Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tilbudt billigere strøm i en måned, takker ikke nei til det... your loss... Sender regninger for fiktive adresser og med feil målernummer. Sier opp avtalen med dem og går tilbake til pålitelige andre el leverandører. På spørsmål om å få rett faktura sender de meg info om at jeg har inngått ny strømavtale med dem. Hafslund, jeg ønsker dere alt vondt og ønsker aldri å høre fra dere eller de innpåslitne telefonselgerene deres igjen.
Nå siger og skriver vi mai 2020 og i dag presterte de å sende regning for november/desember 2019. De ringer deg å tilbyr det som tilsynelatende er billig strøm men når alt kommer til alt er det ikke billig. Bytter du selskap fra dem så ringer de å tilbyr gratis strøm 1 måned og når den er over så settes du på en avtale som så visst ikke er billig. Aldri mer for min del.
Hei Ståle! Vi i Hafslund Strøm etterskuddsfakturerer slik at man mottar faktura på etterskudd, men at faktura skal komme flere måneder etterpå høres rart ut og dette vil jeg gjerne ta en nærmere titt på slik at vi får en forklaring på hva som har skjedd. Send oss gjerne en e-post på [email protected] eller ring per tlf: 21494949, så ser vi nærmere på hva som har skjedd her slik at vi kan komme til en løsning :) Jeg beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss og jeg håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Opplevde veldig dårlig kundeservice hos Hafslund, først vanskelig å komme gjennom på telefon, og så er det en gutt med svært nedlatende holdning som svarer. Utrivelig. Et selskap å holde seg langt unna.
Hei Kristine! Det er leit å høre om opplevelsen du har hatt med oss og jeg vil gjerne komme i kontakt med deg slik at jeg får sett nærmere på saken din. Vi skal være tilgjengelig på telefon 21494949 alle hverdager mellom 08-16, og jeg vil derfor gjerne høre mer om opplevelsen din angående dette. Ta gjerne kontakt med oss på e-post: [email protected] eller på chatten vår mellom 09-15 på hverdager. Du kan også kontakte oss på Facebook :) Jeg beklager opplevelsen og håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Bestilte lik betaling og det var ikke noe problem å si opp nårsomhelst. Betalte nok like mye i mnd som hos mitt forrige selskap og tenkte jeg var safe. Får så en giga regning når jeg nå valgte å bytte strømselskap, hva i all verden er hensikten med lik betaling når det egentlig er utsatt betaling!?!
Hei Anne! Jeg forstår at dette kan oppleves frustrerende og forvirrende, og jeg skal forklare så godt jeg kan. Lik Betaling er en tjeneste som koster kr 49 i måneden og som er for våre kunder som ønsker forutsigbarhet på sine faktura. Med Lik Betaling estimerer vi det gjennomsnittlige forbruket i løpet av et år og deler dette på 12 for å få det månedlige beløpet. Tanken bak denne tjenesten er at den skal lønne seg over tid, og vi vil justere beløpet dersom det er store avvik mellom det faktiske forbruket og beløpet med Lik Betaling. Vi jobber alltid med å forbedre oss og setter pris på informasjon som dette. Det er vanskelig for meg å se akkurat hva som har skjedd i denne situasjonen, og det hadde derfor vært fint om du tok kontakt med oss på en av våre plattformer slik at jeg får sett nærmere på saken din. Vi kan nås på e-post: [email protected] eller tlf: 21494949 (08-16). Vi har også en chat der du kan snakke med kunderådgiver med en gang. Den er åpen alle hverdager mellom 09-15. Jeg beklager opplevelsen du har hatt med oss og håper på å høre fra deg :) Hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Fikk akkurat en sak om at en selger har av sin egen vilje overført meg fra min leverandør til Hafslund og hvem er det som sitter med masse arbeid for å rydde dette opp? Meg så klart. Hafslund er så patetisk at de selv ikke sender selgere ut, de leier andre selskaper for dette.
Hei A :) Jeg forstår godt at dette kan oppleves som forvirrende og frustrerende, og jeg skal forklare så godt jeg kan. Det stemmer, som du sier, at vi i Hafslund Strøm benytter oss av eksterne byråer for utgående salg. Dette gjelder både dørsalg og telefonsalg. Våre salgsrepresentanter skal ikke registrere nye bestillinger uten godkjent samtykke og vil vi gjerne høre mer om hva som har skjedd i denne situasjonen, da vi tar saker som dette svært alvorlig. Det er vanskelig for meg, ut fra informasjonen i dette innlegget, å se akkurat hva som har skjedd. Send oss gjerne en e-post til [email protected] eller ring oss på 21494949, så tar vi gjerne en titt på saken din så vi får kommet til en løsning :) Du kan også kontakte oss på chatten vår mellom 09-15 eller sende oss en melding på Facebook. Jeg beklager opplevelsen du har hatt med oss og jeg håper å høre fra deg. Hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Dei som ringer deg opp for å tilby avtaler har ikkje opplæringa til å kunne gjere alt du ber dei om. Det er vanskelig å komme gjennom til dei, og tilbudet om at dei skal ringe tilbake er eit løfte dei bryter. Om du kjem gjennom så er kundeservice hyggelig nok, men dei har ikkje makta til å gjere noko som helst. Dei er flinke til å registrere at du har inngått ei avtale, men å flytte den kan dei ikkje. Det dei gjer då er å registrere ei ny avtale på deg, og beholder den gamle. Å registrere ei ny avtale kan du gjere via sms, men å seie opp ei gammal ei krever eit svært avregistreringsskjema.
Hafslund stjal meg som kunde fra en annen leverandør 6 dager i overgangen februar/mars, og nå sender de meg faktura!
Hei Ida! Først og fremst vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Vi i Hafslund Strøm etterskuddsfakturerer slik at faktura du har mottatt er nok da for forbruket ditt i den perioden du var kunde hos oss i februar/mars. Dersom det er slik at du ikke skulle stått oppført som kunde hos oss er det viktig for oss å melde dette videre til det eksterne salgsbyrået vi benytter oss av, slik at tilfeller som dette ikke gjentar seg. Dette vil jeg gjerne se nærmere på. Ta gjerne kontakt med oss på e-post: [email protected] eller på tlf: 21494949, slik at vi får kommet til en løsning i denne saken og sett nærmere på faktura du har mottatt. Du kan også chatte med oss på www.hafslundstrom.no :) Håper på å høre fra deg - og jeg beklager opplevelsen du har hatt med oss. Hilsen Emilie