NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært i kontakt med kundeservice som svar raskt på alle henvendelser. Har sjekket flere strømleverandører og dette er helt klart en av de billigste. Litt morsomt at Nordlys energi forutsa at min gamle strømleverandør kom til å gi meg et kjempetilbud for å komme tilbake. Fikk en telefon fra det gamle selskapet som tilbød meg noen hundre lapper i avslag på neste regning om jeg kom tilbake. Gjorde selvfølgelig ikke dette da Nordlys Energi er åpenbart rimeligere enn alle de andre store strømleverandørene. Min opplevelse av Nordlys energi er at de er en seriøs og solid leverandør.
Perfekt pris, veldig bra kundeservice hadde fjordkraft før og er ekstremt glad jeg byttet
Fikk besøk av en usedvanlig høflig og velinformert dørselger, som hjalp med å bytte både hus og hytte. Svært fornøyd!
Har vært kunde der i to år og fortsatt kjempe billig. Topp 3 Garanti leverer! Fikk denne avtalen på dør.
Fikk besøk av to unge gutter lørdag ettermiddag. De var nesten inne i gangen for å finne måleren, selvom jeg avslo at jeg skulle bytte gang på gang. De gav seg ikke. Avtalte at de skulle ringe neste lørdag så vi kunne tenke på det, noterte navn adresse og telefonnummer samt at avtalen gjaldt å bli ringt. I dag 2 dager etter mottar jeg en SMS som bekrefter at jeg hat blitt strømkunde hos de. Jeg sender med en gang en innsigelse på forholdet. Får etter noen timer Mail tilbake, der de hevder at jeg har signert en skriftlig avtale å at de forholder seg til det. Jeg fikk etterhvert en bekreftelse på at de makulerer denne. Styr unna, ikke lukk opp døra når de kommer.
Dette er et selskap som er bare ute etter å tjene penger på bekostning av andre. Jeg ble med på en avtale der jeg ble lovet billig strøm, og det viste seg at jeg fikk en regning som var mye, mye dyrere når man regner med nettleien som kommer i tillegg. Avtalevilkårene deres er også urimelige: 12 mnd. bindingstid + plikt til å være kunde hos dem i 3mnd. etter bindingstid er over; med andre ord, 15 mnd. bindningstid. 3 mnd. oppsigelsestid etter disse 15mnd... 2100,- bruddgebyr uansett om du bryter etter en dag eller om det er en dag igjen av avtalen!!! Her advares det også om å velge dem: https://www.oblad.no/nyhet/strom/forbrukerradet/forbrukerradet-advarer-velg-en-annen-stromavtale-enn-den-som-topper-var-liste/s/5-68-595953. Kundeservice står på kravet og er ikke noe forhandlingsvillige. Ikke bli lurt!
Ble møtt av en på døren som var høflig og ikke påtrengende. Han viste meg, på en veldig oversiktlig måte, hvordan Nordlysenergi kunne gjøre slik at jeg betalte mindre i strømregning. Har ikke angret og det har nå gått 1 år siden jeg byttet.