Meny

Hafslund Strøm omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
101
av 104 innen
strømselskap
8%
anbefaler
Hafslund Strøm

"Rimelig pris med rett avtale"

Omtale om Hafslund Strøm skrevet av Jørn for 26.08.2020 12.06

Hafslund Strøm har totalt 192 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Hafslund Strøm?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Rimelig pris med rett avtale"

Har vært strømkunde hos Hafslund i mange år og har hatt både dyre og rimelige avtaler hos dem. Jeg har i dag en god spotprisavtale som stort sett er rimeligere eller like kostbar som andre strømavtaler i markedet. Med rett avtale så har du et fast påslag på 30 kr/mnd og markedspris (spotpris) som er veldig forutsigbart. Har flere ganger blitt oppringt av selgere for Hafslund som anbefaler avtaler med ulike garantier men som over tid er de vesentlig dyrere. Velg isteden en god spotprisavtale om kostnad er det viktigste. Kundeservice hos Hafslund har hjulpet meg ut av en dårlig avtale som jeg angret på etter å ha blitt overtalt av en ekstern selger.

Svar fra Hafslund Strøm
02.09.2020 15.52
Hei Jørn!

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Det er også hyggelig å høre om opplevelsen du hatt med oss på kundesenteret og at saken nå er løst. Vi setter stor pris på at du er fornøyd!

Hilsen alle oss i Hafslund Strøm
Bytt.no
"Rimelig pris med rett avtale" skrev Jørn om Hafslund Strøm

Har du en tilsvarende erfaring med Hafslund Strøm?
Gjør som Jørn og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Hafslund Strøm du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Skift selvskab så hurtigt som muligt"

5 strømafbrydelse på ca. 2 1/2 mdr siden juni. Mangler strøm i ca. 1. 1/2 - 2 timer hver gang

Jimmy O. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Arrogant og lite kundevennlig !"

Ble presset til å inngå strømavtale, men har ikke fått tak i dere tidligere på verken telefon, e-mail eller kontaktskjema (idag), for å benytte meg av angreretten. Skriftlig er angrerettskjema sendt pr. e-mail for noen dager siden, etter at telefonisk kontakt ikke lot seg gjøre. Tilbakering-funksjon fungerte heller ikke. Det var visstnok ett ubesvart anrop på telefon, men jeg hadde kontroll på telefon hele dagen. Da har dere bare ringt for å legge på igjen ... DÅRLIG KUNDESERVICE :-(

Svar fra Hafslund Strøm
25.08.2020 16.24
Hei Jimmy!

Det er beklagelig å høre om opplevelsen du har hatt med oss og at du ikke har fått tak i oss verken per e-post eller telefon, slik skal det ikke være. Våre telefonlinjer er åpne fra 08.00-16.00 mandag til fredag og man skal bli ringt opp igjen av oss dersom man har gitt beskjed om dette. Jeg vil gjerne høre mer om hva som har skjedd i denne situasjonen og hadde derfor satt pris på om du tok kontakt med oss på Facebook Messenger eller via chatten vår på vår hjemmeside: www.hafslundstrom.no. Dersom du nylig har sendt oss e-post vil denne bli besvart snarlig.
Jeg beklager igjen for opplevelsen og håper på å høre fra deg.

Hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig selskap"

Tull og tøys hele veien. Feil kunde, feil faktura . Dårlig kompetanse .Ønsker du problemer i ditt liv velg Hafslund

Svar fra Hafslund Strøm
25.08.2020 15.48
Hei Roza!

Det er beklagelig å høre om opplevelsen du har hatt med oss. Her vil jeg gjerne høre mer om hva som har skjedd slik at vi kan komme til en løsning. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice@hafslundstrom.no eller per tlf: 21494949. Du kan også kontakte oss på Facebook Messenger eller via chatten vår på nettsiden vår www.hafslundstrom.no. Jeg håper på å høre fra deg.

Hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Tidligere T. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig service: Endrer avtaler uten varsel, informerer ikke aktivt om billigste tilbud,"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fraråder Hafslund Ström på det sterkeste. Etter å ha värt en lojal og pliktoppfyllende kunde i snart to tiår har jeg nå oppdaget at de godt tilbake i UTEN VARSEL har endret avtalebetingelser på strömavtalen, og viser til at det burde jeg sett på faktura (som går på avtalegiro selvsagt), samt at de skriver eksplisitt i sitt svar at de ikke aktivt orienterer om de rimeligste strömavtale som finnes, det er opp til kunder å selv finne ut av. Min side blir heller ikke operativ av Hafslund med mindre man ber om det, Man kan derfor leve i god tro på at tegnet avtale fortsatt gjelder med mindre man fölger med på ev endret tekst på faktura HVER måned. Hafslund endrer avtaler uten varsel og ser det hensiktsmessig å unnlate å informere kunder både om det og å gi dem rimelig beslutningsgrunnlag for å velge hvis avtaler skal endres. Kort sagt du kan ikke ha tillit til dem og de utnytter ved mangelfull informasjon (hvilket fremstår bevisst strategi) lojale kunder. Velg andre strömleverandörer.

Svar fra Hafslund Strøm
25.08.2020 14.33
Hei!

Først og fremst vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss i Hafslund Strøm. Jeg forstår at dette kan være forvirrende og frustrerende, og jeg skal forklare så godt jeg kan.
Når det gjelder endring av avtalene våre, er dette noe som opplyses våre kunder digitalt og som står spesifisert i våre avtalevilkår. Dette kan entes opplyses på e-post eller på Min Side. Min Side er en tjeneste og en funksjon der man selv må ta kontakt med oss for å opprette bruker, dessverre. Det er beklagelig dersom du ikke har mottatt informasjon om dette.

Når det gjelder AvtaleGiro og eFaktura vil jeg minne om at dette er to forskjellige ting. AvtaleGiro er en betalingsmetode der beløpet på faktura trekkes automatisk i nettbanken, slik at man selv slipper å legge inn betalingen manuelt hver måned. Faktureringsmetode kan variere fra eFaktura, postfaktura eller e-postfaktura. Efaktura sørger for at fakturaen kommer direkte til nettbanken. Der er det også mulighet for å åpne faktura dersom det er ønskelig.
Våre kunder står også fritt til å endre på sin avtale dersom det er ønskelig. Dette kan man gjøre på våre nettsider eller ved hjelp av Min Side.

Vi setter pris på våre lojale kunder, og dersom det er slik at avtalen din er endret uten varsel er det fint om du kan ta kontakt med oss på kundeservice@hafslundstrom.no eller per tlf 21494949 slik at vi får undersøkt dette nærmere.
Jeg beklager igjen for opplevelsen du har hatt med oss og håper å høre fra deg.

Hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Hafslund Strøm har totalt 192 omtaler på Bytt.no
Hafslund Strøm strømpriser
SJEKK OM HAFSLUND STRØM KAN LEVERE STRØM TIL DEG
SVELVIK
Hafslund Strøm leverer strøm til SVELVIK
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
webSpot
Timespot - Hafslund Strøm
192 omtaler
Garantert pris i minst 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
386 kr
23,13 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm
Timespot - Hafslund Strøm
192 omtaler
Garantert pris i minst 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
531 kr
31,88 øre/kWt
Detaljer
Les mer
webVariabel
Variabel pris - Hafslund Strøm
192 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
765 kr
45,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Direkte Variabel
Variabel pris - Hafslund Strøm
192 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
782 kr
46,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR