NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette selskapet må dere holde dere unna. De kom på døren min og solgte meg noe tull.
Leverer som avtalt, litt treg respons på overtagelse av strømavtale fritidsbolig. Ryddig faktura, begge målepunkt på samme faktura og oversiktlig med tanke på variasjon i forbruk og pris.
Ble ikke informert om at etter bindingstid har du en oppsigelse til 3 mnd. Vil aldri anbefale dem.
Ikke bytt til disse. Det var en pågående selger - og de oppga ikke at det var en bindingstid når man signerte. Så når man ønsker å bytte til et annet energi selskap som er BILLIGERE! Så koster det å si opp! Man finner heller ikke ut hvor mye det er - står ikke opplyst på hjemmesiden heller.
Har hatt strøm gjennom Nordlys i en 2 års periode. Vært relativt fornøyd. Lite fornøyd med at det beregnes en gjennomsnittlig spotpris i et svært flukturerende marked. Det burde være mulig å fakturere brukt strøm spot pr. time.
Jeg var på besøk hos madammen, og åpnet døra når det ringte på mens hu var i dusjen. Der sto det en dørselger som pusher og pushet på selv om jeg gjentatte ganger sa at jeg ikke engang bodde der og hadde ingenting med strøm å gjøre. Jeg ga han Tlf nr, epost og navnet mitt så han kunne ringe igjen senere. nå, ca en mnd senere fikk jeg en melding og en mail at jeg må betale "administrasjonsgebyr" fordi jeg ikke oppga strømmåler nummer og at jeg hadde signert avtalen. det hadde jeg slettes ikke gjort. de sendte meg en kopi av skjemaet der underskriften består bare av mine initialer. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men det lukter svindel mileveis unna.
Bruddgebyr etter at bindingstiden er fullført syns jeg er urimelig. Viser seg umulig å komme seg ut av, uten å fortsette kundeforholdet i ytterligere 3 mnd. Kundeservice svarer dårlig og ufullstendig på henvendelser, må dra informasjon ut av dem, de forsøker bare å få deg til å fortsette kundeforholdet ved å svare unnvikende og ufullstendig på spørsmål. Fryktelig dårlig kundeservice og en elendig avtale.