Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
16
av 106 innen
strømselskap
35%
anbefaler
NorgesEnergi
Filtrer omtaler
241
49
23
39
459
Sorter omtaler etter
Viser av 811 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Gunnar R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Jeg får alltid gode priser, og hyggelig folk."

Det beste selskap man kan velge ut fra pris til enhver forskjellig tid, og alltid hyggelige og imøtekommende medarbeidere som gjør det prismessig beste for deg. Gunnar Ringstad.

Svar fra NorgesEnergi
09.04.2021 14:41
Hei Gunnar! Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Hva er bra med Norges Energi."

Jeg har alltid vært fornøyd med norgesenærgi og medlem i huseiernes landsforbund gir bedre pris,enkel fakt lett og følge med. Enkelt å få tak i kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
08.04.2021 09:34
Hei, Lilli J! Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lurt til å bytte til produkt med langt høyere priser enn markedsført."

Bytta fra NorgesEnergi til Tibber. Så ringte NorgesEnergi meg. De sa de skulle tilby "strøm til innkjøpspris" på Topp 10-garanti, og dermed være blant "markedets billigste". Betaler nå i snitt minst 50% mer enn det jeg gjorde ved min opprinneilge avtale hos NorgesEnergi, gul spot lav, og på Tibber. Endte opp med å noenlunde motvillig havne på en "variabel pris"-avtale, som altså betyr klart dyrere enn spot. Men kommer ingen vei med dette da jeg ikke fanget opp på den misvisende markedsføringa før angrefrist og lignende var utløpt. Kraftig misfornøyd.

Kjartan T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svært treg og vanskelig å få frem oversikt over forbruk og andre opplysninger på hjemmesiden. og"

Svært treg og vanskelig å få frem oversikt over forbruk og faktura. Samlefaktura bør kunne gjøre mye mer oversiktlig.

Svar fra NorgesEnergi
08.04.2021 09:34
Hei, Kjartan T! Vi jobber hele tiden med å forbedre kundeopplevelsen og brukervennlighet ved strømavtale med oss. Vi har den senere tid opplevd stor pågang, og dette har dessverre resultert i noe nedetid og treghet på MinSide. Vi beklager at feilen har oppstått, og arbeider med å utbedre siden slik at dette ikke skjer igjen, da vi forstår at det har vært frustrerende. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Erfaringer. (Svar til andre)"

Mange som gir omtale an norgesenergi gir enten 5, eller 1 stjerne. Det betyr ofte at folk ikke leser villkår som er gjeldende ved et eventuelt strømbytte. Jeg måtte betale noe oppsigelse til det gamle selskapet, som gikk på nettleie. Så en god regel : Vit hva du gjør før du gjør det. Sjekk om du er bundet av noe, eller har oppsigelsetid på noe. Jeg sjekker strømpriser daglig. Og kanskje jeg kunne spart en hundrelapp i måneden på et annet selskap, men det tror jeg ikke. For NE, er det billigste, eller på lik linje med de andre som er rangert av forbrukertilsynet som billigst. Og mange tenker ikke på hvor mye god service er verdt, det får du i bøtter, og spann av NE. Men igjen, jeg både tror, og vet at det finnes dårlige epler i alle kurver. Så da kan man lett bli frustrert, spesielt i disse tider, hvis man møter en person på kundeservice som ikke er hyggelig. Men fordi om man møter på en som sitter på kundesenteret som gjør en slett jobb, så kan ikke et selskap lastes for det, når det gjelder varene/tjenestene som leveres. Man må se ting i perspektiv, og ikke feie alt under en kam. Legg på, ring opp igjen, så får man ofte snakke med en som er behjelpelig. Og aller viktigst, ikke la følelsene styre fornuften, da degraderes logikken, og rasjonaliteten. Så at NE fortjener 1 i omtale, er ikke riktig i mine øyne, så det er veldig merkelig at folk gir. Jeg har utdannelse i salg, og service, og økonomi. Så jeg vet at NE er et av de beste, hvis ikke det beste tilbudet. I mine øyne.

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2021 15:32
Hei Ron A, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding - det setter vi veldig stor pris på! Vi ønsker deg en riktig god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig fornøyd foreløpig"

Har vært kunde i et halvt års tid, og er foreløpig veldig fornøyd. Har 2 abonnement som jeg får på en faktura, veldig oversiktlig og greit med detaljert informasjon for begge lokasjoner. Nettløsningen er helt super, og prisene har foreløpig vært veldig konkurransedyktig (bruker Spotpris). Savner en god app til mobilen min slik Fjordkraft har, deres app er helt suveren med bl.a. dagsbaserte priser i grafisk utgave. Men jeg håper at NorgesEnergi får en god app etter hvert? Bortsett fra at appen mangler, er jeg veldig fornøyd med det meste hos NorgesEnergi.

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2021 15:32
Hei Peer! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi tilbyr også egen strøm app! App for strøm lastes ned ved å logge inn på www.norgesenergi.no/minside via nettleser på din mobil. Når du har logget inn vil du se en forespørsel om å last ned App øverst på skjermen. Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lurer til tilleggsavtaler"

Beskriver av sykeavtalen ikke gjaldt, fordi jeg var allerede syk. Det ble informert om og saksbehandler mente det gikk bra (det har dere lydopptak av)

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2021 15:31
Hei Jan, Det er leit å høre at du ikke fikk benyttet deg av betalingsfritak via Sparepakken hos oss. Det stemmer at man må ha produktet registrert før man eventuelt blir sykemeldt, for å kunne benytte seg av denne. Jeg beklager likevel dersom du har opplevd å få utydelig informasjon om vilkår for bruk av produktet, og håper du kontakter oss igjen dersom noe fremdeles skulle være uklart. Kontakt oss gjerne på telefon : 38 10 00 80. Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Slobodan J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd kunde"

Norges energi tar vare på sine kunder ved å tilby strømavtaler i form av fastlavpris for vinterperioden.

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2021 15:31
Hei Slobodan, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Øyvind G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"NorgesEnergi bruker et råttent inkassofirma, Solvencia, som gir firmaet et svært dårlig rykte"

Konsulentene i NorgesEnergi har topp kompetanse og service. Beklageligvis bruker Dere Solvencia, spesielt v/***, som pengeinnkrevere. Disse er løgnere og bedragere som vasser over lik for å få inn ALLE salærer, stenger strømmen til uføre folk på vinteren, og lyver bl.a. til Forliksrådet for å få saken sin gjennom. Hadde det ikke vært for Solvencia ville jeg anbefalt N.E.til samtlige, men nå fraråder jeg ALLE å starte kundeforhold hos Dere. Det er ene og alene grunnet Deres samarbeid med disse i Solvencia som oppfører seg dårlig Det er trist at dette til slutt slår tilbake på Dere.

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2021 15:30
Hei Øyvind, For det første må jeg takke deg for hyggelig tilbakemelding rettet mot oss i NorgesEnergi, det setter vi pris på. Det er likevel beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med Solvencia. Solvencia er inkassoselskapet vi benytter oss av, og vi ønsker selvfølgelig at du skal oppleve god kundeservice i møte med dem. Dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med, håper jeg du har mulighet til å ta kontakt. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80, eventuelt send oss en e-post til [email protected] Da ønsker vi gjerne at du gir litt nærmere informasjon, slik at vi har mulighet til å se nærmere på saken. Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Topp service"

NorgesEnergi har jeg hatt i mange år; har sjekket med andre selskaper men når alt kommer til alt så er min erfaring at jeg blir der jeg er med den avtalen jeg har; gul spot lavpris.

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:37
Hei Erik W! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Oppsigelse med binding"
2 syns denne omtalen er nyttig

En overvåken kundeservice medarbeider hos dere ringte meg tidlig i mars og sa jeg hadde binding til 17 mars.Skulle da bytte levrandør .Fikk tekstmelding fra dere i går at jeg blir belastet med bruddgebyr på 500 kr og har 3 dager igjen plutselig nå av min binding.Villedene info.Ringte dere i dag og de 500 blir fjernet og det er jeg veldig fornøyd med.Men dere må oppgi riktig info til kunden.Dere er summ sumarium alt for 4 kantete og dere får ikke beholdt kundene dere om dere holder på sånn

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:37
Hei Kent M, Det er utrolig leit å høre at du fikk feil informasjon når du var i kontakt med oss. Slik skal det ikke være. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og beklager sterkt for ulempen det medførte. Det er flott at du tok kontakt med oss når du mottok tekstmeldingen slik at vi kunne finne en god løsning for deg. Mvh Kate, NorgesEnergi.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"De er dyre på strøm."

Pris på strømmen er alt for høy. Har 5 ganger ringt for å endre prisen uten å få svar. Ønsker man fornøyde kunder må man gjøre seg tilgjengelig. Stakkars de som jobber på kundesentret. Sjefen deres burde skamme seg.

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:37
Hei Mikkel, Det er utrolig leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din og vi beklager for at det har vært vanskelig å få tak på oss! Vi har den senere tiden opplevd stor pågang, og dette har dessverre resultert i unormalt lang behandlingstid i alle våre kanaler. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send en epost til [email protected] så kan vi undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Mvh Kate, NorgesEnergi
Patricia P. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dyrast och otrevligaste kundservice"

Under två månader kostade det mig över 3000 nok för ström og nettleie. Jag bor alene, så det är totalt orimligt. Det är absurt dyrt. Sa opp og de ringer för att gi mig en ”bättre” deal men jag tacka nej 10 ggr tills personen blev sint o la på liten i örat på mig. Värsta jag opplevt noensin faktiskt.

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:37
Hei Patricia P. V, Det er utrolig leit å høre at du er misfornøyd med strømavtalen din og det er svært beklagelig at du hadde en dårlig opplevelse når du var i kontakt med oss. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Har sagt opp avtale - fikk aggressiv telefon fra selger"

Har inngått ny avtale, fikk telefon fra NorgesEnergi om hvor dumt det var. Jeg hadde tidligere ikke fått den info jeg ba om fra NorgesEnergi valgte derfor å bytte. Dette likte ikke selger og ga skylden til GDPR.

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:35
Hei Haakon, Det er svært beklagelig å høre at du er blitt utsatt for en dårlig opplevelse med oss, slik skal det absolutt ikke være. Vi er veldig opptatte av at våre selgere alltid skal være høflige og hyggelige uavhengig om du ønsker å være kunde eller ikke. Gjerne ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi undersøke hva som har skjedd. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"gul elkjøpspot"

føler meg lurt, inngikk avtale om gul elkjøpspot og leste på bytt.no at denne avtale var rapportert tinn til forbrukerrådet , blir nok mest sannsynlig at jeg bytter leverandør, det er greit å være billig i begynnelsen for så å skru opp prisen etterpå

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:31
Hei Kjell A, Vi syns det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Ønsker gjerne undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Elendig!"

Sier de har prisgaranti men innfrir ikke. Finner måter å lure seg unna på. Bare å holde seg langt unna. Meldt de inn til klagenamnda.

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:31
Hei Joachim, Som kunde hos NorgesEnergi skal du være trygg på at du har en god strømavtale. Vi tilbyr derfor fordelen Prismatch. Får du tilbud om billigere strøm fra en annen leverandør, matcher vi prisen. For mer informasjon rundt Prismatch kan du lese her: https://norgesenergi.no/innhold/prismatch/ Mvh Kate, NorgesEnergi
Morten N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Bare Ris"

Etter å ringe dere i dag, ble jeg positivt overrasket. Dere svarte fort på telefon. Og den kundeveilederen som jeg snakket med. Kunne faget sitt veldig godt. Lett å snakke med, og kom med gode forslag for at strømmen min skulle bli billigere. Helt topp tommel opp👍👍👍

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:29
Hei Morten N! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen du opplever i kontakt med vårt kundesenter! Takk for at du tok deg tid til å skrive en så fin tilbakemelding :) Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Elendig service, får ikke benyttet angreretten på avtaler inngått hos Elkjøp."
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig service, får ikke benyttet angreretten på avtaler inngått hos Elkjøp. Kundeservice viser lite sympati og du får bare mer avsmak av hele selskapet. Kundeservice er lite imøtekommende. Kan ikke teknikken ved å vise god service, empati og heller overtale kunden til å bli når han ringer inn for å benytte seg av angreretten. Her har de mye å lære!

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2021 09:03
Hei Odd, Vi jobber alltid for å bli bedre og vi trenger tilbakemeldinger for å klare dette. Vi synes det er leit å høre at du synes kundeservicen vår er dårlig. Opplevelsen du har hatt ved kontakt er ikke greit. Våre kundebehandlere skal alltid være hyggelig og behjelpelig når du tar kontakt med oss. Det stemmer at man ikke har angrerett når avtalen er inngått via fast utsalgsted, men dersom man allikevel velger å bytte leverandør er det kun rabatten man fikk i butikk man må tilbakebetale. Vi ønsker gjerne sjekke hva som har hendt og om det er noe vi kan gjøre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Trond Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"De skjønte hva jeg var på jakt etter"

De er i en tett konkurranse med andre kraftleverandører men har evnen til å lytte og tilpasse produktene til kundens ønsker.

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2021 09:03
Hei Trond Ø! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, og det håper vi du fortsetter med! Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Har betalt for «Vintertrygghet» i over to år. Da jeg trengte den hevder de den er ugyldig."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har betalt for tilleggsproduktet «Vintertrygghet» til NorgesEnergi hver måned i over to år. Jeg har sett på dette som en forsikring mot prishopp. Men da prisen hoppet opp, måtte jeg betalte fullt ut. Jeg sendte e-post og spurte hvorfor jeg ikke fikk reduksjon i prisen når jeg betaler fast for dette? Svare var da at jeg måtte bestille dette på forhånd, og at Vintertrygghet jeg betalte for ikke var gyldig. STYR UNNA NorgesEnergi!

Svar fra NorgesEnergi
18.03.2021 08:38
Hei Rune H, Det er leit å høre du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Ønsker gjerne undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Det stemmer at vi har fordelsproduktet Vintertrygghet. Med Vintertrygghet vil du få tilsendt tilbud av våre strømeksperter før prisene i markedet begynner å stige. Du får da muligheten til å sikre prisen din ved å inngå en fastpris for korte perioder av gangen. På denne måten kan du unngå høye pristopper og eventuelle strømkriser. Fordelen er valgfri og kan fjernes om ønskelig. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected], så kan vi se nærmere på avtalen din. Mvh Kate, NorgesEnergi
Frøydis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God og vennlig hjelp"

God og vennlig forklaring på spørsmål ang faktura og strømpris En skikkelig hyggelig svensk medarbeider

Svar fra NorgesEnergi
18.03.2021 08:38
Hei Frøydis! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det betyr mye for oss at du er fornøyd med servicen du opplever når du er i kontakt med oss. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Anbefales absolutt ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Manglende vilje til å løse i utgangspunktet en enkel utfordring. Hadde inngått e-faktura, men ikke avtalegiro (min feil) Dermed var deres lokketilbud ikke lenger gyldig, og svært fordyrende påslag tilkom faktura. Kontaktet kundeservice umiddelbart, god tid før forfall uten vilje til å hjelpe. På tide med et gjennomsiktig produkt, så enhver kan forstå hva man betaler, uten fastpriser, påslag, rabatter og alt det kreative fakturasvindleri. Bransjen har blitt like innviklet som forsikringer

Svar fra NorgesEnergi
18.03.2021 08:38
Hei Lasse, Vi syns det er leit at du sitter igjen med den opplevelsen. Det stemmer at noen avtaler krever at du oppretter eFaktura og AvtaleGiro. Om du ikke oppretter avtalt eFakura og AvtaleGiro så vil avtalen i henhold til vilkårene bli endret, men du kan få avtalen tilbake så lenge du oppretter manglende AvtaleGiro. Da må du bare ta kontakt med oss etter at du har fått opprettet dette. Du kan komme i kontakt med oss per tlf 38 10 00 80, eller per e-post: [email protected] Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Kate, NorgesEnergi
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Idar J. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Legger til Produkter"

Norges Energi Legger til Produkter som Vintertrygghet 50 kr mnd og Sparepakken 50 pr mnd uten å innformere.

Svar fra NorgesEnergi
17.03.2021 10:00
Hei, Idar J.F! Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler vi gjort dette. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukt med ulike fordeler for våre kunder. Disse skal derimot alltid bli informert om av selger/kundebehandler og det skal innhentes uttrykkelig aksept fra deg som kunde ved registrering. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Billig strøm og hyggelig kundebehandlere."

Det er godt å være kunde hos dere først og fremst fordi det er billig med strøm og vi får spart mye på det. 2. Ha mobilabonnement hos dere i tillegg som har billigere pris i forhold til andre mobil operatører. 3. Eneste ulempen er at mobilnettet kan dette ut av og til. Men ingen ulemper med strømavtalen hittil. 4. Norges Energi har veldig flinke kundebehandlere som ordner og fikser samt er de veldig hyggelige å snakke med. Behjelpelige mennesker👍🏼 Til sist er mine egne erfaringer med Norges energi som er at jeg er strålende fornøyd kunde. Norges energi kan anbefales til alle som ønsker å oppleve hyggelig service samt for å spare penger😊

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Møtte kundevennlig personer på kundeservice."

Fikk en god forklaring på hva jeg betalte for. Og det resulterte i at dobbelt betaling av tjenester kunne fjernes på min totalbelastning. Min feil at jeg ikke oppdaget dette før. Det som kunne vært bedre var om Norges Energi hadde sett dette selv. Det gjelder belastningen for sparepakke og 100% fornybar energi.

NorgesEnergi strømpriser
SJEKK OM NORGESENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
NorgesEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Gul Elkjøpspot
Andre prismodeller - NorgesEnergi
811 omtaler
Etterskuddsvis betaling
6 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
109 kr /mnd
8,17 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Gul kampanje
Timespot - NorgesEnergi
811 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
675 kr /mnd
50,64 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Gul strøm
Andre prismodeller - NorgesEnergi
811 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
819 kr /mnd
61,42 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Topp 5 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
811 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
840 kr /mnd
62,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Topp 10 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
811 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
867 kr /mnd
64,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Gul garantispot
Timespot - NorgesEnergi
811 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
993 kr /mnd
74,45 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Strøm til medlemspris
Timespot - NorgesEnergi
811 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 038 kr /mnd
77,88 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Gul spot lavpris
Timespot - NorgesEnergi
811 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 044 kr /mnd
78,33 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Strøm til lavpris
Timespot - NorgesEnergi
811 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 053 kr /mnd
78,98 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Gul spotpris
Timespot - NorgesEnergi
811 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 098 kr /mnd
82,38 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Strøm til spotpris
Timespot - NorgesEnergi
811 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 106 kr /mnd
82,98 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR