Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Inkassoselskapet Hafslund bruker, som heter Solvencia er det verste selskapet! Havner du på kundelisten til Solvencia, er du tapt. Selskapet er overhode ikke villig til å finne en løsning. De går bevist inn for å gjøre det 10 ganger vanskeligere for folk, som har kommet litt utpå kanten. Kan du styre unna Hafslund - anbefales det sterkt å bytte til noen som ikke bruker Solvencia.
Hei Rp! Det er beklagelig å høre om opplevelsen du har hatt med vårt inkassoselskap. Når det gjelder saker der faktura ikke er innbetalt til forfall etter sendt påminnelse, vil disse faktura bli sendt videre til inkassoselskapet vi benytter. I tilfeller som dette ønsker vi gjerne å høre hva som har skjedd slik at man kan komme til en løsning. Vi ønsker at våre kunder skal få hjelp dersom det er oppstått en situasjon der man ikke har mulighet til å betale med en gang. Jeg vil veldig gjerne komme i kontakt med deg slik at jeg får sett nærmere på saken og slik at vi kan komme til en løsning som passer. Send oss gjerne en henvendelse på e-post om hva som har skjedd i denne situasjonen til: [email protected] eller ring oss på telefon: 21494949. Det er også mulig å sende oss en melding på Facebook om det er ønskelig. Jeg håper å høre fra deg :) Vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Har vært strømkunde hos Hafslund i mange år og har hatt både dyre og rimelige avtaler hos dem. Jeg har i dag en god spotprisavtale som stort sett er rimeligere eller like kostbar som andre strømavtaler i markedet. Med rett avtale så har du et fast påslag på 30 kr/mnd og markedspris (spotpris) som er veldig forutsigbart. Har flere ganger blitt oppringt av selgere for Hafslund som anbefaler avtaler med ulike garantier men som over tid er de vesentlig dyrere. Velg isteden en god spotprisavtale om kostnad er det viktigste. Kundeservice hos Hafslund har hjulpet meg ut av en dårlig avtale som jeg angret på etter å ha blitt overtalt av en ekstern selger.
Hei Jørn! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Det er også hyggelig å høre om opplevelsen du hatt med oss på kundesenteret og at saken nå er løst. Vi setter stor pris på at du er fornøyd! Hilsen alle oss i Hafslund Strøm
5 strømafbrydelse på ca. 2 1/2 mdr siden juni. Mangler strøm i ca. 1. 1/2 - 2 timer hver gang
Ble presset til å inngå strømavtale, men har ikke fått tak i dere tidligere på verken telefon, e-mail eller kontaktskjema (idag), for å benytte meg av angreretten. Skriftlig er angrerettskjema sendt pr. e-mail for noen dager siden, etter at telefonisk kontakt ikke lot seg gjøre. Tilbakering-funksjon fungerte heller ikke. Det var visstnok ett ubesvart anrop på telefon, men jeg hadde kontroll på telefon hele dagen. Da har dere bare ringt for å legge på igjen ... DÅRLIG KUNDESERVICE :-(
Hei Jimmy! Det er beklagelig å høre om opplevelsen du har hatt med oss og at du ikke har fått tak i oss verken per e-post eller telefon, slik skal det ikke være. Våre telefonlinjer er åpne fra 08.00-16.00 mandag til fredag og man skal bli ringt opp igjen av oss dersom man har gitt beskjed om dette. Jeg vil gjerne høre mer om hva som har skjedd i denne situasjonen og hadde derfor satt pris på om du tok kontakt med oss på Facebook Messenger eller via chatten vår på vår hjemmeside: www.hafslundstrom.no. Dersom du nylig har sendt oss e-post vil denne bli besvart snarlig. Jeg beklager igjen for opplevelsen og håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Tull og tøys hele veien. Feil kunde, feil faktura . Dårlig kompetanse .Ønsker du problemer i ditt liv velg Hafslund
Hei Roza! Det er beklagelig å høre om opplevelsen du har hatt med oss. Her vil jeg gjerne høre mer om hva som har skjedd slik at vi kan komme til en løsning. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] eller per tlf: 21494949. Du kan også kontakte oss på Facebook Messenger eller via chatten vår på nettsiden vår www.hafslundstrom.no. Jeg håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Jeg fraråder Hafslund Ström på det sterkeste. Etter å ha värt en lojal og pliktoppfyllende kunde i snart to tiår har jeg nå oppdaget at de godt tilbake i UTEN VARSEL har endret avtalebetingelser på strömavtalen, og viser til at det burde jeg sett på faktura (som går på avtalegiro selvsagt), samt at de skriver eksplisitt i sitt svar at de ikke aktivt orienterer om de rimeligste strömavtale som finnes, det er opp til kunder å selv finne ut av. Min side blir heller ikke operativ av Hafslund med mindre man ber om det, Man kan derfor leve i god tro på at tegnet avtale fortsatt gjelder med mindre man fölger med på ev endret tekst på faktura HVER måned. Hafslund endrer avtaler uten varsel og ser det hensiktsmessig å unnlate å informere kunder både om det og å gi dem rimelig beslutningsgrunnlag for å velge hvis avtaler skal endres. Kort sagt du kan ikke ha tillit til dem og de utnytter ved mangelfull informasjon (hvilket fremstår bevisst strategi) lojale kunder. Velg andre strömleverandörer.
Hei! Først og fremst vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss i Hafslund Strøm. Jeg forstår at dette kan være forvirrende og frustrerende, og jeg skal forklare så godt jeg kan. Når det gjelder endring av avtalene våre, er dette noe som opplyses våre kunder digitalt og som står spesifisert i våre avtalevilkår. Dette kan entes opplyses på e-post eller på Min Side. Min Side er en tjeneste og en funksjon der man selv må ta kontakt med oss for å opprette bruker, dessverre. Det er beklagelig dersom du ikke har mottatt informasjon om dette. Når det gjelder AvtaleGiro og eFaktura vil jeg minne om at dette er to forskjellige ting. AvtaleGiro er en betalingsmetode der beløpet på faktura trekkes automatisk i nettbanken, slik at man selv slipper å legge inn betalingen manuelt hver måned. Faktureringsmetode kan variere fra eFaktura, postfaktura eller e-postfaktura. Efaktura sørger for at fakturaen kommer direkte til nettbanken. Der er det også mulighet for å åpne faktura dersom det er ønskelig. Våre kunder står også fritt til å endre på sin avtale dersom det er ønskelig. Dette kan man gjøre på våre nettsider eller ved hjelp av Min Side. Vi setter pris på våre lojale kunder, og dersom det er slik at avtalen din er endret uten varsel er det fint om du kan ta kontakt med oss på [email protected] eller per tlf 21494949 slik at vi får undersøkt dette nærmere. Jeg beklager igjen for opplevelsen du har hatt med oss og håper å høre fra deg. Hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Hafslund strøm har ved flere anledninger lagt til ulike tjenester på våre abonnement som vi aldri har bestilt. Vi er en bedrift og har mange strømavtale og det ser ut til at Hafslunds selgere gjør dette bevisst for de regner vel med at vi ikke skal oppdage eller bry oss om dette. Dette er svindel og vi har tatt de i dette flere ganger. Vi skal nå bytte over til en annen leverandør og anbefaler alle å gjøre det samme.
Hei! Det er beklagelig å høre om opplevelsen du har hatt med oss. Ved inngåelse av avtale skal det alltid opplyses til våre kunder om hvilken avtale de blir registrert med, og det skal også innhentes aksept og bekreftelse fra kunden før avtalen prosesseres og blir aktiv. Dette gjelder både privatkunder og bedriftskunder. Jeg vil veldig gjerne se nærmere på denne saken slik at vi kan komme til en løsning, og slik at jeg får meldt dette videre til rette vedkommende. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] eller per telefon: 21494949. Jeg beklager igjen for opplevelsen du har hatt med oss og jeg håper å høre fra deg. Hilsen Emilie i Hafslund Strøm