NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det å bli bindt til 15 måneder før oppsigelsestid er uhørt syns jeg. Det er å lure folk. Hva skjer hvis jeg sier opp avtalen en måneds tid før 12 mnd?? Hilsen irritert.
Grusomt. Selger går på døren til min mormor på 86 år, og selger inn strømavtale 12 mnd bindingstid. Hun har jo ikke peiling på hva det er snakk om og synes det var veldig ukomfortabel. Hun er absolutt ikke helt tilstede. Snakk om å utnytte eldre mennesker. Stryk karakter! Angreretten er benyttet.
Fikk en selger på døra som ville selge meg strøm fra NordlysEnergi. Han snakket om 99kr måneden for en leiligheten i Oslo på 104 kvm. Jeg sa at jeg ikke trodde på han men han hadde gjort det samme for sin mor. Det var løgn nummer 1. Vi så ALDRI en strømregning på 99kr. Det regnet jeg heller ikke med, men tenkte at han bare la på litt tykt. Bindingstiden på 12 måneder ble nevnt og når jeg ringte for å forhøre meg om oppsigelse så måtte jeg vente til 12 måneder var nådd hvis ikke så måtte jeg betale et gebyr for brudd av kontrakt (2100,-). Spurte om jeg kunne si opp avtalen når 12 måneder var gått og bytte leverandør. Ja, det gikk fint. Løgn nummer 2. Ingen nevnte noe om oppsigelsestid hverken salg eller når jeg snakket med kundesupport. Ringer så for å si opp avtalen og får beskjed om at det da er 3 måneders oppsiglesestid. Med andre ord - 15 måneder binding. De har levert skyhøye strømregninger og hatt generelt sett dårlig kundesupport hele veien. Anbefales absolutt IKKE. Hold deg langt unna!!!
Fikk en dørselger fra Nordly Energi på døra. Samtalen startet greit og han fortalte litt om strømselskapet. Fikk en okay inntrykk, men sa til dør selger at jeg hadde lyst til å lese meg litt på det selv før jeg tok valget. Herfra ble bare dørselgeren mer aggressiv og frekk, og prøvde å "overtale" meg med å bytte strømselskapet med en gang og at jeg hadde 14 dagers angrerett osv. Jeg prøvde å hyggelig takke nei opptil flere ganger, noe han ikke forsto. Måtte nesten jage han vekk, før han gikk. Etter å ha lest litt om Nordlys Energi, fant jeg flere gjemte gebyrer og dårlige avtaler som han ikke fortalte om.. Dette var en fæl opplevese, noe som gjør at jeg aldri kommer til å bytte til de, og jeg kommer ihvertfall ikke til å anbefale dette til noen!
Reigningen har ikke vært avskrekkende høye ennå. Ringte inn og fikk råd om hva jeg kan gjøre for å spare strøm
Er meget fornøyd. Anbefaler denne avtalen til alle.
Jeg har spotpris avtale med Nordlys energi, og har ingen tillegg jeg må betale for. Det man må være obs på er at de ikke fakturerer for nettleie. Den får jeg på egen faktura fra netteier som er Elvia, men de er ikke noe problem. Har nettop testet avtalen i stømguiden på VG, og fått bekreftet at den er veldig bra.