Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Middels
15
av 110 innen
strømselskap
43%
anbefaler
NorgesEnergi
Filtrer omtaler
374
124
47
57
549
Sorter omtaler etter
Viser av 1151 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"NorgesEnergi sendte meg faktura for gammel adresse i 3 mnd og nekter å gjøre opp!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble enig om å gå tilbake til Norgesenergi da de gav med kr 1000 i bruddgebyr for å forlate Fjordkraft. De overførte imidlertid strømavtale fra en adresse jeg ikke har bodd på i over 6 mnd både hos folkeregisteret og meldt inn hos strømleverandør. Likevel belastet de meg for strømforbruk i den gamle adressen hvor de som bor der allerede har en strømavtale. Fakturaen sendte de imidlertid uten problemer til min nye adresse. Jeg har snakket med kunderådgiver 3 ganger, sendt 3 e-poster med bevis på kommunikasjon, strømavtale, flytting av folkeregistrert adresse m.m. men hører nå ingenting tilbake fra dem. Uttolig uprofesjonelt!

Svar fra NorgesEnergi
19.11.2021 09:10
Hei Chang, Her høres det ut til at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - og det beklager vi. Jeg er dessverre usikker på hva som har skjedd i denne saken og ønsker selvsagt å undersøke dette nærmere. Jeg håper du har anledning til å ta kontakt med oss igjen for nærmere informasjon. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Aldri problemer med og få ordnet ting på og så er strømmen billig."

Har hatt norgesenergi i mange år prøvde å bytte til en annen men gikk fort tilbake til norgesenergi igjen da den er bare flott.

Svar fra NorgesEnergi
19.11.2021 09:10
Hei Torill, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi, og at du ønsker avtalen videre! Kontakt oss gjerne dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Tillegg Tillegg Tillegg"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bytte til Norges energi pga kjøp av produkt i Elkjøp. Det var sagt til meg at eg skal berre betale strømpris, påslag og fastpåris. OG DET ER GREIT. Men no fekk eg faktura med kr 180 ekstra pga prissikring, 100% fornybar energi og strøm forsikring. Det er berre tull. Det er lureri. Ringte kundeservice og dei sa vi må tjene penger pga det rabatt du har fått på Elkjøp... WHAT??? Vekk frå NORGES Energi...

Svar fra NorgesEnergi
19.11.2021 09:10
Hei, Dersom man inngår avtale via Elkjøp har man mulighet til å få ytterligere rabatt ved å bestille fordelsprodukter i butikk. Disse produktene er derimot helt valgfrie og informasjon om pris og vilkår må bekreftes i butikk for at produktene skal kunne registreres i avtalen. Du skal også få den skriftlige informasjonen tilsendt etter avtaleinngåelsen slik at du har en bekreftelse på bestillingen. Man kan selvfølgelig også ta kontakt etter avtaleinngåelse dersom man ikke ønsker produktene videre da disse er uten binding. Kontakt oss gjerne igjen dersom du ønsker at vi undersøker saken nærmere. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Svert bra"

Bra sørvis og bra for klart trivelig telefon samtaler å bra for ståelse

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2021 15:28
Hei Per, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi
Frankrig
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Unngår svingninger med fast pris hver måned."

Ved å betale en jevn pris gjennom året blir det små svingninger i regningene. Kun justeringer.

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2021 15:28
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh Nina - NorgesEnergi
Bjørg K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Svært fornøyd."

Jeg var i kontakt angående strømavtalen min,fikk da et tilbud på mobilabb.som jeg ble fornøyd med.

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2021 15:28
Hei Bjørg, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med mobilavtalen du fikk hos oss! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi
Bjørnisak L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Nekter for avtaler"

Ble ringt av selger 5/10 som lovet meg 89 øre kwt fastpris for oktober. Fikk feil regning 125 øre kwt.. Ringte inn 8/11 fikk beskjed om at det kom reduksjon på neste faktura. Tenkte ok. De spurte også om jeg ville ha fastpris for nov/des på 135 øre kwt. Jeg spør "hvis jeg tar det, står jeg da fritt til å bytte selskap uten noen ekstra kostnader dersom spotprisen endrer seg? Ja helt klart, var svaret. Så ringte jeg 10/11 og spurte om avtalen var satt igang? Nei, ok da vil Jeg kansellere. Ok det var greit. Så får jeg mail. Du hadde ikke tegnet fastpris avtale i oktober. Du har også takket ja til fastpris for november/desember.(koster alt mellomlegg i 2 mndr dersom du skal si opp. Angret gjelder ikke på fastpris avtalen) Jeg ringer inn og spør. Kundeservice fornekter alle samtaler osv på tross av at jeg sender bildemail med de aktuelle datoer. Så nå er jeg låst til 135 øre kwt. (klager ikke på prisen, men kundebehandling, ljuging og dårlig info) Heretter blir alt av strømavtaler tatt opp og skrifltlg. God erfaring tidligere med norgesenerigi. Kommer ikke til å bruke selskapet i fremtiden eller anbefalle andre det.

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2021 15:28
Hei, Dette ønsker vi selvfølgelig gjerne å undersøke nærmere. Håper derfor du har anledning til å kontakte oss igjen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Skjulte kostnader ved oppsigelse!!"

Det går bare ikke ann!! 500 kr i bruddgebyr. Så Frekt!! Hadde jeg vært klar over at det var kostnader ved oppsugelse cille jeg ALDRI gjort en avtale med nirges energi!!

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2021 15:28
Hei Ellen, Dersom du har hatt en avtaleperiode hos oss skal du alltid mottat god informasjon om dette ved innsalg. Skulle man velge å avslutte avtalen før avtaleperioden er over vil man dessverre motta et bruddgebyr tilsvarende rabatten du mottok. Skulle du være usikker på hvorfor du har mottatt bruddgebyr må du gjerne kontakte vårt kundesenter for nærmere informsajon. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Bergenser
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"VELDIG USERIØSE"

Jeg har vært kunde i 4 år. Kontaktet dem i September og ønsket et bedre tilbud på grunn av høye strømpriser. Snakket med en hyggelig mann som kunne tilby meg en avtale som het "Sesongpris" med fastpris på 70-75 øre/ Kw. frem til 31. april. Jeg bekreftet dette tilbudet pr SMS. Etter 6 uker var jeg inne på siden min, og stor var min overraskelse at jeg fremdeles stod oppført med Spotpris. På chat ble det informert følgende: Vi har oppdaget at det i enkelte tilfeller i den perioden kan ha blitt gitt feil informasjon vedørende pris" Jeg ringte dagen etter og de kunne bare beklage, ikke hadde de endret avtalen min og kunne kun tilby meg 75 øre/kw for november. Det skulle liksom være et plaster på såret. Jeg kunne skiftet strømselskap på et mye tidligere tidspunkt og kanskje fått en god fastpris, men det toget er nå gått. Norges Energi har ikke vært villige til å ordne opp i denne saken, tross telefoner og mail. Jeg har nå skiftet over til annet selskap. Vil bare advare alle om denne USERIØSE strømleverandøren, trodde det faktisk ikke var mulig. Jeg er sjokkert at avtalen ikke har noen verdi.

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2021 15:28
Hei, Vi har dessverre blitt gjort oppmerksom på at det har oppstått en feil hvor selger har oppgitt feil pris ved innsalg. Vi har full forståelse for at du er frustrert og skuffet, og beklager at feilen har oppstått. Vi har tett oppføging med salgsavedlingen slik at dette ikke oppstår igjen. Vi har som nevnt dessverre ikke mulighet til å gjøre endringer på avtalen din hos oss, men du vil selvfølgelig få informert pris for november slik du er informert om ved kontakt med vårt kundesenter. Skulle noe fremdeles være uklart må du gjerne kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Liker ikke oppringing fra dere etter at j sa opp mitt abbonement"

Har vært fornøyd med Norges Energi men vil gjøre erfaringer med et annet selskap , som går på pris

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"belønner ikke gamle kunder"

Må alltid bytte til andre for å få introduksjonstilbudene

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2021 11:17
Hei Ole, Vi har dessverre ikke anledning til å gi deg som allerede er kunde hos oss våre introduksjonstilbud. Vi setter derimot selvfølgelig stor pris på våre eksisterende kunder, og det er derfor vi gir muligheten til at man kan få 500,- kr i rabatt dersom man verver en venn. Vi har også nylig lansert Bonustimen, der vi spanderer en time strøm for hver dag. Du kan lese mer om det her:https://norgesenergi.no/kundefordeler/bonustimen/ Mvh Nina - NorgesEnergi
Madeleine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lureri og dårlig kundeservice"

Ekstremt dyr avtale, ingen prismatch som innfris og elendig kundeservice. Styr unna!

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2021 08:24
Hei Madeleine, Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Når det gjelder Prismatch har vi endret våre prismatchvilkår, men det er fremdeles mange gode strømavtaler som kan matches. Du kan lese mer om våre vilkår for prismatch her: https://norgesenergi.no/innhold/prismatch/ Skulle du finne en avtale du ønsker å matche, kan du enkelt sende inn forespørsel via MinSide. mvh Nina - NorgesEnergi
Catherine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God kundeservice"

Jeg fikk ordnet kjapt bonusavtalen som ikke hadde gått gjennom på SMS og e-Mail.

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2021 08:24
Hei Catherine, Så godt at du fikk registrert Bonustimen hos oss! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Brukervennlig"

Har vært fornøyd bl.a på grunn av ganske lav pris. Når NE ikke har vært konkurransedyktige på pris har det vært lett å prismatche og med et årsforbruk på 40000kw har det gitt en besparing på drøye 1000 kr i mnd.

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2021 08:24
Hei Eva, Så hyggelig at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss, samt vårt tilbud om Prismatch! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Mvh Nina - NorgesEnergi
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Gunnvor I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Hjelpsom"

Hyggelig og hjelpsom kundeservice, fant effektive løsninger

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2021 08:24
Hei Gunnvor, Så flott å høre at du har fått god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kunne hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd"

Hel heten med pris og nettleie på samme faktura. Oversiktlige grafer å kan sjekke med letthet alt via nett.

Svar fra NorgesEnergi
12.11.2021 15:33
Hei Lars! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen eg hyggelig kommentar! Det setter vi pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Stor fornøyd!"

Jeg er så fornøyd med Norges energi! De er alltid så snille og høflige. Hjelper til med hver eneste problemstilling jeg har. God kvalitet og oversikt har de også. Her blir jeg nok kunde i lang tid :-)

Svar fra NorgesEnergi
12.11.2021 15:33
Hei Tonje H! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi
Strøminteressert
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelig å ha oversikt"

Prisen er kanskje ok, men det er vanskelig å se detaljer for avtalen jeg har (påslag pr kwh og månedspris). Det som kanskje er det kjedeligste er at appen ikke fungerer. Dette er noe man forventer skal fungere.

Svar fra NorgesEnergi
12.11.2021 15:33
Hei Strøminteressert! Det er utrolig leit å høre at du syns det er vanskelig å finne detaljer for din avtale hos oss. Du kan finne oversikt over avtalen din på Min Side, samt at detaljer er oppgitt på faktura. App som lastes ned via App Store og Google Play gjelder for kunder med mobilabonnement hos oss. Vi har også en app for strøm, men denne er dessverre ikke tilgjengelig via disse kanalene enda. App for strøm kan lastes ned via minside når du har logget inn via nettleser på din mobil. Når du har logget inn vil du se en forespørsel om å last ned app øverst på skjermen. Vi setter pris på tilbakemeldingen din og tar den med oss videre. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"pr nu har jeg liten tro på Norges energi"
1 syns denne omtalen er nyttig

med alt som har skjedd med mitt strøm abonnement hos Norges energi, så ville æ ikke anbefalt det til noen. forhåpentligvis klare Norges energi å ordne opp i problemet så jeg kan få tilbake et mer positivt syn. var veldig fornøyd før med avtalen.

Svar fra NorgesEnergi
12.11.2021 15:33
Hei John! Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd med avtalen din og håper du tar kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected] Kundesenteret vårt er åpent mandag - fredag klokka 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Kristine T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Flere avtaler å velge mellom og hyggelig service"

Hjelper deg med å velge rett avtale for deg og har god kundeservice på tlf, uten for lange køer.

Svar fra NorgesEnergi
11.11.2021 10:12
Hei Kristine! Så flott å høre at du er fornøyd med hjelpen du har fått via vårt kundesenter! Det er viktig for oss at du føler du har best avtale tilpasset ditt forbruk. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt. Mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Jeg er fornøyd"

Jeg er fornøyd med norgesenergi og jeg finner ingen grunn til å bytte leverandør nå

Svar fra NorgesEnergi
10.11.2021 08:15
Hei Dag! Så hyggelig at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi
Hans P. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Omtale, erfaring"

Så langt ingen ting å utsett på hverken service eller leveranse

Svar fra NorgesEnergi
09.11.2021 16:42
Hei Hans! Så flott å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. Vi har åpent mandag-fredag 08-16 og kan nås per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Erling K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Luring"

Trodde jeg hadde vanlig SPOTPRIS, men ved nærmere kontroll av faktura står det riktignok spotpris, men med ordet Norgespakken i tillegg. Dette har medført at jeg har betalt for noen tilleggsprodukter. Jeg kan ikke huske at det ble opplyst om dette den gangen jeg bestilte spotpris. Derfor føler jeg meg lurt. Har nå klaget og fått dette ordnet.

Svar fra NorgesEnergi
09.11.2021 16:42
Hei Erling, Norgespakken er et av våre fordelsprodukter og er da en kombinasjon av produktene Prissikring og Strømforsikring. Produktet skal alltid informeres om ved innsalg slik at du har god informasjon om produktene, og jeg beklager dersom dette ikke har skjedd i ditt tilfelle. Jeg håper du nå får hjelp til å undersøke saken videre. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med må du derimot gjerne ta kontakt igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd med norgesenergi!"

Ryddige og konkuranse dyktige på pris. Ingen grunn til å bytte leverandør.

Svar fra NorgesEnergi
09.11.2021 16:42
Hei Einar, Så flott å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Vi takker for hyggelig tilbakemelding, og ønsker deg en god vinter! Mvh Nina - NorgesEnergi
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Alltid brukt norgesenergi"

Det er rask og hyggelig kundeservive og dere matcher priser. Har stått som kunde i manhe år og kommer ikke til å bytte

Svar fra NorgesEnergi
09.11.2021 16:42
Hei Mali! Tusen takk for at du fortsetter å være lojal kunde hos oss -det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god vinter! mvh Nina - NorgesEnergi
NorgesEnergi strømpriser
Alle strømpriser
Bytt til NorgesEnergi
SJEKK OM NORGESENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
NorgesEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Gul Elkjøpspot
Andre prismodeller - NorgesEnergi
1151 omtaler
Andre prismodeller
Etterskuddsvis fakturering
6 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
109 kr /mnd
8,17 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Sesongpris
Andre prismodeller - NorgesEnergi
1151 omtaler
Andre prismodeller
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 756 kr /mnd
131,67 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Introduksjonspris
Timespot - NorgesEnergi
1151 omtaler
Langvarig spotavtale (12 mnd)
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
2 484 kr /mnd
186,32 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Spotpris
Timespot - NorgesEnergi
1151 omtaler
Langvarig spotavtale (12 mnd)
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
2 504 kr /mnd
187,82 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR