Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min historie: Jeg overtok hus, og sendte inn skjemaer til hafsund. Ble satt opp med det jeg tror er "standard avtale", relativt dyr (Hafslund Strøm het den bare). Jeg bytter raskt til webSpot og tror at det meste er greit. Får deretter telefon noen dager senere om at jeg kan få tegne Grønt Valg gratis i en måned. Greit nok tenker jeg, og bekrefter med å svare ja, med plan om å avbestille etter en måned. Faktura kommer og jeg er fakturert for grønt valg uten noen gratis måned, samt tjeneste Maksprisgaranti som jeg aldri hverken har bestillt eller hørt om. Jeg ringer kundeservice, det er en evighet av ventetid, heldigvis har de et vanlig 8-sifret nummer i tilleg til det 5-sifrede svindelnummeret, så jeg ungikk i alle fall skyhøy telefonregning. Kundebehandleren kunne fortelle at de absolutt ikke hadde noen gratis måned på grønt valg, men gikk etter litt kranglig med på å reversere hele bestillingen. Fikk også sagt opp maksprisgaranti. Alt i alt, passelig missfornøyd med at de prakket på meg maksprisgaranti uten å spørre, og uten at det går klart frem noe sted før jeg får første faktura, samt at de har lang ventetid. Hadde blitt 3 stjerner, men at de ringer meg opp for å selge tjenester og lyver om gratis måned ødelegger all tillitt, og jeg gir derfor en stjerne, samt at jeg er på utkikk etter ny levrandør av strøm nå.
Bestilte (på nettet) Hafslund som strømleverandør til hytta. Fikk mail fra dem om at "bestilling var mottatt til... (min hjemmeadresse) " Jeg ringte kundeservice, der var det lang kø og en automatstemme sa "vi ringer deg tilbake, du mister IKKE plassen i køen". Etter fire timer ringte de, jeg sa at jeg ikke skulle forandre strømavtale på hjemmeadresse, men at det gjelder hytta. "Det er greit" sa de da. I dag kom mail fra min strømleverandør på hytta. "vi har fått oppsigelse på dit abb". Jeg ringte til Hafslund, og automatstemme sa "vi ringer deg tilbake, du mister ikke plassen i køen" Det er nå 2 timer siden... GRRRRR...
Litt vanskelig å se i starten, men velger du riktig strømprodukt så får du billig strøm fra noen som har alt du trenger i tillegg til å være trygg. Jeg valgte webspot:)
Avlesninger og faktura går som fot i hose. Alltid hyggelige tilbakemeldinger
Mange dårlig opplevelser. Ringte om feil fikk beskjed om kontakte en elektriker. Jeg sa at sikringen i stolpen på den en kursen. Det er sikkert noe galt med kabelen inn til huset han som hadde vakt ring en elektriker..Elektrikeren lurte for en tulling jeg hadde prata med.