Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
92
av 105 innen
strømselskap
26%
anbefaler
NorgesEnergi
Filtrer omtaler
143
30
12
29
428
Sorter omtaler etter
Viser av 642 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Super kundeservice❤❤"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hver gang jeg ringer dere så blir jeg møtt med en hyggelig person i andre enden og de hjelper meg raskt og enkelt, dere har også forståelse hvis noen er i en økonomisk vanskelig situasjon... kan ikke si noe annet en at dere er fantastiske👍

Svar fra NorgesEnergi
20.10.2020 18:21
Hei Lars Ø! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Nina, NorgesEnergi
Karoline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Rotete"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rotete, vanskelig å logge inn i nettportal og kundeservice har alt for dårlige åpningstider. Dyr strøm. .

Svar fra NorgesEnergi
20.10.2020 13:56
Hei Karoline! Beklager dersom du har hatt vanskeligheter med å logge inn på vår hjemmeside, ta gjerne kontakt slik at vi kan se på hva som kan være problemet. Vi kan da også se på om vi kan gjøre endringer i avtalen din slik at du blir fornøyd med strømavtalen din hos oss. Vårt kundesenter har åpent man-fre 08-16. Vi er også tilgjengelig på Chat og Facebook man-fre 09-16. Dersom dette er tidspunkt som ikke passer for deg, kan du også gjerne sende oss en e-post til: kundeservice@norgesenergi.no. Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Billig strøm , gode avtaler og tilbud , flott kundeservice ,"

Hyggelig kundeservice og billig strøm Forsikring om noe skjer deg støttes du med 4 mnd gratis strøm ,

Svar fra NorgesEnergi
20.10.2020 13:26
Hei Nina! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi og syns godt om vår kundeservice. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Hjelpsom kundeservice"

Hjelpsom kundeservice, som geleidet meg gjennom det jeg lurte på, og som i mitt tilfelle IKKE skulle selge meg en hel masse ekstra som jeg ikke trenger.

Svar fra NorgesEnergi
20.10.2020 12:20
Hei Bente! Så flott du fikk god hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Mafia"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk dørselger på døra mens vi var borte, mor (82 år) som va hjemme og som ikke kan norsk ble av selger bedt om og kvittere på nettbrett til selger. Etter at mor ringte til sin datter tok det bortimot 30 min og bli kvitt selger. Selger kan være glad at jeg ikke va hjemme. Stakkars mann sier jeg bare...., han ville neppe selge noe mer om han traff meg i døra

Svar fra NorgesEnergi
20.10.2020 11:16
Hei Odd, Det er leit å høre dere har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Vi ønsker gjerne å kunne undersøke nærmere på hva som har skjedd og håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no. Håper vi hører fra deg! Mvh Kate, NorgesEnergi
Bjorland B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lureri med gratis strøm"
2 syns denne omtalen er nyttig

Svarte ja til gratis strøm inntil 2.mnd. Dette er lureri da en etter 2. mnd når periode er slutt kommer det regning. Tar kontakt og spør hva dette er. Du har fått gratis strøm, men du må betale for fornybar energi. Jeg spør kor det står i tilbudet og får tilsvar at hun kunne stryke det. Etter dette kommer det mail om at faktura er rett, så jeg må bare betale. STYR UNNA NORGES ENERGI.

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2020 09:24
Hei Bjorland B! Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd etter å ha vært i kontakt med vår kundeservice og vi ønsker å se nærmere på hva som har skjedd her. Gjerne kontakt oss på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no. Du må gjerne spørre etter meg hvis du ønsker :) Mvh Linn Christine W - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Ekstra kostnader"

Spesifiserte at det ikke ønskes ekstra kostnader på faktura, ble fakturert for sparepakke og vinterpakke

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2020 09:17
Hei, Helle! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding! Vi ønsker gjerne å kunne undersøke saken nærmere på hva som har skjedd, så vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett på saken. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no. Mvh Linn - NorgesEnergi
Oddmund J. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Jeg er fornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

God opplevelse! Med svar på mine spørsmål! Billig strøm! Fikk justert med avtale etter mitt forbruk av strøm.

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2020 09:16
Hei, Oddmund J.R! Så flott du fikk god hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi setter virkelig pris på din tilbakemelding! Ønsker deg en riktig god helg :) Mvh Linn - NorgesEnergi
Per O. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig Kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde forsikring sparepakken som inkluderer 4 mnd betalingsfritak. Så ble jeg permittert og forsøkte å få løst inn denne forsikringa. Det skulle vise seg å være vanskelig 😬 Bare masse dårlige unnskyldninger fra ende til annen. Kunderådgivere som rotet bort papirer sendt på e-post 3 ganger 😡 Tar ca 6-7 mnd og få denne forsikringa i virk. Og du må betale hver eneste mnd frem til det. Veldig mye vits da 🙈 Etter mye rot og surr og manglende evne på kundeservice,( greide aldri å unnskylde seg heller ) kom jeg frem til at det beste var å bytte til et annet selskap. Anbefaler ingen å tegne abonnement hos Norges Energi. Alltid vært fornøyd med dem før, men aldri mer etter dette 🙈😬😡

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2020 09:14
Hei, Per O.A! Takk for din tilbakemelding! Beklager at du opplevde rot og lang behandlingstid hos vår kundeservice vedr innvilgelse av betalingsfritak via Sparepakken. Med Sparepakken får du dekket alle strømutgiftene dine fra NorgesEnergi dersom du blir ufrivillig arbeidsledig eller permittert, minimum kr 1.000 per måned i inntil fire måneder. En kan tidligst søke etter 30 dager og får etterbetalt. Noen tilfeller kan behandlingstiden ta litt tid. Gjerne ta kontakt med oss pr telefon 381 00 080 eller epost kundeservice@norgesenergi.no så kan vi se nærmere på saken din. Håper vi hører fra deg! Mvh Linn – NorgesEnergi
Astrid B. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Super hjelp og så hyggelig"

Det var veldig enkelt å få gode tilbud og forklaring. Ekstra service å bli ringt opp så fort. Ps! Avtalen ble egentlig gjort hos Elkjøp, så vil anbefale dem å vise avtalen, noe jeg ikke fikk. Tror jeg nå blir fornøyd - jeg fikk jo avslag ved å benytte dere!

Svar fra NorgesEnergi
14.10.2020 15:55
Hei, Astrid B.T! Så flott å høre at du fikk svar på din henvendelse og er fornøyd med din strømavtale hos oss. Kontakt oss gjerne igjen, dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bedrag?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Norgesenergi, men byttet til Tibber. Ble så oppringt av en selger fra Norgesenergi, som ville ha meg tilbake, og lovte en masse ting som ikke samsvarte med neste faktura. Etter det er selgere fra Norgesenergi blokkert på min telefon. Men lurer også på en ting. I sommer var strømprisen tilnærmet lik null (1 øre), men det laveste jeg så på fakturaene fra Norgesenergi var 15 øre. I de periodene spotprisen var lavest (1 øre), mener jeg at jeg ble fakturert 27 øre pk kWt av Norgesenergi. Dette mener jeg samstemmer dørlig, og etter å ha byttet tilbake til Tibber ble mine strømregninger en brøkdel av hva de var hos Norgesenergi. Jeg hadde ikke fått satt over strømmen på hytta, så fikk fakturaer av strøm fra to levrandører. Jeg mener at Norgesenergi sin spotpris-avtale er en ren bløff! Hilsen en som ikke kommer tilbake som kunde.

Svar fra NorgesEnergi
14.10.2020 15:54
Hei, Jon G! Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med våre selgere og NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende. Vi ønsker gjerne å kunne undersøke saken nærmere på hva som har skjedd og følge dette opp med selger, så vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett på saken og tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Svindel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Norgesenergi har tydeligvis hyret en gjeng tenåringer som stadig renner på dørene og skal selge avtale med Norgesenergi basert på løgn og juks. Noen ganger sier selgerne at de har spesielt gunstige avtaler med boligene i akkurat dette området. Andre ganger, som i dag, kommer de med noen løse påstander om at prisene ble mye dyrere etter installasjon av strømmåler. Og da skal man liksom velge Norgesenergi? Totalt useriøst. Dette blir rapportert inn til Forbrukertilsynet.

Svar fra NorgesEnergi
13.10.2020 08:33
Hei! Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med våre selgere. Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende. Vi ønsker gjerne å kunne undersøke nærmere på hva som har skjedd og håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no. Håper vi hører fra deg! Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Klar og tydelig avtale. Kompetente kundebehandlere og effektive svar.👍"

God og konkurransedyktige priser. Tillitsfull avtale og kompetente og dyktige kundebehandlere. Kan anbefales.👍

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2020 15:52
Hei Kjell B! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
"Forsøk på lureri"
2 syns denne omtalen er nyttig

Selger på døren påstod at borettslaget vårt hadde inngått avtale for beboerne om å skifte fra Fjordkraft til Norgesenergi. Forklarte at jeg ikke trodde på dette og selger justerte da sin forklaring til at "Norgesenergi hadde inngått avtale med alle borettslag". Opplyste selger om at jeg ikke trodde på dette heller og at jeg ikke benyttet Fjordkraft. På forespørsel oppgav jeg å benytte SFE og selger fastslo umiddelbart at de solgte svært dyr strøm, uten å forhøre seg om hvilket abonnement jeg har. Jeg har satt meg godt inn i betingelsene til mitt abonnement og tok ham enda en gang i løgn om både påslag og strømpris. Selskap som benytter slike metoder bør tvangsavvikles!

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2020 11:31
Hei Vidar! Det er utrolig leit at du har hatt denne opplevelsen med en av våre selgere. Det er ikke greit og vi beklager sterkt for ulempen det har medført! Vi ønsker gjerne å kunne undersøke hva som har skjedd og håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får tatt dette med videre. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no. Håper vi hører fra deg! Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Hyggelig person på kundeservice"

Jeg er ny kunde. Det var blitt noe feil med faktura adresse for papir faktura. Ringte kundeservice. Problemet ble løst.

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2020 09:35
Hei Per O! Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en så fin tilbakemelding! Skulle det være noe mer du trenger hjelp med så er du alltid hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss :) Ønsker deg en kjempe fin dag! Hilsen alle oss i NorgesEnergi
Misfornøyd
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelige kunderådgivere"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har nettopp hatt den verste kundeopplevelsen noensinne etter samtale med en av NorgesEnergis kunderådgivere. Styr unna et forferdelig lite fleksibelt selskap med forferdelig kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
01.10.2020 10:21
Hei! Vi i NorgesEnergi ønsker alltid at våre kunder skal være fornøyd med kundeservicen de mottar hos oss på kundesenteret. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss, å gi oss litt nærmere informasjon om hva det var som gjorde at du var misfornøyd med opplevelsen, da vi setter stor pris på din tilbakemelding. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no, håper på å høre fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi
Anders B. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Rotete"
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til en god avtale hos norgesenergi, men selskapet avsluttet min avtale hos eksisterende strømselskap lenge før det som var avtalt over telefon og e-post. Mistet dermed en god avtale som ikke enda var avsluttet. Selskapet registrerte også byttet som overtakelse, noe det ikke var. Ble tilbudt usle 100 kroner avslag på nettleie som plaster på såret.

Svar fra NorgesEnergi
29.09.2020 14:13
Hei Anders B.J, Jeg er dessverre usikker på hva som kan ha skjedd her, da jeg må ha tilgang til kundebildet for å kunne svare på dette. Jeg håper derfor du har mulighet til å ta kontakt med oss, slik at vi kan se på hva som har skjedd og får å komme frem til en best mulig løsning på problemet. Kontakt oss gjerne på tlf 38 00 10 80, eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no.Henvis gjerne til dette innlegget, og til meg. Håper på å høre fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Respekt,høflig,trygt,lyttende og imøtekommende, løsning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Du blir alltid møtt med respekt.De er saklig og lyttende og imøtekommende og høflig/hyggelig.Finner alltid en løsning for deg.Og gir råd om avtaler som er best for deg.MEN du som kunde må jo også gi det samme tilbake .Har vært kunde i mange år!!

Svar fra NorgesEnergi
25.09.2020 07:45
Hei Lill S! Så utrolig hyggelig at du har tatt deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Det setter vi stor pris på :) Ønsker deg en fantastisk dag! Hilsen alle oss i NorgesEnergi
Astrid S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Dere er hjelpsomme. Synes andre også skulle velge dere."

Hjelpsomme og billige på strøm. Vil kun være kune hos Norges Energi. Anbefaler alle om å melde seg på hos Norges Energi. mvh Astrid S

Svar fra NorgesEnergi
23.09.2020 08:45
Hei Astrid S! Tusen takk for en så fin tilbakemelding! Vi syns det er kjempe koselig å høre at du er fornøyd hos oss. Ønsker deg en kjempe fin dag! Hilsen alle oss i NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Søppelservice via telefon og dyr strøm"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ringte kundeservice for å forhandle ned prisen. Uaktuelt for norgesenergi. Bytta strømleverandør og mistet tilgang til min side hos norgesenergi samme dag. Samme dag(14 dager etter) som ny leverandør tredde i kraft ringte norgesenergi og kunne tilby meg en mye bedre avtale enn min nye leverandør. Da fortalte jeg at jeg hadde bedt om en bedre avtale kun uker i forveien uten å nå frem. Selgeren avbrøt meg stadig og argumenterte for å få meg tilbake. Jeg prøvde å svare at det kan jeg gjerne, mot gratis strøm over en gitt periode ettersom jeg hadde betalt blodpris hos dem. Selgeren la plutselig på uten videre.. Det norgesenergi fikk ut av den samtalen var et helt borettslag mindre som kunde. Søppelbedrift med søppeltilbud!

Svar fra NorgesEnergi
21.09.2020 10:57
Hei, Det er svært beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi ønsker at det skal være enkelt å motta et godt tilbud hos oss, uavhengig av om du kontakter oss på vårt kundesenter eller om du blir kontaktet av en av våre salgsrepresentanter. Når man avslutter sitt kundeforhold hos NorgesEnergi mister man tilgang til Minside. Man kan derimot alltid kontakte vårt kundesenter dersom det er noen opplysninger man trenger. Våre salgsrepresentanter skal alltid være høflige å opptre på en måte som gjør at våre kunder føler seg ivaretatt- det er også uakseptabelt at selger avbryter samtalen på det viset. Jeg håper du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi kan ta denne saken videre. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Håper vi hører fra deg. Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig service og påtvungen abonnement"
3 syns denne omtalen er nyttig

Desidert dårligste kundeservicen! «Påtvungen» salg av abonnementet, lovet å ordne alt ved endring til nye abonnementet og det skjedde ikke. Måtte betale for strøm og nettleie uten å ha brukt det da jeg avsluttet abonnementet før det startet. Generelt ingenting positiv å si og anbefaler at ALLE holder seg unna dette uprofesjonelle og mindre hjelpsomme og dårlige selskapet.

Svar fra NorgesEnergi
16.09.2020 14:53
Hei Persian! Det er svært beklagelig å høre at du er blitt utsatt for en dårlig opplevelse med oss, slik skal det absolutt ikke være. Da jeg dessverre har litt lite informasjon til å kunne undersøke hva som har skjedd i ditt tilfelle, håper jeg du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi kan se nærmere på saken og hjelpe deg på best mulig måte. Kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80, eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no.Vi har åpent man-fre 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Norges Energi AS leverer dyr strøm og er en bedrift som fremstår som en sosialistisk organisasjon."
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg støtter ikke et useriøst firma som Norges Energi! Som ikke liker ytringsfrihet og som boikotter å annonsere på Resett! På grunn av klager fra sosialister, sluttet de å annonsere hos Resett. Jeg sa opp min avtale med Norges Energi, på grunn av deres dårlige holdning, høye strømpriser og at de engasjerer i politikk! En bedrift skal ikke engasjere seg politisk og fremstå som sosialistisk organisasjon! Dessuten er de dyre på strøm. Jeg anbefaler dere å boikotte Norges Energi AS og velge et mere seriøst og billigere strømselskap.

Svar fra NorgesEnergi
16.09.2020 14:37
Hei Stig! Vi er klar over at det er sterke meninger knyttet til vår beslutning om å fjerne annonser på Resett sin nettside. Vi har ingen politisk dreining verken til høyre eller venstre, og vår beslutning om å fjerne annonser som i utgangspunktet aldri skulle vært vist på denne nettsiden, er ingen boikott. Vi som kommersiell aktør må forvalte en merkevare på best mulig måte, og det innebærer å gjøre vurderinger knyttet til hvor vi skal eksponere den. Vi har som nevnt ingen politisk dreining verken til høyre eller venstre, og ønsker derfor ikke å være synlig på steder som oppfattes som radikale i den ene eller andre retningen. Når det hevdes at vi lar oss styre av venstresiden i norsk politikk er dette helt feil. NorgesEnergi er en aktør som gjør sine beslutninger om å investere basert på kommersielle hensyn. Det har vi gjort siden 1999 da selskapet ble etablert i kjølevannet av strømmonopolets fall. Vår posisjon er et resultat av fri konkurranse og hardt arbeid. Vi vil stå opp for ytringsfriheten og er for mediemangfold. Men vi synes det blir feil når de samme som kritiserer oss for å kneble den, ikke anerkjenner vår frihet til å velge eller å velge bort. De som kritiserer det de kaller for boikott oppfordrer selv til det samme. Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Fullstendig svindel"
5 syns denne omtalen er nyttig

Anbefalt av El kjøp å bytte til Norgesenergi, men de tok betalt 160kr unødvendig ekstra kostnader hver måneder. Det var grunn at El kjøp ga meg gavekort ved bytting av strømavtale.

Svar fra NorgesEnergi
16.09.2020 14:33
Hei A.C, Med i avtalen hos Elkjøp får man fordelsproduktene Sparepakken, 100% fornybar energi og Vintertrygghet. Vintertrygghet er en smart strømløsning som inneholder det beste fra to verdener: den flytende strømprisen når strømprisene er lave, og mulighet for beskyttelse mot de høye strømprisene i de kaldeste vintermånedene. Med Vintertrygghet vil du få tilsendt tilbud av våre strømeksperter før prisene i markedet begynner å stige. Du får da muligheten til å sikre prisen din ved å inngå en fastpris for korte perioder av gangen. På denne måten kan du unngå høye pristopper og eventuelle strømkriser. Tjenesten koster kun 49,-/mnd pr. anlegg. Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder. Opplever du strømskader som lynnedslag o.l. kan vi dekke egenandelen til forsikringsselskapet med opptil kr 5000.- Gjennom enkle grep kan du redusere ditt forbruk med 10-20% årlig ved å ringe våre erfarne sivilingeniører for gode tips og råd. Sparepakken koster kun 49 kroner i måneden. 100 % fornybar energi er en tjeneste du har mulighet til å knytte til din strømavtale hos NorgesEnergi. I tillegg til at vi kjøper inn ditt strømforbruk i fornybar energi donerer NorgesEnergi 100 kroner til Regnskogsfondet én gang i året på vegne av kundene. Tjenesten koster kun 59,- pr/mnd. Informasjon om produktene og pris for disse, oppgis i avtalevilkår som signeres i butikk. Fordelsproduktene er derimot uten binding, og dersom man ikke ønsker disse er det bare å ta kontakt med vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80, eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no, så fjerner vi disse for deg dersom du ikke ønsker de i din avtale. Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Oppringninger"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg takket ja til NorgesEnergi i juli. Påpekte da at jeg ikke ønsket annet enn en go pris på strømmen og ikke oppringninger med nye tilbud hele tiden. Har fått 2 tilbud tidligere om at jeg kan betale en hvis sum i måneden for å forsikre meg mot beste strømpriser. Har ikke takket ja til dette, men blir belastet 49,- på regningen. Toppen på begeret kom i dag da de ringte og ville tilby mobilabonnement. Jeg gjentok at jeg hadde takket ja til NorgesEnergi mot at jeg ville slippe alle tilbud via oppringninger. Hun som ringte ble småsur. Så nå bytter jeg selskap. Takk for nesten 2 måneders kundemedlemskap

Svar fra NorgesEnergi
16.09.2020 14:30
Hei Oddgeir! Det er svært beklagelig å høre at du er blitt utsatt for en dårlig opplevelse med oss, slik skal det absolutt ikke være. Det høres ut til at du har fått med produktet Strømkonto i din avtale hos oss. Strømkonto er en betalingsmetode som er valgfri og uten binding. Vi skal alltid motta bekreftelse ved avtaleinngåelse for Strømkonto. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss slik at vi kan få sett nærmere på hvordan Strømkonto ble lagt til i din avtale. Det er også svært beklagelig å høre at du har opplevd å bli kontaktet av telefonselger, dersom du har gitt beskjed om at du ikke ønsker dette. Selger skal selvfølgelig også alltid opptre på en høflig måte uavhengig av situasjonen. Jeg håper derfor du også har mulighet til å informere oss om denne samtalen slik at vi kan ta dette videre med salgskanal. Kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80, eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no Håper på å høre fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"ELENDIG Kundeseervice!!! Du blir behandlet som løgner!!!"
5 syns denne omtalen er nyttig

NORGES ENERGI - STYR UNNA!!!! Her anskaffer jeg Norges Energi, ber om trekk direkte fra konto slik at jeg ikke skal bli for sein med betaling. Samtidig ber jeg om kopi av regning som forfaller i perioden til fast trekk er ordnet av dem. Jeg mottar 2 ganger kopi av faktura pr mail, med hyggelig tekst; Sender kopi av faktura som avtalt. Imidlertid mottar jeg og vipps fra Norges Energi med forfall ca 3 uker senere....(i Aug) Jeg tenker ok, og betaler denne ved forfall og regner med at alt er i orden. Så kommer vi i September 7, og her dumper et inkassobrev ned i postkassa!!!! Fra Solvenica fra Norges Energi!!! Jeg ringer Norges Energi og ber dem forklare hvorfor jeg har mottatt inkasso fra dem UTEN og ha mottatt PURRING..... og INGEN VARSEL om Inkasso heller FØR faktura er sendt til Inkassoselskapet!!!!!! Svar: Vi har sendt deg 2 ganger faktura via email...... og purring og Inkassovarsel er sendt med post...... Noe jeg IKKE har mottatt!!!! Da jeg viser til at jeg ikke har mottatt noe i posten, fikk jeg mer og mindre beskjed om at de hadde jeg selv kvittet meg med!!! De var sendt ... og basta!! Og Norges Energi hadde gjort MER enn de trengte og vel så det!! Da jeg spurte hvorfor det ikke var sendt en mail med purrevarsel, siden de hadde mailadressa mi.... var svaret igjen, vi har gjort mer en nok!! MED ANDRE ORD, VIL DU HA EN INKASSO I POSTEN ved feil..... trenger du ikke vente p[ noe varsel fra Norges Energi før det skjer!!! Kjempe Kundeservice!!! Her er det ikke snakk om at Norges Energi kan ta feil, eller ha gjort en feil!!!!!!! Og ja..... KUNDESERVICE slenger på røret når du snakker med dem!!!!

Svar fra NorgesEnergi
16.09.2020 14:27
Hei Nina! Dersom man oppretter Avtalegiro skal faktura trekkes til forfallsdato, dersom dette ikke har blitt gjort anbefaler jeg deg å kontakte banken for å se på en mulig årsak til dette da dette skal gå automatisk. Det er dessverre vanskelig å se på hva som kan ha skjedd her, da jeg ikke har nok informasjon til å søke opp ditt kundebilde. Jeg håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter så vi kan se nærmere på saken og hjelpe deg på best mulig måte. Du kan kontakte oss per telefon på 38 10 00 80, eller sende oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no Håper på å høre fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi
NorgesEnergi strømpriser
SJEKK OM NORGESENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
NorgesEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Strøm til medlemspris
Andre prismodeller - NorgesEnergi
642 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
69 kr /mnd
4,13 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Gul spot lavpris
Andre prismodeller - NorgesEnergi
642 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
80 kr /mnd
4,79 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Strøm til lavpris
Andre prismodeller - NorgesEnergi
642 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
85 kr /mnd
5,11 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Gul Elkjøpspot
Andre prismodeller - NorgesEnergi
642 omtaler
Etterskuddsvis betaling
6 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
129 kr /mnd
7,73 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Gul spotpris
Andre prismodeller - NorgesEnergi
642 omtaler
Etterskuddsvis betaling
9 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
139 kr /mnd
8,33 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Strøm til spotpris
Andre prismodeller - NorgesEnergi
642 omtaler
Etterskuddsvis betaling
6 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
147 kr /mnd
8,81 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Gul garantispot
Timespot - NorgesEnergi
642 omtaler
Garantert pris i minst 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
1 092 kr /mnd
65,49 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Topp 5 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
642 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 300 kr /mnd
77,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Topp 10 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
642 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 333 kr /mnd
79,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR