Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert juni 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Total opplevelsen.

Omtale av  Per A. J. T

God kundeservice men ikke billigst. Bør senke prisene.

Svar fra NorgesEnergi
13.02.2024 10:58

Hei, Per! Vi takker deg for din tilbakemelding. Meget hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vi leverer. Vi streber etter å levere rimligere pris der det er mulig, og gjør så godt vi kan! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Dårlig

Omtale av  Anonym

Har brukt de i 6 år, men kundeservice er tydeligvis ikke prioritert der. Veldig uforskammet i telefonen så jeg kommer til å bytte.

Svar fra NorgesEnergi
08.02.2024 12:05

Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kundeservice hos oss. Vi synes det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i telefon med oss. Ta gjerne kontakt med kundeservice via kontaktskjema her: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ så hjelper vi deg med saken din, uavhengig om du bytter leverandør eller ikke. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Altfor dyrt

Omtale av  Ellen M. J

Altfor dyrt! Var veldig hyggelig kundeservice da jeg endelig fikk tak i noen som kunne hjelpe meg

Svar fra NorgesEnergi
06.02.2024 09:55

Hei, Ellen! Takk for din tilbakemeldingen din. Strømmen er dyr om dagen, det er vi fult klar over. Hos oss tilbyr vi nå kun spotpris, den er lik hos alle leverandører. Forskjellen på leverandørene kan være i påslag, fastbeløp og evt. tileggstjenester, som er valgfrie. Det er godt du har fått hjelp av kundeservice hos oss, det er viktig at du føler deg trygg når du er kunde. Skulle du ha andre spørsmål så er det selvfølgelig bare å ta kontakt med oss igjen. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

STYR UNNA!!!

Omtale av  Roger S

Pengehaier som legger til kostbare produkter du ikke har bestilt. Styr unna

Svar fra NorgesEnergi
05.02.2024 17:35

Hei, Roger! Takk for din tilbakemelding. Du skal alltid få god informasjon rundt tjenester og produtker ved avtaleinngåelse. Du skal også motta skriftlig bekreftelse på produktene. Hvis du føler at du ikke har mottatt dette av oss anbefaler jeg deg å ta kontakt med kundesenteret hos oss på 38 10 00 80 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Spammes ned med telefoner

Omtale av  Tommy F

SLUTT Å RING! Herregud så irriterende å bli oppringt flere ganger daglig. Ta et hint - jeg er IKKE interessert!

Svar fra NorgesEnergi
05.02.2024 17:37

Hei, Tommy! Takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Du kan enkelt reservere deg via linken her: https://norgesenergi.no/reservasjon/ eller du kan ta kontakt med kundesenteret slik at vi får lagt inn en internreservasjon på deg. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Vanskelig selskap

Omtale av  Helge K

Prøvde å få kopi av faktura da den ikke var tilgjengelig i min nettbank. Dårlig kundebehandling

Svar fra NorgesEnergi
05.02.2024 17:38

Hei, Helge! Takk for din tilbakemelding. En kopi av faktura som er stilt til deg skal ikke være vanskelig å få. Om du ikke fikk en kopi av oss sist må du gjerne sende oss en epost til [email protected] så skal jeg få sendt deg en kopi av det du måtte ønske. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Et selskap som lurer kunden

Omtale av  Christine S

Svært dårlig kundeservice. Jeg har også opplevd at de har lurt meg ved å legge til et produkt som jeg ikke hadde bestilt.

Svar fra NorgesEnergi
05.02.2024 17:40

Hei, Christine! Vi takker deg for din tilbakemelding. Vi synes det er leit at du har opplevd dårlig kundeservice hos oss. Vi strever etter å levere markedets beste kundeservice. Ved avtaleinngåelse skal man selvfølgelig få god informasjon, både i samtale og skriftlig i ordrebekreftelse. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med håper jeg du gir oss på kundesenteret en sjanse til å rette opp her. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Griskhet

Omtale av  Skogen

Betydelig priser fra 01.01 var kroken på døra etter mange år som kunde. Med blant annet argument om å stimulere kundene lavere forbruk. Slag i ansiktet på oss som fryser og lurer på om man kan vaske klær i dag.

Svar fra NorgesEnergi
05.02.2024 17:41

Hei, Skogen! Vi takker deg for din tilbakemelding. Jeg er kun kjent med at vi har økt prisen på en av våre tilleggstjenester fra 01.01 i år. Tilleggstjenester er valgfrie og kan sies opp hvis ønskelig. Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret for en nærmere oppklaring her. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Helt greit

Omtale av  Helle P

Helt greit. Oversiktelig app som fungerer fint. De avviklet bonustimen, så da var det ikke så mange fordeler for min del å ha norges energi igjen, da andre selskaper hadde mer konkurransedyktige priser.

Svar fra NorgesEnergi
05.02.2024 17:43

Hei, Helle! Takk for din tilbakemelding. Vi er fornøyd med at du er fornøyd med oss. Det er riktig som du sier at bonustimen ble avviklet etter endt 2023. Bonustimene du sparte opp i fjord beholder du så fremt du velger å forsette å være kunde hos oss. Hvis du skulle ha noen ytterligere spørsmåø vedrørende dette håper jeg du tar kontakt med oss på kundesenteret for en nærmere oppklaring. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Lurer egne kunder

Omtale av  Martin

Ble lurt inn på bedriftsabonnement av selger (fordi jeg har eget firma), og mister da alle forbrukerrettigheter og får 12 mnd (!!!!!) oppsigelsestid på avtalen. Alternativet er et bruddgebyr på hele 3000 kr. Burde selvsagt sett dette ved avtaleinngåelse, men snakk om å skyte seg selv i foten og få misfornøyde kunder.

Svar fra NorgesEnergi
26.01.2024 08:39

Hei, Martin! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] for videre informasjon om muligheter. mvh Anders - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Tragisk kundebehandling

Omtale av  Are G

Strømmen er dyr. Skulle avslutte strømmen i en leilighet og flytte til hus. Siste mnd bor jeg ikke i leiligheten. Får regning på 1300 kr. Betaler den. Får så melding om en teknisk feil og at regninga som jeg betale var feil. Får ikke tilbake innbetalt men får ny regning på 1400 kr. Prøver å nå inn til kundeservice men der kommer jeg ikke igjennom. Tragisk kundebehandling. Og appen deres fungerer heller ikke når man skal inn og se på fakturaen.

Svar fra NorgesEnergi
24.01.2024 08:19

Hei, Are! Takk for din tilbakemelding. For å få løst dette på best mulig måte anbefaler jeg deg at du ringer inn til oss på kundeservice. Det har vært noen hektiske uker, men køen er nå rolig, og vi har kort ventetid i telefon. Du kan også ta kontakt på e-post, [email protected]. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Endring i strømavtale

Omtale av  Kristian

Har oppdaget at NorgesEnergi har endret min spotpris strømavtale - fra meget gunstig til noe helt annet - uten at dette er avtalt.

Svar fra NorgesEnergi
24.01.2024 08:20

Hei, Kristian! Takk for din tilbakemelding. Ved endring av pris er vi pliktige til å varsle deg med minst 30 dager før endringen skjer. Vi varsler per e-post dersom du har det i ditt kundebilde, hvis ikke sender vi i posten. Ta gjerne kontakt med på kundeservice, så ser vi på saken din med en gang. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Ønsker å bytte leversndør

Omtale av  Tore Ø

Dårlig kundeservice. Ble først lurt inn i en bedriftsavtale som bandt meg opp i 12mnd. Når jeg endelig kunne si opp denne avtale krevdes mye mail og tlf for å bli privat kunde. Usikker på om vilkårene jeg ble tilbudt er konkurranse dyktige

Svar fra NorgesEnergi
24.01.2024 08:17

Hei, Tore! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] Dersom du har spørsmål vedrørende den nye privatavtalen anbefaler jeg at du tar kontakt med privatavdelingen på 38 10 00 80 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi

Lureri ang brydegebyr

Omtale av  Erik

Brydegebyr som egentlig betales som et påslag,der er ingen garanti kun en ,vi skal prøve at gjøre det så billig som mulig,pengene er bortkastet, I tillegg blir du fakturert på første faktura med 3000 for brydegebyr jeg kommer ikke til at betale dette

Svar fra NorgesEnergi
24.01.2024 08:21

Hei, Erik! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi

Vanskelig opphør

Omtale av  Knut

Hadde avtale via et firma, håpløst å komme seg ut av avtalen.

Svar fra NorgesEnergi
24.01.2024 08:21

Hei, Knut! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Meget dårleg

Omtale av  Vegard L

Elendig, tilleggstjenester som ingen har bruk for blir lagt til uten å informere om det.

Svar fra NorgesEnergi
23.01.2024 14:28

Hei Vegard Alle våre tilleggstjenester er valgfrie og må takkes ja til skriftlig ved inngåelse. Vi ønsker ikke at du som kunde skal ha tjenester du ikke ønsker eller er klar over at du har. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR