Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hafslund ringer og informerer meg om den billigste avtalen mulig. Supert. Da har jeg nettleie og strømforbruk på samme regning som passer meg. Godt fornøyd med web spot.
Hei Siri. Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det er veldig godt å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør, samt avtalen din :) Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Stabilt og velkjent, men irriterende med telefonselgere derfra som skal tilby fordyrende tilleggsavtaler (fastpris, makspris, egen tilpasset strømavtale).
Hei Jan. Hyggelig å høre at du er tilfreds med oss som strømleverandør, det setter vi stor pris på. Jeg forstår likevel godt frustrasjonen dersom du blir oppringt vedrørende tilleggstjenester du ikke ønsker. Kan anbefale deg å registrere reservasjon mot telefonsalg hos oss på denne siden: https://www.hafslundstrom.no/strom/privat/kundeservice/12884 Da blir nummeret ditt fjernet fra alle ringelister, slik at telefoner vedrørende salg opphører :) Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Nå har jeg igjen fått inkasso på et feilfakturert beløp som Hafslund gjentatte ganger har lovet å rydde opp i. Tar det aldri slutt? Det ser ikke sånn ut, så nå har jeg lagt den til betaling.
Hafslund Strøm er desverre som de fleste andre gamle forvokste bedrifter, en kundefiendtlig, maktarrogant og nedlatende bedrift å ha med å gjøre. Det er komplett umulig å ha en kontinuerlig dialog på noen kommunikasjonsplattform og et svare strev å få kontakt med samme kundebehandler flere ganger. De feilfakturer med ujevne mellomrom og sender gjerne en regning til inkasso parallelt med manglende saksbehandling/tilsvar på klage på samme. I dag måtte jeg ha bistand til å inngå en webspot avtale da web-systemet deres ikke taklet flere målere på samme adresse. Fikk tilsendt tilbud som skulle bekreftes ved å svare på e-mail. Hva oppdager jeg? De sender et tilbud stappfullt av opsjoner som jeg ikke har bedt om, som ville gjort avtalen gunstig for dem og ugunstig for meg. Godt råd; skygg unna denne bedriften, de opptrer i gråsonen av å være svindlere. Men for all del, det er vel gjengs for omtrent samtlige tilbydere i denne bransjen? Desverre må man velge mellom en av dem. Pest eller kolera? Fritt valg! Noe positivt å si om Hafslund Strøm? Ja faktisk, jeg klagde min nød til en hyggelig saksbehandler over seneste måneders erfaring, fikk et hyggelig prisavslag på neste faktura, så kanskje er det håp for dem i fremtiden. :-)
Solgte meg ein strømavtale med 1 års binding. Då eg etter eit år ville sei opp avtalen, fekk eg beskjed om at avtalen var 1 års binding frå oppsigelsedato. Då eg endelig fekk avslutta kundeforholdet, fekk eg opphørsfaktura, betalte den lykkelig over å være ferdig med Hafslund. I år, over to år seinare, kom det endå ein opphørsfaktura med ny og dyrare pris på strøm eg alt har betalt for over tre år siadan. True med inkasso om eg ikkje betale. Så styr unna dette selskapet alle som kan!!
Hei Du har sendt en faktura per post med forfallsdato 21.06. Fakturaen er mellom 1.04-30.04. Hvorfor sender du denne fakturaen i juni og ikke i mai? Jeg er forvirret. Du har snudd alt på hodet siden januar 2021. 1. Tidligere kunne jeg se alle fakturaene mine på websiden. 2. Avtalen min med deg var "spotpris". Nå vises avtalen min som “strøm”. 3. Mine e-fakturaer kommer ikke. Jeg ber om en e-faktura igjen, banken kansellerer den. fordi det ikke er klart om du er hafslund eller fortum. . Så du ødela alt. Jeg vil at du skal sende alle fakturaene mine via e-post siden juli 2020. Jeg stoler ikke lenger på Hafslund eller Fortum. Mvh Hulya
Jeg bestilte Lik betaling. Ble lovet at jeg ikke skulle få noen store overraskelser. Plutselig dobblet de regningen.