Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 082 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 082 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig kundeservice

Omtale av  Snefrid

Ble lurt til masse unødvendig tilleggstjenester. Vanskelige å få kontakt med.

Svar fra NorgesEnergi
13.03.2024 09:21

Hei, Snefrid! Takk for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon når man inngår en strømavtale, både skriftlig og muntlig. Dersom du føler at du ikke har fått dette må du gjerne kontakte oss på kundesenteret, enten på e-post [email protected] eller telefon 38 10 00 80. Det er for øyeblikket lav svartid på både telefon og e-post. Vi håper kontakt med en av våre rådgivere kan rette på inntrykket du har fått fra oss. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Bruddgebyr

Omtale av  Belinda H. J

Sendte oss faktura på bruddgebyr kr 3000 pluss admin kostnader da vi byttet strømleverandør. Ikke bare sendte de faktura, men fjernet også vår tilgang til fakturaen slik at vi ikke kunne se hva fakturaen inneholdt. Bruddgebyr fikk vi da til tross for at vi hadde hvert kunde i mange år. Dette ga oss mye plunder og heft med telefoner og mailer frem og tilbake før denne fakturaen ble kreditert. Seriøse firmaer gjør da ikke slikt.

Svar fra NorgesEnergi
07.03.2024 13:33

Hei, Belinda! Takk for din tilbakemelding. Her ser det ut til at du har hatt en bedriftsavtale med oss. På bedrift er det enkelte avtaler som har oppsigelsestid, altså at man må si opp i forkant at man skal bytte leverandør. Det er altså forskjell på oppsigelsestid og bindingstid. Det kan virke som om saken din ble løst, hvis ikke anbefaler jeg deg å ta kontakt med bedrift på 38 10 00 81 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Strøm er dyrt.

Omtale av  Oddvar

Syns pris ble veldig høy. Da eg er godt vaksen forstår eg ikke så godt disse strøm avtalene. det eg forstå er att det er stort avik fra rekning eg fikk fra tidligere selskap.

Svar fra NorgesEnergi
05.03.2024 08:34

Hei, Oddvar! Vi takker for din tilbakemelding. Flott at du er fornøyd med oss så langt. Vi hjelper deg selvfølgelig med å forstå strømregningen hos oss. Jeg ønsker at du tar kontakt med kundesenteret slik at vi kan forklare din faktura med nøye:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

fornøyd

Omtale av  Thor K. L

jeg har vært kunde i mange år og er fornøyd. men vil undersøke andre leverandører nå.

Svar fra NorgesEnergi
05.03.2024 08:37

Hei, Thor! Vi takker for din tilbakemelding. Flott at du er fornøyd med oss så langt. Vi hjelper deg selvfølgelig etter beste evne om det skulle være noe du trenger hjelp med! Skulle det være noe annet tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Manglende og ufullstendig info pluss ekstra unødvendige kostnader

Omtale av  Leon

Mange ekstra kostnader. Dårlig informasjon om avtaleinnhold.. Har ikkje fått hjelp til å få app aktivert

Svar fra NorgesEnergi
05.03.2024 08:39

Hei, Leon! Vi takker deg for din tilbakemelding! På vår strømavtale spotpris er det kun et påslag på 3,9 øre/kWt og fastbeløp på 49,- per måned. Tilleggstjenester kan velges bort, dersom du har noen av disse. Nettleien er dessverre ikke valgfri, og helt lik uavhengig av hvilken leverandør du benytter. Ta gjerne kontakt med kundesenteret, så hjelper vi deg med appen vår. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Skuffet!

Omtale av  Terje

Legger til opprinnelsesgaranti til avtalen min uten samtykke. Betaler ikke tilbake når de blir oppdaget. Styr unna, dårlig kundebehandling!

Svar fra NorgesEnergi
05.03.2024 08:38

Hei, Terje! Vi takker deg for din tilbakemelding! Man skal alltid få god informasjon før en avtale blir inngått. Det gjelder både strømavtaler, men også evt. tilleggstjenester. Dersom du ønsker at vi ser på saken din på ny tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Refleksjon

Omtale av  Trond

Alt utenom strøm er fordyrt. Mye / høy pris på gebyrer

Svar fra NorgesEnergi
05.03.2024 08:33

Hei, Trond! Vi takker for din tilbakemelding. Flott at du er fornøyd med oss så langt. Det er mye gebyrer på strømmen, som for eksmpel nettleien. Skulle det være noe annet tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Fornøyd

Omtale av  Saeid N. K

Jeg er fornøyd med avtalen min. Det er praktisk på å ha overskit på strømmen. Norge energi er flexible for betaling av stømfaktura. Og jeg er glad for det når man har vanskelighet å betale man kan få det muligheten at betale senere.

Svar fra NorgesEnergi
05.03.2024 08:36

Hei, Saeid! Vi takker for din tilbakemelding. Flott at du er fornøyd med oss så langt. Vi hjelper deg selvfølgelig etter beste evne! Skulle det være noe annet tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Jeg liker å se hva dere kan gi meg

Omtale av  Dick B

Ok til nå,men vil se hva andre selskaper har av pristilbud

Svar fra NorgesEnergi
27.02.2024 12:23

Hei! Vi takker for din tilbakemelding. Flott at du er fornøyd med oss så langt. Skulle det være noe annet tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

LURERI / SVINDEL

Omtale av  Sven

Har vært kunde hos norgesenergi i 5-6 år , med bedrifts avtale som en hyggelig selger anbefalte meg veldig på grunn av at jeg hadde org nr … Men da jeg slettet org nr å sto uten fikk jeg etter nesten et år Mail fra NorgesEnergi om at de opphørte min avtale fra 31.10.23 . Når jeg nå i februar 2024 byttet strømselskap gikk jeg ut fra at så lenge norgesenergi hadde sendt Mail om at DE hadde opphørt avtalen var det mulighet for bytte av strømleverandør MEN jeg fikk brudd gebyr på 6000kr fra NorgesEnergi !!! Pga av at jeg hadde to avtaler . Bolig og hytte . Selv om norgesenergi selv hadde opphørt avtalen på grunn av manglende org nr !!! Så for all del STYR unna dette selskapet , bare lureri med de avtalene de har !!! Kommer til å anbefale alle jeg kjenner om å ikke inngå noen strømavtale med NORGESENERGI !!!

Svar fra NorgesEnergi
27.02.2024 09:23

Hei, Sven! Takk for din tilbakemelding. Her vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vår bedriftsavdeling slik at du kan få et skikkelig svar og en løsning på problemet ditt. Du kan enten ringe på 38 10 00 81 eller sende en e-post til [email protected] så hjelper en av min bedriftskollegaer deg videre:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dem gir seg ikke med å ringe, selv om jeg høflig sier nei takk.

Omtale av  Hans

Dem gir seg ikke med å ringe. Helt forferdelig firma. Har slutta å svare dem, men hjelper heller ikke. På det meste ringte dem 4 ganger på en dag. Skjønner ikke hva galt jeg har gjort mot dem, har aldri brukt dem som leverandør... Kanske det som er feilen? ...kommer nok heller aldri til å bruke dem etter min erfaring.

Svar fra NorgesEnergi
27.02.2024 09:25

Hei, Hans! Vi takker for din tilbakemelding. Jeg beklager at du har hatt dårlige opplevelser med selgerne våre. Et nei skal være et nei. Jeg ønsker at du tar kontakt med oss på kundeservice slik at vi kan få reservert deg mot at de ringer igjen, evt. kan du reservere deg selv internt hos NorgesEnergi via linken her: https://norgesenergi.no/reservasjon/ Håper du får en fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Strømavtale

Omtale av  Harald R

En meget hyggelig mann fortalte om Norgesenergi og hvilke avtaler dem tilbyr. Han virket så hyggelig og hadde så fint tilbud så jeg bestilte strømavtale.

Svar fra NorgesEnergi
20.02.2024 08:42

Hei, Harald ! Vi takker deg for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du har hatt en god samtale med en rådgiver hos oss, og at du har valgt oss som din strømleverandør. Skulle det være noe du trenger hjelp med kan du selvfølgelig ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Fullstendig meningsløst og grådig!

Omtale av  John

Sa opp avtalen og fikk da et såkalt bruddgebyr på 3000 kr! Frekkhetens nådegave!! Kan ikke huske å ha sett dette noe sted i avtalen. Selvfølgelig står det beskrevet, ett eller annet sted, men da må jeg benytte et mikroskop for å finne dette i en underskog av kapitler, avsnitt og juridisk, spissfindige formuleringer. Gud forby NorgesEnergi. Amen!

Svar fra NorgesEnergi
14.02.2024 15:04

Hei, John! Vi takker deg for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse om alle momenter av strømavtalen. Her virker det for meg som du har inngått en strømavtale med NorgesEnergi Bedrift. Ta derfor kontakt med dem på 38 10 00 81 eller [email protected] slik at du kan få klarhet i saken og hva som har skjedd. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Ekstra gebyr som var ikke avtalt

Omtale av  Fabisn

Alt var bra men plutselig blir det innført en ekstra gebyr . Avtale var en fast måneds gebyr og ingen andre kostnader utenom spotpris !

Svar fra NorgesEnergi
14.02.2024 15:01

Hei, Fabisn! Vi takker deg for din tilbakemelding. Det er riktig at vi har innført et påslag på strømavtalen vår etter at 12 måneders prisgaranti har gått ut. Dette er vi selvfølgelig pliktige til å varsle om til alle kunder minimum 30 dager før endringen skjer. Hvis du ikke er varslet eller har andre spørsmål kan du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret, så hjelper vi deg videre:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Automatisk tillegg på faktura for strømforsikring uten å ha blitt forespurt om jeg er interessert!

Omtale av  Åse N

Jeg har blitt trukket mnd.beløp i flere år for strømforsikring UTEN å ha blitt spurt om jeg er interessert i det

Svar fra NorgesEnergi
14.02.2024 15:02

Hei, Åse! Vi takker deg for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon før man aksepterer en avtale med oss. Dersom du føler at du ikke har mottatt det ser jeg helst at du tar kontakt med oss på kundesenteret slik at vi får sett på saken din. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Tror nok at denne avtalen som blir billigst i det lange løp.

Omtale av  Magne Å

Får den strømmen til den avtale som er fastsett Kunne gjerne tenkt meg å få faktura i lag med faktura fra Teller

Svar fra NorgesEnergi
14.02.2024 14:59

Hei, Magne ! Vi takker deg for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med kundesenteret her, så hjelper vi deg videre med saken din:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR