NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svært dårlig kundeservice. Jeg har også opplevd at de har lurt meg ved å legge til et produkt som jeg ikke hadde bestilt.
Hei, Christine! Vi takker deg for din tilbakemelding. Vi synes det er leit at du har opplevd dårlig kundeservice hos oss. Vi strever etter å levere markedets beste kundeservice. Ved avtaleinngåelse skal man selvfølgelig få god informasjon, både i samtale og skriftlig i ordrebekreftelse. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med håper jeg du gir oss på kundesenteret en sjanse til å rette opp her. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Betydelig priser fra 01.01 var kroken på døra etter mange år som kunde. Med blant annet argument om å stimulere kundene lavere forbruk. Slag i ansiktet på oss som fryser og lurer på om man kan vaske klær i dag.
Hei, Skogen! Vi takker deg for din tilbakemelding. Jeg er kun kjent med at vi har økt prisen på en av våre tilleggstjenester fra 01.01 i år. Tilleggstjenester er valgfrie og kan sies opp hvis ønskelig. Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret for en nærmere oppklaring her. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Helt greit. Oversiktelig app som fungerer fint. De avviklet bonustimen, så da var det ikke så mange fordeler for min del å ha norges energi igjen, da andre selskaper hadde mer konkurransedyktige priser.
Hei, Helle! Takk for din tilbakemelding. Vi er fornøyd med at du er fornøyd med oss. Det er riktig som du sier at bonustimen ble avviklet etter endt 2023. Bonustimene du sparte opp i fjord beholder du så fremt du velger å forsette å være kunde hos oss. Hvis du skulle ha noen ytterligere spørsmåø vedrørende dette håper jeg du tar kontakt med oss på kundesenteret for en nærmere oppklaring. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Ble lurt inn på bedriftsabonnement av selger (fordi jeg har eget firma), og mister da alle forbrukerrettigheter og får 12 mnd (!!!!!) oppsigelsestid på avtalen. Alternativet er et bruddgebyr på hele 3000 kr. Burde selvsagt sett dette ved avtaleinngåelse, men snakk om å skyte seg selv i foten og få misfornøyde kunder.
Hei, Martin! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] for videre informasjon om muligheter. mvh Anders - NorgesEnergi
Strømmen er dyr. Skulle avslutte strømmen i en leilighet og flytte til hus. Siste mnd bor jeg ikke i leiligheten. Får regning på 1300 kr. Betaler den. Får så melding om en teknisk feil og at regninga som jeg betale var feil. Får ikke tilbake innbetalt men får ny regning på 1400 kr. Prøver å nå inn til kundeservice men der kommer jeg ikke igjennom. Tragisk kundebehandling. Og appen deres fungerer heller ikke når man skal inn og se på fakturaen.
Hei, Are! Takk for din tilbakemelding. For å få løst dette på best mulig måte anbefaler jeg deg at du ringer inn til oss på kundeservice. Det har vært noen hektiske uker, men køen er nå rolig, og vi har kort ventetid i telefon. Du kan også ta kontakt på e-post, [email protected]. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Har oppdaget at NorgesEnergi har endret min spotpris strømavtale - fra meget gunstig til noe helt annet - uten at dette er avtalt.
Hei, Kristian! Takk for din tilbakemelding. Ved endring av pris er vi pliktige til å varsle deg med minst 30 dager før endringen skjer. Vi varsler per e-post dersom du har det i ditt kundebilde, hvis ikke sender vi i posten. Ta gjerne kontakt med på kundeservice, så ser vi på saken din med en gang. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Dårlig kundeservice. Ble først lurt inn i en bedriftsavtale som bandt meg opp i 12mnd. Når jeg endelig kunne si opp denne avtale krevdes mye mail og tlf for å bli privat kunde. Usikker på om vilkårene jeg ble tilbudt er konkurranse dyktige
Hei, Tore! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] Dersom du har spørsmål vedrørende den nye privatavtalen anbefaler jeg at du tar kontakt med privatavdelingen på 38 10 00 80 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi
Brydegebyr som egentlig betales som et påslag,der er ingen garanti kun en ,vi skal prøve at gjøre det så billig som mulig,pengene er bortkastet, I tillegg blir du fakturert på første faktura med 3000 for brydegebyr jeg kommer ikke til at betale dette
Hei, Erik! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi
Hadde avtale via et firma, håpløst å komme seg ut av avtalen.
Hei, Knut! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi
Elendig, tilleggstjenester som ingen har bruk for blir lagt til uten å informere om det.
Hei Vegard Alle våre tilleggstjenester er valgfrie og må takkes ja til skriftlig ved inngåelse. Vi ønsker ikke at du som kunde skal ha tjenester du ikke ønsker eller er klar over at du har. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Legger til påslag uten å gi beskjed. Dette må de rette opp. De nekter. Jeg bytter leverandør av strøm.
Hei Sevrin Vi vil alltid varsle deg som kunde i forkant av eventuelle endringer. Dersom du opplever å ikke ha mottatt varsel håper vi du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan sjekke hva som har skjedd her. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Høy strømpris. Og har ikke fått billigere tilbud i den siste tiden, kanskje de må revurdere sine tilbud.
Hei, Per. Vi takker for din tilbakemelding. Vi tilbyr spotprisavtale hos oss. Spotprisen er lik hos alle leverandører, forskjellen kan ligge i påslag og fastbeløp. Selve strømprisen du oppnår vil derfor være lik uavhengig av hvor du er kunde, sett at du har spotpris. Vi har den siste tiden økt prisen på vår avtale. Bakgrunnen for økningen er økte kostnader hos oss. Om du har noen andre spørsmål til oss kan du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Nettleie har økt med 400kr på 12 mnd (Spotpris avtale) Finn noen andre siden de her har blitt slu og skam dyr.
Hei, Kristoffer! Vi takker deg for din tilbakemelding. NorgesEnergi er en strømleverandør, og ikke et nettselskap. Vi har dessverre ingen innvirkning på nettleien. Nettleien vil ha lik pris uavhengig av hvilken strømleverandør du velger. Om du skulle ha andre spørsmål kan du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Prisen var god uten påslag. Når den nå har økt ønsker jeg å sjekke andre.
Hei, Svein! Vi takker deg for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss så langt. Vi forstår at du nå ser deg rundt etter en ny leverandør. Vi har sett oss nødvendig til å sette opp prisen for å kunne fortsette å levere de tjenestene vi tilbyr i dag. Om du skulle ha noen spørsmål, eller om det er noe annet vi kan hjelpe deg med så er det bare å ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Ryddig og oversiktlig hjemmeside med min side som sentrum. God informasjon gjennom mail. Konkurranse dyktig angående strømpriser.
Hei, Jan! Vi takker deg for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, og de tjenestene vi leverer til deg. Om du skulle ha noen spørsmål så kan du alltids ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Lurt meg inn i tilleggsavtaler. Sender dokumentasjon med at jeg har svart ok på melding som bekreftelse på inngåelse. Selskapet har kanskje jussen på sin side, og summen for betalte tilleggstjenester for min del er 2 år x 240kr. Det å ta dette videre med juridisk støtte og hjelp koster mer i tid og penger enn hva gevinsten for meg er. Imidlertid skremmende at selskapet tilbyr så dårlige produkter der en kamuflerer dette i innsalgsaituasjon! Helt sikkert en enorm inntjening på kort sikt hvis mange kunder har gått i samme tilleggstjeneste felles som meg:/ Ser i kommentarfeltet her at de oppfordrer til å ta kontakt med kundeservice for den som er innsender av vurdering for å rette opp, men leser også av kommentarene at handling bak å rette opp feil er lav. Noe som også gjenspeiler min opplevelse! Ingen hensikt! Kommer ingen vei i dialog med selskapet!! Jeg skal spre dette budskap til flest mulig. For å gjøre mitt for at færrest mulig velger NorgesEnergi som leverandør. Dessverre har jeg selv hatt kundeforhold hos dem i over 15 år av selskapets 24 årig eventyr i markedet. Heier på nye utfordrende i markedet og scorer produktopplevelse og kundeopplevelse med NorgesEnergi som vannvittig dårlig! Ps: for Norges energi sin skyld, ikke bruk deres energi svar på denne tilbakemelding; bruk heller deres energi på forhåpentligvis skape gode kundeopplevelser for framtiden. Og slutt å skriv «ønsker deg en fantastisk dag» i enden av kundeklager! Det oppleves arrogant og bekrefter for meg som kunde at å forlate dere er det lureste en kan gjøre!
Hei, Thomas! Takk for din tilbakemelding. Vi tilbyr mange forskjellige tjenester hos oss, noen ønsker disse tjenestene, andre ikke. I et innsalg skal alt være informert om, både på telefon, og videre i sms. Vi beklager dersom du føler deg lurt, det er ikke vår intensjon. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi