Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 087 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 087 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 087 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
894
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig fra A-Å!!

Omtale av  James M. E

Lyver når dem selger deg produktet, snakker dritt om sine egne kollegaer samt konkurrentene. Byttet bort fra Norges Energi etter 3 dager! Ps: elendig App i tillegg!

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2022 15:12

Hei James, NorgesEnergi skal selvfølgelig opptre på en fin måte, og ikke snakke ned andre leverandører og jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse i samtale med oss. Dette ønsker vi gjerne å undersøke nærmere, og jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter, slik at vi kan ta saken videre. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Man skal alltid få tilstrekkelig informasjon om våre produkter ved avtaleinngåelse, og man skal også motta tilbudet skriftlig hvor man selv må akseptere tilbudet før vi registrerer tilbudet i våre systemer. Vi lanserte i sommer en ny strøm app, og har per i dag ikke alle funksjoner klare. Vi håper vi ila kort tid vil kunne tilby flere funksjoner som gir kundene våre god oversikt over sine strømavtaler. Håper på å høre fra deg, mvh Nina - NorgesEnergi

Lite kompetanse

Omtale av  Tommy

Lite kompetanse. Det bør være ett minimum.æ at ma rådgir sine kunder på en fornuftig måte

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2022 15:08

Hei Tommy, Våre kundebehandlere skal alltid ha god kunnskap til å gi deg god hjelp. Dersom du ikke har opplevd å få tilstrekkelig hjelp i kontakt med vårt kundesenter må du gjerne kontakte oss igjen slik at vi får nærmere informasjon om hva det var som gjorde at du følte du fikk utilstrekkelig hjelp. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Godt valg av strøm

Omtale av  Margareth

Gode priser, løsninger og alltid hjelp å få på kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2022 15:06

Hei Margareth, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god helg, mvh Nina - NorgesEnergi

Sleipe selgere

Omtale av  Klas

De har noe som heter fastprisavtale de prøver selge for 49,- pr mnd. STYR UNNA disse avtalene lopper deg og er ikke mulig bryte ut av selv om du kontakter de dagen etter de lokket deg inn på dette

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2022 15:05

Hei Klas, Med Prissikring får du tilbud om fastpris i korte, relevante perioder. Du velger selv om du vil benytte deg av fastpristilbudet. Når fastprisperioden er over, tilbakeføres du automatisk til din opprinnelige strømavtale- og pris. Fastpristilbudet gis på epost eller sms, og du bekrefter om du ønsker å benytte tilbudet inne på Min side eller ved å kontakte kundesenteret vårt. Dersom man bekrefter at man ønsker fastpris, vil fastprisen være bindende i perioden. Prissikring er først og fremst for våre kunder som ønsker forutsigbare priser i perioder hvor prisen gjerne stiger. Da tilbudene sendes i forkant av perioden kan vi derimot dessverre ikke garantere at prisen vil være lavere enn markedsprisen. Skulle du ha flere spørsmål vedrørende Prissikring må du gjerne kontakte oss per tlf: 38100080. mvh Nina - NorgesEnergi

Ikke Altid avtaler er slik det blir sagt

Omtale av  Jas

Har fastpris 2 mnd a gangen. Ble sagt at det er for å sikre men kunne når som hels si opp å gå tilbake til originale avtale. Det går ikke alikevel i ettertid. Ang bonus timer 1 time gratis pr dag så gjelder dette det du har i fra 2021 trekkes i august 2022 bare vær obs på dette.

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2022 15:04

Hei, Fastpris er bindende og dette informeres det om i våre vilkår. Det er likevel beklagelig å høre at du føler du har mottatt utilstrekkelig informasjon om dette. Selve produktet Prissikring er derimot valgfritt og uten bindingstid, og kan derfor sies opp når som helst, så fremt at man ikke er i en fastprisperiode. Når det gjelder Bonustimen er dette vårt lojalitetsprogram. Opptjente timer trekkes fra faktura man mottar i august påfølgende år, og dette informeres det om i våre vilkår. Dersom du har opptjente timer fra 2023 vil timene da trekkes fra faktura du vil motta i august 2023. Skulle du ha flere spørsmål vedrørende Bonustimen eller Prissikring må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

De rådgir deg etter hva som er lønnsomt for dem selv.

Omtale av  Vestfoldkunde

De gir tilbud om fastpriser med kort horisont som er basert på gjetting. Deres prognoser holder ikke mål og de burde derfor avstå fra å tilby kortsiktig fastpris i et marked de tydeligvis har lite forståelse for - og kontroll på.

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2022 15:00

Hei, Dersom man har Prissikring i avtalen sin vil man motta tilbud om fastpris i korte relevante perioder. Tilbudet sendes i forkant av perioden, og det informeres da per mail at ved bekreftelse av fastpris vil man få nevnte pris i perioden uavhengig av hva prisene vil være. Det er derimot svært beklagelig at du ikke har vært fornøyd med fastprisen. Hensikten med Prissikring er at våre kunder skal ha en forutsigbar pris i utsatte perioder hvor prisen gjerne stiger. Dersom prisen er lavere enn spotprisen er selvfølgelig dette en bonus, men dessverre ikke noe vi kan garantere ettersom at vi sender tilbudet i forkant av perioden. Dette er årsaken til at vi tilbyr fastpris for korte perioder og ikke lengre perioder. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Lit dårlig info om fastpris avtaler

Omtale av  Terje

Det ble litt hastig med å inngå fastpris avtale og lite fokus på at det var høst og vinter snart, Så det var lite info og ikke kunne gå ut av avtalen når det ble så dramatisk lave priser nå. Har fastpris på 509.- Øre og ikke kunne gå ut av avtalen men må skifte leverandør.

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2022 14:59

Hei Terje, Dersom man har Prissikring i avtalen sin vil man motta tilbud om fastpris i korte relevante perioder. Tilbudet sendes i forkant av perioden, og det informeres da per mail at ved bekreftelse av fastpris vil man få nevnte pris i perioden uavhengig av hva prisene vil være. Det er derimot svært beklagelig at du ikke har vært fornøyd med fastprisen. Hensikten med Prissikring er at våre kunder skal ha en forutsigbar pris i utsatte perioder hvor prisen gjerne stiger. Dersom prisen er lavere enn spotprisen er selvfølgelig dette en bonus, men dessverre ikke noe vi kan garantere ettersom at vi sender tilbudet i forkant av perioden. Dette er årsaken til at vi tilbyr fastpris for korte perioder og ikke lengre perioder. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

God service

Omtale av  Tony H

Fornøyd med sider forklaringer behandlgstid, kjempe👍

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2022 10:47

Hei Tony! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Ha en flott dag, mvh Nina - NorgesEnergi

Fornøyd

Omtale av  Monica

Aldri hatt noen dårlig opplevelse med NE. Kan anbefales

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2022 10:47

Hei Monica! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! mvh Nina - NorgesEnergi

Nær umulig tilgang kundeservice

Omtale av  Stein G. R

Ringer kundeservice, ventetid 4 timer, trykker for ring tilbake når det er min tur. De ringer tilbake ett klemt 1605. Dermed har de ringt tilbake uten at jeg får svart, men de "har" ringt tilbake.

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2022 10:46

Hei Stein, Vi opplever for tiden stor pågang og har derfor lengre behandlingstid enn normalt, beklager dette. Vi arbeider med flere tiltak for å forbedre dette, og håper du har mulighet til å ta kontakt igjen dersom det fremdeles skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Du finner også oversikt over mange av de vanligste spørsmålene vi får her: https://norgesenergi.no/hjelp/ mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Tilbake som kunde

Omtale av  Bente

Dem Opplyser rett pr tlf om avtale gikk tilbake til norges enrgi ja skulle aldri skiftet;;enn mitt fraværede selskap F :følt lurt pga ikke ble opplyst ikke ble opplyst att binde:og vr oppsigesle tid 3 månder pga forusigbar strømavle (sånn avtaler har firmer ikke privat persin

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2022 10:44

Hei Bente! Så hyggelig å høre at du kom tilbake som kunde hos NorgesEnergi, vi håper du er fornøyd med avtalen din hos oss! Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80 dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi

Føler meg lurt

Omtale av  Siri

Ble lurt av en ansatt til å tegne fastpris i 2 mnd. Noe jeg tapte på :/

Svar fra NorgesEnergi
05.10.2022 15:53

Hei Siri, Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med vårt fastpristilbud. Produktet Prissikring gir tilbud om fastpris i utsatte perioder. Da tilbudet sendes ut i forkant av perioden vil vi aldri kunne garantere at spotprisen vil være høyere enn fastpristilbudet men basert på våre prognoser mener vi at tilbudet skal være gunstig. Man vil da også ha en større forutsigbarhet da strømprisen kan variere veldig. Kontakt gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Kontakt oss da gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Norges Energi er best

Omtale av  Aisha

Jeg anbefaler å være kunde hos Norges Energi. Man har oversikt over strømregningen din

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2022 10:43

Hei Aisha, Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Bra firma

Omtale av  Monmon

Veldig fornøyd med NorgesEnergi , savner bare å følge med på faktura før den kommer

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2022 10:42

Hei Monmon! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Kundeservice

Omtale av  Karl

Jeg har nå flere ganger forsøkt å komme i kontakt med kundeservice, men Norgesenergi hverken tar telefonen eller ringer tilbake! Mine dårlige erfaringer her tenker jeg å kringkaste på sosiale medier, men ikke før jeg har byttet strøleverandør.

Svar fra NorgesEnergi
05.10.2022 15:50

Hei Karl, Vi opplever for tiden stor pågang, og beklager derfor lengre behandlingstid enn normalt. Dersom du legger igjen ditt telefonnummer for tilbakeringing, skal du bli oppringt så snart en kundebehandler er ledig, og jeg beklager dersom du likevel ikke ble oppringt. Kontakt oss gjerne igjen, vi er tilgjengelige per tlf, per chat, via facebook eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Håper på å høre fra deg, mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Et godt selskap, med lang erfaring innen energi.

Omtale av  Bjørn K. P

Meget god service og kundebehandling over telefon, kundebehandler som forklarte godt og satte meg inn i hva de hadde tilby. Rimelige avtaler, så jeg ble kunde, og etter min mening, så vil jeg anbefale andre til å bli kunde også. Ettersom jeg forstod, så var det et firma med lang erfaring med det de hoødt på med. 😀

Svar fra NorgesEnergi
05.10.2022 15:47

Hei Bjørn, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god dag, mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR