NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk akkurat en fyr fra Nordlysenergi på døren som nektet å dra. Jeg ble til slutt nødt til å lukke døren på han mens han fortsatt snakket... Må være noen regler om dette for dørselgere? Jeg kunne fortsatt høre han snakke gjennom døren når den var igjen.
Jeg har hatt svært dårlige opplevelser hos NorlysEnergi kundeservice. Jeg synes det er faktisk bedre å betale litt mer for å få bedre kundeservice når man trenger det. Prisene er heller ikke det samme som de annonserer for, de endrer det etter at avtalen er inngått.
Dette selskapet må dere holde dere unna. De kom på døren min og solgte meg noe tull.
Leverer som avtalt, litt treg respons på overtagelse av strømavtale fritidsbolig. Ryddig faktura, begge målepunkt på samme faktura og oversiktlig med tanke på variasjon i forbruk og pris.
Ble ikke informert om at etter bindingstid har du en oppsigelse til 3 mnd. Vil aldri anbefale dem.
Ikke bytt til disse. Det var en pågående selger - og de oppga ikke at det var en bindingstid når man signerte. Så når man ønsker å bytte til et annet energi selskap som er BILLIGERE! Så koster det å si opp! Man finner heller ikke ut hvor mye det er - står ikke opplyst på hjemmesiden heller.
Har hatt strøm gjennom Nordlys i en 2 års periode. Vært relativt fornøyd. Lite fornøyd med at det beregnes en gjennomsnittlig spotpris i et svært flukturerende marked. Det burde være mulig å fakturere brukt strøm spot pr. time.