NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk en dørselger fra Nordlys Energi på døren. Ikke munnbind, og stod tett opp til døren. Begynte å si at mange av naboene mine hadde byttet og at de var de med klart best pris av alle. Sa jeg ikke var interessert. Da ville han vite hvem jeg hadde. Da jeg sa Tibber og det var på grunn av prisen hadde han ingenting å komme med. Han forsvant fort.
De følger ikke spotpris/ markedet. Lurer oss. Bindingstid og trussel om bruddgebyr.
Unngå strømavtaler med bindingstid, det er rett og slett ikke verdt det. Bruddgebyrene grenser til svindel. Det er også vanskelig å få tilgang/registrere seg på minside hos Nordlys Energi. Ja, de er billig, men ikke SÅ billig heller. Finnes mye bedre avtaler der ute uten bindingstid. Er bare å unngå disse her.
Kommer en på døren snakker og blabla skal selge meg strøm og opplyser ikke om bruddgebyr eller noenting. helt forferdelig kunderservice du gjør deg en stor tjeneste med og ikke binde deg til dette strømselskapet.. du vil ikke få sove du vil ikke ha det bra me deg selv du vil være forbannet som meg slå hull i skapet og bare skrike !!!
Det ringte på døren kl. 21 (noe jeg syns er sent) og utenfor stod det en ung gutt i fra Nordlysenergi. Uten munnbind og ikke med 2 meter avstand, dette var også en dag alle skoler og barnehager hadde stengt grunnet pandemien. Han nevnet ikke noe ang. bindingstid, oppsigelse eller bruddgebyr. Han ble ikke fornøyd når jeg sa jeg ville sjekke opp selskapet før jeg inngikk noen avtale og mente at dette kunne jeg sjekke opp etter jeg signere avtalen da det var 14 dager angrefrist. Veldig glad for at jeg sa dette og ikke inngikk en avtale der og da. Han liret også ut av seg at han jobbet utelukkende! med dette som en ekstra jobb da han likte og hjelpe mennesker, tenkte i mitt stille sinn at da burde du heller jobbet innen omsorgsyrket, da hjelper du mennesker da!
Jeg inngikk avtale med Nordlysenergi topp 3 garanti, som viste seg å ha ett års bindingstid. Jeg må ta på egen kappe at jeg ikke leste liten skrift, før jeg signerte, men tok for god fisk hva selger lovte. Avtalen har vart i drøyt 2 år, og jeg antok at bindingstiden var gått ut for lenge siden. Nordlysenergi har imidlertid et opplegg som automatisk fornyer med 3 mnd binding, som igjen gjør at det å bytte leverandør blir vanskelig. Jeg har nå sagt opp avtalen, og gleder meg til å få ny strømleverandør i august. Det begynte veldig bra, men tok raskt vending til en betydelig større strømutgift for meg.
Fikk vite at de vil ha 900 kr for bruddgebyr fordi flytting ikke ble meldt fra til dem. Uakseptabelt