Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Hafslund Strøm
2.6
334 verifiserte omtaler
Hafslund Strøm er nå blitt til Fortum
Hafslund Strøm og Fortum er nå samme selskap. Klikk her for å gå til Fortum.

Hafslund Strøm omtaler og erfaringer

Ingen trend

Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.6
Middels
334 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Hafslund Strøm trenger minimum 10 omtaler.
22%
Dårlig
22% anbefaler Hafslund Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 334 omtaler om Hafslund Strøm

FILTRER OMTALER
51
18
22
28
215
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Hafslund Strøm
Hafslund Strøm har 334 verifiserte omtaler på Bytt.no

Uakseptabelt aggressivt dørsalg!

Omtale av  Haakon

Oppsøkt av to usedvanlig pågående og ordrike, men blide dørselgere sv strøm. Dette er en fullstendig unødvendig og uønsket virksomhet fra en antatt seriøs aktør som Hafslund. Skredderstrøm? Tull!

Nyttig (1)

Slitsom og pågående dørselger

Omtale av  Aleks

Fått gjentatte besøk av en dørselger. Og de kommer sent på kvelden også. Useriøst.

Svar fra Hafslund Strøm
12.02.2020 12:03

Hei Aleks :) Det er veldig beklagelig å høre om opplevelsen du har hatt med oss. Vi benytter oss av eksterne byråer for utgående salg både på dør og telefon, og vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger slik at vi kan forbedre oss. Her vil vi veldig gjerne høre mer om situasjonen (når på kvelden de ringte på hos deg, hvilken dag dette var og om dette gjelder flere besøk samme dag/uke). Ta gjerne kontakt med oss dersom du har mulighet, slik at vi får hørt mer om situasjonen og tatt dette opp med rette vedkommende. Vi kan nås på [email protected], på chat mandag-fredag mellom 09:00 - 15:00 eller på tlf: 21 49 49 49. Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm

Nyttig (1)

Bare rot

Omtale av  Nils

Fakturaer som allerede er betalt overføres Hafslund nett, og kreves betalt en gang til. Riktignok er en del av dette kravet kreditert / betalt, men fortsatt ikke alt. Dette føles som forsøk på svindel

Svar fra Hafslund Strøm
31.01.2020 13:46

Hei Nils! Jeg forstår at dette kan være frustrerende og forvirrende. Som strømleverandør har vi avtaler med flere netteiere om gjennomfakturering slik at man mottar både nettleien og strømforbruket på samme faktura. Netteier og strømleverandør er to forskjellige selskap, selv om vi forholder oss til hverandre da vi henter forbruk på måleren fra din netteier og fakturerer på grunnlag av dette. Av og til, avhengig av situasjonen, kan det oppstå feil, og vi må foreta korrigeringer og kreditere faktura slik at korrekt beløp fakturert. Det er litt vanskelig for meg å se hva som har skjedd i denne situasjonen, men jeg vil gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi får sett nærmere på saken din. Dersom det har skjedd en feil og vi har sendt ut krav som ikke samsvarer med beløp fra netteier Hafslund Nett vil vi selvfølgelig ta tak i dette og komme frem til en løsning. Ta gjerne kontakt med oss på chat www.hafslundstrom.no, e-post: [email protected] eller på tlf: 21494949. På chatten vår vil du komme i direkte kontakt med en kunderådgiver med en gang, som vil se nærmere på saken. Jeg beklager at du har hatt en slik opplevelse av oss. Håper jeg hører fra deg :) Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm

Nyttig (1)

Største dritt firmaet jeg noen gang har hvert borti

Omtale av  Geir

Sier dem ordner ting men ting skjer ikke, farer bare med løgn, og prøver å kompanserer med helt latterlige ting som en hundrelapp.

Svar fra Hafslund Strøm
24.01.2020 09:49

Hei Geir! Det er leit å høre om opplevelsen du har hatt med oss og jeg må virkelig beklage for at du ikke har fått tilstrekkelig med hjelp. Det er vanskelig for meg å se akkurat hva som har skjedd i denne situasjonen og jeg vil gjerne komme i kontakt med deg - slik at jeg får sett nærmere på saken din. Vi besvarer inkommende anrop og e-post så fort vi klarer, men jeg håper i dette tilfellet at du vil ta kontakt med oss på chatten vår på www.hafslundstrom.no. Der vil du komme i direkte kontakt med en av våre kunderådgivere som hjelper deg med en gang. Chatten vår er åpen fra 09:00 - 15:00. Vi beklager opplevelsen du har hatt med oss. Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm

Nyttig (1)

Dørselger

Omtale av  Lene

Får en døreselger på døren som ikke tar et nei for et nei, vi står å sier over fornøyd der vi er, men det var som å snakke til døve ører. Endte opp å skrive under for å bli kvitt han og sendte angrerett skjema inn rett etterpå

Svar fra Hafslund Strøm
20.01.2020 09:55

Hei Lene! Vi benytter oss av eksterne byråer for utgående salg, og tar situasjoner og hendelser som dette alvorlig. Ta gjerne kontakt med oss slik at jeg får meldt dette videre til riktig byrå og tatt dette opp med rette vedkommende. Vi kan kontaktes på [email protected], på tlf: 21494949 eller på chatten vi har på vår nettside. Jeg beklager så mye opplevelsen du har hatt med oss og selger, og ulempene denne situasjonen har medført. Håper på å høre fra deg :) Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm

Nyttig (2)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Ikke akuratt stueren

Omtale av  Alv E. G

Telefon terror, falske tilbud og dårlig informasjon. Aldri Hafslund igjen. Føler meg dum og lurt.

Svar fra Hafslund Strøm
15.01.2020 12:26

Hei Alv! Det er leit å høre at det er slik du opplever oss og at vi ikke har stått til forventningene. Jeg vil gjerne høre mer om situasjonen som har oppstått og setter stor pris på om du kan ta kontakt med oss på [email protected] eller på tlf: 21494949. Vi har også en chat på vår hjemmeside som er åpen mandag til fredag fra 09:00 - 15:00. Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm

Nyttig (0)

Alt er ren løgn fra denne bedriften

Omtale av  Thomas

Avtale signert og sagt opp 2 dager senere i form av angreskjema. Kundebehandler lover å revesjere avtalen og fakturaer skal bli revasjert tilbake til tidligere strømleverandør. Fakturaer hagler på og når jeg snakker med de på nytt, kommer jeg til en frekk frøken som forteller at jeg ikke kan si opp avtalen og at revasjering ikke kan gjøres. STYR UNNA. DETTE FIRMA KAN MAN ALDRI STOLE PÅ.

Svar fra Hafslund Strøm
15.01.2020 15:27

Hei Thomas! Jeg forstår at dette oppleves frustrerende og jeg skal forklare så godt jeg kan. Ved angring vil reverseringer i hovedsak avhenge av om strømavtalen har gått gjennom i systemet. Dersom strømavtalen har fått oppstart og gått gjennom i systemet vil det dessverre ikke være mulig å reversere dette, og man er selv nødt til å kontakte ønsket leverandør slik at man får oppstart på nytt hos dem igjen. Vi beklager at denne informasjonen ikke ble gitt til deg i utgangspunktet da du var i kontakt med oss. Dersom avtalen har fått oppstart og man sender inn angreskjema innen 14 dagers angrefrist vil vi spandere strømmen i 14 dager frem til du tar kontakt med ønsket strømleverandør igjen. Ved bestilling hos ønsket leverandør igjen vil strømavtalen hos oss automatisk sies opp da det ikke er mulig å være registrert med to strømavtaler på samme måler. Vi beklager for feilinformasjonen som er gitt i denne situasjonen og for opplevelsen du har hatt med oss. Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm

Nyttig (2)
Hafslund Strøm har 334 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Hafslund Strøm mener

Hafslund Strøm

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR