Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Prøvde å ringe dem opp øyeblikkelig men allerede 11:41 var det «stor pågang». Jeg vil såklart vite hvordan i alle dager det har seg at jeg har blitt kunde hos dem. Jeg er fornøyd kunde hos Tibber og har ingen intensjon med å bytte. Ler av at det står at de har «100% fornøydgaranti» k velkomstemailen». Personlig så er det absolutt ingenting jeg er fornøyd med men regner ikke med at de justerer statistikken sin ;P
Hei Cody O. Veldig beklagelig å høre om din erfaring med oss som strømleverandør. Dersom du har blitt overført til oss ved en feil eller uten din godkjennelse er det selvsagt noe vi må rydde opp i øyeblikkelig. Du kan enkelt bytte tilbake til ønsket strømleverandør igjen ved å ta kontakt med dem, men det er viktig at du tar kontakt med oss slik at vi får sett på saken og ryddet opp slik at du ikke blir fakturert noe. Ta gjerne kontakt med oss på Messenger via vår Facebook-side Hafslund Strøm, der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Håper å høre fra deg! Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Vært kunde i flere år og er meget fornøyd. Lavt påslag med webspot, og lurer jeg på noe finner jeg det meste i appen. Fakturaene kommer på vips og all historikken er lagret der. Jeg skulle dog ønske at appen kunde bli oppgradert, tidligere kunne jeg blant annet få fakturaoversikten her.
Hei Martin. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på. Også veldig godt å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Når det kommer til MinSide så jobber vi kontinuerlig med å gjøre de digitale løsningene våre enda bedre. Du skal imidlertid kunne ha fakturaoversikten tilgjengelig på "faktura"-fanen på MinSide/App. Dersom du ikke har det, ta gjerne kontakt med oss slik at vi får sett på saken. Vi kan nås på tlf 21494949, [email protected] eller via Messenger på vår Facebook-side Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
To ekstra poster på min faktura som Hafslund har valgt å legge til. Prisgaranti og Trygg Hverdag. De har også et "fast beløp" på kr 59,90 pr med som er gebyr. Dette koster meg tilsammen 144 kr pr. mnd i tillegg til nettleie og forbruk.
Hei Jan. Veldig beklagelig å høre at du har fått tjenester i din avtale som du ikke ønsker. Maksprisgaranti og Trygg Hverdag er tilleggstjenester som er helt valgfrie og kan avsluttes når som helst. Fastbeløpet i avtalen din hører imidlertid til hovedstrømavtalen, og er noe som alle strømavtaler uansett leverandør har. Dette inneholder blant annet lovpålagte elsertifikater. Beløpet er imidlertid forskjellig ut i fra hvilken strømavtale du har. Ta gjerne kontakt med oss, slik at vi kan få sett på saken din og finne en hyggelig løsning, både i forhold til tilleggstjenestene og avtalen din. Vi kan kontaktes på tlf 21494949, [email protected] eller via Messenger på vår Facebook-side Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Håper å høre fra deg! Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Nettløsning og app er begge uvanlig dårlige, tilnærmet ufunksjonelle. Webspot er deres billigste avtale, som i teorien skal bestilles og håndteres på nett. Det er faktisk tilnærmet umulig, så man må ringe. Det er tilnærmet umulig å følge med på strømprishistorikk og hva man har betalt. Kan være det er forbedret i det siste. Ikke billigst, for tiden er Agva sin spotavtale billigere, ser det ut som. Men denne type info er alltid upålitelig.
Hei Rødegaard. Beklagelig å høre at du ikke er helt fornøyd med appen og nettsiden vår, men vi setter veldig stor pris på tilbakemeldingen din. Vi jobber kontinuerlig med å gjøre de digitale løsningene våre enda bedre, slik at man som kunde selv skal kunne ordne og ha oversikt over alt vedrørende sin strømavtale. På appen vår skal du nå ha tilgang til rapport som viser strømforbruk helt ned til time for time, dagens spotpris i ditt område, energirapport for hver mnd, faktura og oversikt over bolig og avtalen din. Det er likevel fortsatt flere funksjoner vi jobber med å få på plass. Dersom du har forslag til funksjoner du føler mangler både på app og web, ta gjerne kontakt med vår kundeservice, slik at vi kan ta dette videre! Slike tilbakemeldinger fra våre kunder og brukere er meget nyttig for oss :) Send oss gjerne en melding via Messenger på vår Facebook-side Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Elvia selger billig strøm til andre land. Og kjøper tilbake. Vi nordmenn må betale for at de selger billig til andre land. Hadde jeg kunne fått velge strømnettleverandør, hadde jeg ikke valgt Elvia.
Hei Hilde. Vi i Hafslund Strøm er en strømleverandør, og ikke en nettleverandør slik Elvia er. Vi er to forskjellige bedrifter, og har ingenting med hverandre å gjøre annet enn at de sender over forbruket ditt, samt gjennomfakturerer vi for dem slik at kundene våre slipper å motta to fakturaer for strøm hver måned. Forskjellen på strøm og nettleie kan forklares enkelt med at du kjøper strømmen du bruker av strømselskapet, mens nettselskapet ditt frakter den strømmen hjem til deg. Nettselskapet, slik som Elvia, eier strømnettet i sitt område, og har ansvaret for at du har strøm i stikkontakta til enhver tid. Strømselskapet, slik som oss, selger deg strømmen du bruker og er konkurransebasert. Ønsker deg en fin dag videre! :) Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Hafslund ringer og informerer meg om den billigste avtalen mulig. Supert. Da har jeg nettleie og strømforbruk på samme regning som passer meg. Godt fornøyd med web spot.
Hei Siri. Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det er veldig godt å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør, samt avtalen din :) Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Stabilt og velkjent, men irriterende med telefonselgere derfra som skal tilby fordyrende tilleggsavtaler (fastpris, makspris, egen tilpasset strømavtale).
Hei Jan. Hyggelig å høre at du er tilfreds med oss som strømleverandør, det setter vi stor pris på. Jeg forstår likevel godt frustrasjonen dersom du blir oppringt vedrørende tilleggstjenester du ikke ønsker. Kan anbefale deg å registrere reservasjon mot telefonsalg hos oss på denne siden: https://www.hafslundstrom.no/strom/privat/kundeservice/12884 Da blir nummeret ditt fjernet fra alle ringelister, slik at telefoner vedrørende salg opphører :) Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm