Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sier dem ordner ting men ting skjer ikke, farer bare med løgn, og prøver å kompanserer med helt latterlige ting som en hundrelapp.
Hei Geir! Det er leit å høre om opplevelsen du har hatt med oss og jeg må virkelig beklage for at du ikke har fått tilstrekkelig med hjelp. Det er vanskelig for meg å se akkurat hva som har skjedd i denne situasjonen og jeg vil gjerne komme i kontakt med deg - slik at jeg får sett nærmere på saken din. Vi besvarer inkommende anrop og e-post så fort vi klarer, men jeg håper i dette tilfellet at du vil ta kontakt med oss på chatten vår på www.hafslundstrom.no. Der vil du komme i direkte kontakt med en av våre kunderådgivere som hjelper deg med en gang. Chatten vår er åpen fra 09:00 - 15:00. Vi beklager opplevelsen du har hatt med oss. Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Får en døreselger på døren som ikke tar et nei for et nei, vi står å sier over fornøyd der vi er, men det var som å snakke til døve ører. Endte opp å skrive under for å bli kvitt han og sendte angrerett skjema inn rett etterpå
Hei Lene! Vi benytter oss av eksterne byråer for utgående salg, og tar situasjoner og hendelser som dette alvorlig. Ta gjerne kontakt med oss slik at jeg får meldt dette videre til riktig byrå og tatt dette opp med rette vedkommende. Vi kan kontaktes på [email protected], på tlf: 21494949 eller på chatten vi har på vår nettside. Jeg beklager så mye opplevelsen du har hatt med oss og selger, og ulempene denne situasjonen har medført. Håper på å høre fra deg :) Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Telefon terror, falske tilbud og dårlig informasjon. Aldri Hafslund igjen. Føler meg dum og lurt.
Hei Alv! Det er leit å høre at det er slik du opplever oss og at vi ikke har stått til forventningene. Jeg vil gjerne høre mer om situasjonen som har oppstått og setter stor pris på om du kan ta kontakt med oss på [email protected] eller på tlf: 21494949. Vi har også en chat på vår hjemmeside som er åpen mandag til fredag fra 09:00 - 15:00. Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Avtale signert og sagt opp 2 dager senere i form av angreskjema. Kundebehandler lover å revesjere avtalen og fakturaer skal bli revasjert tilbake til tidligere strømleverandør. Fakturaer hagler på og når jeg snakker med de på nytt, kommer jeg til en frekk frøken som forteller at jeg ikke kan si opp avtalen og at revasjering ikke kan gjøres. STYR UNNA. DETTE FIRMA KAN MAN ALDRI STOLE PÅ.
Hei Thomas! Jeg forstår at dette oppleves frustrerende og jeg skal forklare så godt jeg kan. Ved angring vil reverseringer i hovedsak avhenge av om strømavtalen har gått gjennom i systemet. Dersom strømavtalen har fått oppstart og gått gjennom i systemet vil det dessverre ikke være mulig å reversere dette, og man er selv nødt til å kontakte ønsket leverandør slik at man får oppstart på nytt hos dem igjen. Vi beklager at denne informasjonen ikke ble gitt til deg i utgangspunktet da du var i kontakt med oss. Dersom avtalen har fått oppstart og man sender inn angreskjema innen 14 dagers angrefrist vil vi spandere strømmen i 14 dager frem til du tar kontakt med ønsket strømleverandør igjen. Ved bestilling hos ønsket leverandør igjen vil strømavtalen hos oss automatisk sies opp da det ikke er mulig å være registrert med to strømavtaler på samme måler. Vi beklager for feilinformasjonen som er gitt i denne situasjonen og for opplevelsen du har hatt med oss. Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Eg har abonnement aktiv bedrift fordi eg har enmannsforetak. Går man inn på nettsidene så står der at det er 1 års bindings tid. trykker en på aktiv bedrift så står det først 1 års bindingstid øverst, så kjem grønn knapp "bestill aktiv bedrift". Under der kjem reklame. En kan då tru at en har oversikt og bestiller abonnementet. MEN BLA NEDOVER UNDER REKLAMEN!!! fordi her står avtalen og der står det ingenting om 1 års bindingstid, men her står 1 års oppsigelsestid!!! Det er stor forsjell fordi då må avtalen sies opp 1 år i forveien. Dette medfører at når du trur du har ett års bindingstid og seier opp avtalen, så får du et bruddgebyr på kr. 3000,-
Hei Frode! Jeg forstår at dette kan være frustrerende og forvirrende, og jeg skal forklare så godt jeg kan. I strømavtalen Aktiv Bedrift forvaltes ditt strømforbruk aktivt i en krafthandelportefølje i terminsmarkedet (hos Nasdaq OMX). Det betyr at strømkostnaden blir variabel hver måned. Aktiv Bedrift har en rullerende avtaletid på 12 måneder. Grunnen til at den har denne typen avtaletid er fordi det er en aktiv forvaltningsavtale og forvalterne kjøper strøm opp til et år frem i tid. Uten denne forutsigbarheten i volum vil ikke forvalterne våre kunne oppnå resultater. Jeg håper dette var litt mer oppklarende. Om du har flere spørsmål er det bare å ta kontakt med vår bedriftsavdeling på kundesenteret. De kan kontaktes på [email protected] eller på tlf: 21494949. Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Ansatt fra selskapet oppsøkte oss hjemme. Vi ønsket ikke avtale med de pga dårlig erfaring. Han ga seg ikke. Når han sa at han kunne matche eller gi rimeligere strøm i 6 mnd ga jeg de en sjanse. Første regning: dyrere enn jeg hadde (!) Kontaktet kundeservice som nektet meg match på dagens avtale som jeg dokumenterte med kopi av regning. Etter 6 - SEKS - måneder ga de seg da jeg truet med Forbrukerrådet. Vær så snill: unngå disse!
Svindler kundene sine. Grønt valg er en tjeneste de legger til for kundene uten at de ber om det. Også annet tull som maksprisgaranti er tilnærmet svindel.
Hei Grønn! Jeg forstår at dette kan være frustrerende. Dersom dette er tilfellet og slike tillegg er blitt lagt til i din strømavtale uten samtykke er det fint om du tar kontakt med oss slik at vi får sett nærmere på saken din. Vi kan kontaktes på [email protected] eller på tlf: 21494949. Vi har også en chat som er åpen fra 09.00-15.00, man-fre, der du kommer i direkte kontakt med en kunderådgiver. Håper å høre fra deg :) Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm