NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt var bra men plutselig blir det innført en ekstra gebyr . Avtale var en fast måneds gebyr og ingen andre kostnader utenom spotpris !
Hei, Fabisn! Vi takker deg for din tilbakemelding. Det er riktig at vi har innført et påslag på strømavtalen vår etter at 12 måneders prisgaranti har gått ut. Dette er vi selvfølgelig pliktige til å varsle om til alle kunder minimum 30 dager før endringen skjer. Hvis du ikke er varslet eller har andre spørsmål kan du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret, så hjelper vi deg videre:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Jeg har blitt trukket mnd.beløp i flere år for strømforsikring UTEN å ha blitt spurt om jeg er interessert i det
Hei, Åse! Vi takker deg for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon før man aksepterer en avtale med oss. Dersom du føler at du ikke har mottatt det ser jeg helst at du tar kontakt med oss på kundesenteret slik at vi får sett på saken din. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Får den strømmen til den avtale som er fastsett Kunne gjerne tenkt meg å få faktura i lag med faktura fra Teller
Hei, Magne ! Vi takker deg for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med kundesenteret her, så hjelper vi deg videre med saken din:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Jeg synes prisene ikke bestandig er de jeg har blitt lovet
Hei, Torunn! Vi takker deg for din tilbakemelding. Dersom du føler du ikke har fått prisen du har blitt lovet må du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret, så ser vi på saken din med en gang:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Strømutgiften for høy, reduseres. Eldre bet., minindre.
Hei, Kari! Vi takker deg for din tilbakemelding. Strømprisen har de siste årene vært meget høy. Vi streber selvfølgelig etter å levere den beste prisen på markedet. Per i dag har vi ingen egne avtaler for eldre, men jeg tar det med som en tilbakemelding hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Reint sennerelt ganske bra-Kunne vært ltt mere utfyllene fakturar.
Hei, Ola! Vi takker deg for din tilbakemelding. Godt innspill til fakturaer. Om du har noe mer spesifikt du savner informasjon om på fakturaene kan du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Greit med fast betaling og en konto som fylles opp i måneder med mindre strømbruk og lave priser.
Hei, Erik! Vi takker deg for din tilbakemelding. Meget hyggelig å høre at du er fornøyd med tjenestene vi leverer. Skulle det være noe du trenger hjelp med kan du alltids ta kontakt med kundeservice hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Et meget utmerket selskap med utmerkede strømtjenester, men forbruket er høyt
Hei, Elnayer! Vi takker deg for din tilbakemelding. Meget hyggelig å høre at du er fornøyd med tjenestene vi leverer. Skulle det være noe du trenger hjelp med kan du alltids ta kontakt med kundeservice hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Kan planlegge lading av vår el-bil når prisen er gunstig. Veldig oversiktlig strøm leverandør. Liker svært godt "appen" som gir meg full kontroll over forbruk og pris. Godt levert!
Hei, Jarle! Vi takker deg for din tilbakemelding. Så hyggelig at du er fornøyd med tjenestene vi leverer. Vi takker deg spesielt for tilbakemeldingen på appen, det setter app-teamet stor pris på. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Det var altfor dårlig planlagt hvordan en skal bli kunde hos NorgesEnergi. Dagen etter jeg ble kunde hos NE, opprettet jeg en konto for avtalegiro. Det ble ikke nevnt at jeg måtte ha en konto pr. brukersted ( jeg har to) Det tok nærmere to måneder før NE bekreftet at de kunne bruke den avtalegiro jeg hadde opprettet. Det kunne de ha gjort dagen etter. Selve faktureringen for bruk av strøm, er Ok.
Hei, Tom! Vi takker deg for din tilbakemelding. Dette tar vi med oss videre til opplæringen hos oss, slik at alle er klare over hvordan avtalegiro fungerer hos oss. Om det skulle være noe annet tar du kontakt med kundeservice hos oss, så hjelper vi deg videre. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
God kundeservice men ikke billigst. Bør senke prisene.
Hei, Per! Vi takker deg for din tilbakemelding. Meget hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vi leverer. Vi streber etter å levere rimligere pris der det er mulig, og gjør så godt vi kan! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Har brukt de i 6 år, men kundeservice er tydeligvis ikke prioritert der. Veldig uforskammet i telefonen så jeg kommer til å bytte.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kundeservice hos oss. Vi synes det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i telefon med oss. Ta gjerne kontakt med kundeservice via kontaktskjema her: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ så hjelper vi deg med saken din, uavhengig om du bytter leverandør eller ikke. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Altfor dyrt! Var veldig hyggelig kundeservice da jeg endelig fikk tak i noen som kunne hjelpe meg
Hei, Ellen! Takk for din tilbakemeldingen din. Strømmen er dyr om dagen, det er vi fult klar over. Hos oss tilbyr vi nå kun spotpris, den er lik hos alle leverandører. Forskjellen på leverandørene kan være i påslag, fastbeløp og evt. tileggstjenester, som er valgfrie. Det er godt du har fått hjelp av kundeservice hos oss, det er viktig at du føler deg trygg når du er kunde. Skulle du ha andre spørsmål så er det selvfølgelig bare å ta kontakt med oss igjen. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Pengehaier som legger til kostbare produkter du ikke har bestilt. Styr unna
Hei, Roger! Takk for din tilbakemelding. Du skal alltid få god informasjon rundt tjenester og produtker ved avtaleinngåelse. Du skal også motta skriftlig bekreftelse på produktene. Hvis du føler at du ikke har mottatt dette av oss anbefaler jeg deg å ta kontakt med kundesenteret hos oss på 38 10 00 80 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
SLUTT Å RING! Herregud så irriterende å bli oppringt flere ganger daglig. Ta et hint - jeg er IKKE interessert!
Hei, Tommy! Takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Du kan enkelt reservere deg via linken her: https://norgesenergi.no/reservasjon/ eller du kan ta kontakt med kundesenteret slik at vi får lagt inn en internreservasjon på deg. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Prøvde å få kopi av faktura da den ikke var tilgjengelig i min nettbank. Dårlig kundebehandling
Hei, Helge! Takk for din tilbakemelding. En kopi av faktura som er stilt til deg skal ikke være vanskelig å få. Om du ikke fikk en kopi av oss sist må du gjerne sende oss en epost til [email protected] så skal jeg få sendt deg en kopi av det du måtte ønske. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi