NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk en dørselger fra Nordly Energi på døra. Samtalen startet greit og han fortalte litt om strømselskapet. Fikk en okay inntrykk, men sa til dør selger at jeg hadde lyst til å lese meg litt på det selv før jeg tok valget. Herfra ble bare dørselgeren mer aggressiv og frekk, og prøvde å "overtale" meg med å bytte strømselskapet med en gang og at jeg hadde 14 dagers angrerett osv. Jeg prøvde å hyggelig takke nei opptil flere ganger, noe han ikke forsto. Måtte nesten jage han vekk, før han gikk. Etter å ha lest litt om Nordlys Energi, fant jeg flere gjemte gebyrer og dårlige avtaler som han ikke fortalte om.. Dette var en fæl opplevese, noe som gjør at jeg aldri kommer til å bytte til de, og jeg kommer ihvertfall ikke til å anbefale dette til noen!
Reigningen har ikke vært avskrekkende høye ennå. Ringte inn og fikk råd om hva jeg kan gjøre for å spare strøm
Er meget fornøyd. Anbefaler denne avtalen til alle.
Jeg har spotpris avtale med Nordlys energi, og har ingen tillegg jeg må betale for. Det man må være obs på er at de ikke fakturerer for nettleie. Den får jeg på egen faktura fra netteier som er Elvia, men de er ikke noe problem. Har nettop testet avtalen i stømguiden på VG, og fått bekreftet at den er veldig bra.
Billig og god kundebehandling.Svært lave priser og forutsigbart system.
Var jo nesten gratis første 2-3 mnd.Så økte det betraktelig utover høsten og vinter.Men ikke så dyr som vi trodde det skulle bli!
kommer ikke inn på min side for å sjekke regn. Har prøvd å laste ned appen .... Nei det gikk ikke. Har prøvd å logge inn med e-post adressen .....Nei det fungerte heller ikke. Sendte så etter nytt passord ... fik da beskje om at min e-post ikke eksisterte hos dem.har vært kunde her i over 2 år begynner nå å lure .!