Hver gang jeg ringer dere så blir jeg møtt med en hyggelig person i andre enden og de hjelper meg raskt og enkelt, dere har også forståelse hvis noen er i en økonomisk vanskelig situasjon... kan ikke si noe annet en at dere er fantastiske👍

Rotete, vanskelig å logge inn i nettportal og kundeservice har alt for dårlige åpningstider. Dyr strøm. .

Hyggelig kundeservice og billig strøm Forsikring om noe skjer deg støttes du med 4 mnd gratis strøm ,

Hjelpsom kundeservice, som geleidet meg gjennom det jeg lurte på, og som i mitt tilfelle IKKE skulle selge meg en hel masse ekstra som jeg ikke trenger.

Fikk dørselger på døra mens vi var borte, mor (82 år) som va hjemme og som ikke kan norsk ble av selger bedt om og kvittere på nettbrett til selger. Etter at mor ringte til sin datter tok det bortimot 30 min og bli kvitt selger. Selger kan være glad at jeg ikke va hjemme. Stakkars mann sier jeg bare...., han ville neppe selge noe mer om han traff meg i døra

Svarte ja til gratis strøm inntil 2.mnd. Dette er lureri da en etter 2. mnd når periode er slutt kommer det regning. Tar kontakt og spør hva dette er. Du har fått gratis strøm, men du må betale for fornybar energi. Jeg spør kor det står i tilbudet og får tilsvar at hun kunne stryke det. Etter dette kommer det mail om at faktura er rett, så jeg må bare betale. STYR UNNA NORGES ENERGI.

Spesifiserte at det ikke ønskes ekstra kostnader på faktura, ble fakturert for sparepakke og vinterpakke

God opplevelse! Med svar på mine spørsmål! Billig strøm! Fikk justert med avtale etter mitt forbruk av strøm.

Hadde forsikring sparepakken som inkluderer 4 mnd betalingsfritak. Så ble jeg permittert og forsøkte å få løst inn denne forsikringa. Det skulle vise seg å være vanskelig 😬 Bare masse dårlige unnskyldninger fra ende til annen. Kunderådgivere som rotet bort papirer sendt på e-post 3 ganger 😡 Tar ca 6-7 mnd og få denne forsikringa i virk. Og du må betale hver eneste mnd frem til det. Veldig mye vits da 🙈 Etter mye rot og surr og manglende evne på kundeservice,( greide aldri å unnskylde seg heller ) kom jeg frem til at det beste var å bytte til et annet selskap. Anbefaler ingen å tegne abonnement hos Norges Energi. Alltid vært fornøyd med dem før, men aldri mer etter dette 🙈😬😡

Det var veldig enkelt å få gode tilbud og forklaring. Ekstra service å bli ringt opp så fort. Ps! Avtalen ble egentlig gjort hos Elkjøp, så vil anbefale dem å vise avtalen, noe jeg ikke fikk. Tror jeg nå blir fornøyd - jeg fikk jo avslag ved å benytte dere!

Har hatt Norgesenergi, men byttet til Tibber. Ble så oppringt av en selger fra Norgesenergi, som ville ha meg tilbake, og lovte en masse ting som ikke samsvarte med neste faktura. Etter det er selgere fra Norgesenergi blokkert på min telefon. Men lurer også på en ting. I sommer var strømprisen tilnærmet lik null (1 øre), men det laveste jeg så på fakturaene fra Norgesenergi var 15 øre. I de periodene spotprisen var lavest (1 øre), mener jeg at jeg ble fakturert 27 øre pk kWt av Norgesenergi. Dette mener jeg samstemmer dørlig, og etter å ha byttet tilbake til Tibber ble mine strømregninger en brøkdel av hva de var hos Norgesenergi. Jeg hadde ikke fått satt over strømmen på hytta, så fikk fakturaer av strøm fra to levrandører. Jeg mener at Norgesenergi sin spotpris-avtale er en ren bløff! Hilsen en som ikke kommer tilbake som kunde.

Norgesenergi har tydeligvis hyret en gjeng tenåringer som stadig renner på dørene og skal selge avtale med Norgesenergi basert på løgn og juks. Noen ganger sier selgerne at de har spesielt gunstige avtaler med boligene i akkurat dette området. Andre ganger, som i dag, kommer de med noen løse påstander om at prisene ble mye dyrere etter installasjon av strømmåler. Og da skal man liksom velge Norgesenergi? Totalt useriøst. Dette blir rapportert inn til Forbrukertilsynet.

God og konkurransedyktige priser. Tillitsfull avtale og kompetente og dyktige kundebehandlere. Kan anbefales.👍

Selger på døren påstod at borettslaget vårt hadde inngått avtale for beboerne om å skifte fra Fjordkraft til Norgesenergi. Forklarte at jeg ikke trodde på dette og selger justerte da sin forklaring til at "Norgesenergi hadde inngått avtale med alle borettslag". Opplyste selger om at jeg ikke trodde på dette heller og at jeg ikke benyttet Fjordkraft. På forespørsel oppgav jeg å benytte SFE og selger fastslo umiddelbart at de solgte svært dyr strøm, uten å forhøre seg om hvilket abonnement jeg har. Jeg har satt meg godt inn i betingelsene til mitt abonnement og tok ham enda en gang i løgn om både påslag og strømpris. Selskap som benytter slike metoder bør tvangsavvikles!

Jeg er ny kunde. Det var blitt noe feil med faktura adresse for papir faktura. Ringte kundeservice. Problemet ble løst.

Jeg har nettopp hatt den verste kundeopplevelsen noensinne etter samtale med en av NorgesEnergis kunderådgivere. Styr unna et forferdelig lite fleksibelt selskap med forferdelig kundeservice.

Byttet til en god avtale hos norgesenergi, men selskapet avsluttet min avtale hos eksisterende strømselskap lenge før det som var avtalt over telefon og e-post. Mistet dermed en god avtale som ikke enda var avsluttet. Selskapet registrerte også byttet som overtakelse, noe det ikke var. Ble tilbudt usle 100 kroner avslag på nettleie som plaster på såret.

Du blir alltid møtt med respekt.De er saklig og lyttende og imøtekommende og høflig/hyggelig.Finner alltid en løsning for deg.Og gir råd om avtaler som er best for deg.MEN du som kunde må jo også gi det samme tilbake .Har vært kunde i mange år!!

Hjelpsomme og billige på strøm. Vil kun være kune hos Norges Energi. Anbefaler alle om å melde seg på hos Norges Energi. mvh Astrid S

Ringte kundeservice for å forhandle ned prisen. Uaktuelt for norgesenergi. Bytta strømleverandør og mistet tilgang til min side hos norgesenergi samme dag. Samme dag(14 dager etter) som ny leverandør tredde i kraft ringte norgesenergi og kunne tilby meg en mye bedre avtale enn min nye leverandør. Da fortalte jeg at jeg hadde bedt om en bedre avtale kun uker i forveien uten å nå frem. Selgeren avbrøt meg stadig og argumenterte for å få meg tilbake. Jeg prøvde å svare at det kan jeg gjerne, mot gratis strøm over en gitt periode ettersom jeg hadde betalt blodpris hos dem. Selgeren la plutselig på uten videre.. Det norgesenergi fikk ut av den samtalen var et helt borettslag mindre som kunde. Søppelbedrift med søppeltilbud!

Desidert dårligste kundeservicen! «Påtvungen» salg av abonnementet, lovet å ordne alt ved endring til nye abonnementet og det skjedde ikke. Måtte betale for strøm og nettleie uten å ha brukt det da jeg avsluttet abonnementet før det startet. Generelt ingenting positiv å si og anbefaler at ALLE holder seg unna dette uprofesjonelle og mindre hjelpsomme og dårlige selskapet.

Jeg støtter ikke et useriøst firma som Norges Energi! Som ikke liker ytringsfrihet og som boikotter å annonsere på Resett! På grunn av klager fra sosialister, sluttet de å annonsere hos Resett. Jeg sa opp min avtale med Norges Energi, på grunn av deres dårlige holdning, høye strømpriser og at de engasjerer i politikk! En bedrift skal ikke engasjere seg politisk og fremstå som sosialistisk organisasjon! Dessuten er de dyre på strøm. Jeg anbefaler dere å boikotte Norges Energi AS og velge et mere seriøst og billigere strømselskap.

Anbefalt av El kjøp å bytte til Norgesenergi, men de tok betalt 160kr unødvendig ekstra kostnader hver måneder. Det var grunn at El kjøp ga meg gavekort ved bytting av strømavtale.

Jeg takket ja til NorgesEnergi i juli. Påpekte da at jeg ikke ønsket annet enn en go pris på strømmen og ikke oppringninger med nye tilbud hele tiden. Har fått 2 tilbud tidligere om at jeg kan betale en hvis sum i måneden for å forsikre meg mot beste strømpriser. Har ikke takket ja til dette, men blir belastet 49,- på regningen. Toppen på begeret kom i dag da de ringte og ville tilby mobilabonnement. Jeg gjentok at jeg hadde takket ja til NorgesEnergi mot at jeg ville slippe alle tilbud via oppringninger. Hun som ringte ble småsur. Så nå bytter jeg selskap. Takk for nesten 2 måneders kundemedlemskap

NORGES ENERGI - STYR UNNA!!!! Her anskaffer jeg Norges Energi, ber om trekk direkte fra konto slik at jeg ikke skal bli for sein med betaling. Samtidig ber jeg om kopi av regning som forfaller i perioden til fast trekk er ordnet av dem. Jeg mottar 2 ganger kopi av faktura pr mail, med hyggelig tekst; Sender kopi av faktura som avtalt. Imidlertid mottar jeg og vipps fra Norges Energi med forfall ca 3 uker senere....(i Aug) Jeg tenker ok, og betaler denne ved forfall og regner med at alt er i orden. Så kommer vi i September 7, og her dumper et inkassobrev ned i postkassa!!!! Fra Solvenica fra Norges Energi!!! Jeg ringer Norges Energi og ber dem forklare hvorfor jeg har mottatt inkasso fra dem UTEN og ha mottatt PURRING..... og INGEN VARSEL om Inkasso heller FØR faktura er sendt til Inkassoselskapet!!!!!! Svar: Vi har sendt deg 2 ganger faktura via email...... og purring og Inkassovarsel er sendt med post...... Noe jeg IKKE har mottatt!!!! Da jeg viser til at jeg ikke har mottatt noe i posten, fikk jeg mer og mindre beskjed om at de hadde jeg selv kvittet meg med!!! De var sendt ... og basta!! Og Norges Energi hadde gjort MER enn de trengte og vel så det!! Da jeg spurte hvorfor det ikke var sendt en mail med purrevarsel, siden de hadde mailadressa mi.... var svaret igjen, vi har gjort mer en nok!! MED ANDRE ORD, VIL DU HA EN INKASSO I POSTEN ved feil..... trenger du ikke vente p[ noe varsel fra Norges Energi før det skjer!!! Kjempe Kundeservice!!! Her er det ikke snakk om at Norges Energi kan ta feil, eller ha gjort en feil!!!!!!! Og ja..... KUNDESERVICE slenger på røret når du snakker med dem!!!!
