NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har Topp 10 garanti hos Norgesenergi i dag, pris 498,99 øre pr kWh. Anbefalt av Norgesenergi for 2 år siden. Bestselger i følge min side er Spotpris, pris i dag på 182,54 øre pr kWh. Jeg lurer på hvorfor ikke jeg har fått informasjon direkte fra Norgesenergi at det finnes bedre avtale hos dere enn det jeg har i dag, eller er det noe jeg ikke forstår? Jeg føler meg lurt når jeg ser så stor prisforskjell. Jeg finner heller ikke noen mulighet til å henvende meg digitalt til selskapet.
Hei Per, Vi ønsker alltid at våre kunder skal være fornøyd med strømavtalen sin hos oss. Avtalen din, Topp 10-garanti, er en eldre variabel strømavtale. Garantien vi gir er at du på årsbasis får en strømpris som ligger blant de 10 rimeligste målt mot de variable prisene hos våre 20 største konkurrenter. De variable avtalene er for kunder som ønsker litt større forutsigbarhet for egne utgifter da disse avtalene gjør at man unngår de største prissvingningene. Spotprisavtaler er sannsynligvis billigere over tid, men da må man også akseptere større svingninger på strømregningen. I høst og vinter har det vært det perioder hvor spotprisen på strøm har svingt veldig mye og da har det faktisk vært lønnsomt å ha en variabel avtale. Men det er først og fremst mer forutsigbarhet man får med en variabel avtale og det opp til hver enkelt kunde å avgjøre om hvor mye forutsigbarhet man ønsker. Vi forsøker alltid å gi god informasjon om avtalene våre via hjemmesiden vår, og man kan derfor endre strømavtalen direkte via minside om ønskelig. Du kan også kontakte vårt kundesenter, om du ønsker å endre strømavtalen. Vi er tilgjengelige per chat, kontaktskjema, facebook eller telefon. Du finner kontaktinformasjonen her: https://norgesenergi.no/hjelp/ mvh Nina - NorgesEnergi
NorgesEnergi skal jo være blant de ti beste på pris! Det er de tydeligvis ikke. 21 tilbud var bedre enn dem. Det var stor forskjell på de billigste og NorgesEnergi . KWh i dag varierte fra 171 øre til mitt abonnement som lå på 498 øre. Jeg skifter leverandør i dag!
Hei Aud, Det er beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Vi ønsker at du skal være fornøyd med avtalen din hos oss, jeg håper derfor du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan ta en gjennomgang av strømavtalen din. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Helt perfekt og hyggelig kundeservice helt topp. Dette er en helt fantastisk og nødvendig service . Tusen takk til Norges energi
Hei Jon, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en veldig hyggelig tilbakemelding! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, er du velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en flott dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Synes d er svært hjelpsomme å ligger dæm meget gått å er fornøyde med dåkk
Hei Roy! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, ønsker deg en fin dag! mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har hatt Norges energi i mange år, byttet til tibber i 5 dager før Norges energi kom med et for godt tilbud, som ikke kan avslås. Må si tibber sin app har gjort det gøy å følge med på strømpriser, de oppgir time for time. Pris i KRONER per time for time, hvor mye KRONER jeg har brukt per dag, hvor mye KRONER jeg har brukt hittil, og estimert pris for denne mnd. (Merk ikke i øre, men i hele kroner) Appen til tibber oppgir hvilken områder jeg bruker mest strøm. Tibber sin app er så brukervennlig at jeg vurderer å gå tilbake, trossalt for «skandalen» de har nå. Så hvis dere ser dette, Please step up med appen deres. Den er så dårlig i forhold til konkurrentene. Jeg vet vi unge verdsetter, og veier opp mot en god funksjonell app. Jeg er den eneste i vennegruppen som bruker Norges energi, alle bruker tibber.(pga appen)
Hei Christine! Vi har stor forståelse at man ønsker god oversikt over sitt eget strømforbruk, særlig mtp dagens marked. NorgesEnergi lanserte ny strømapp i sommer, og per nå er ikke alle funksjoner på plass. Ønsket er at vi i nærmeste fremtid skal kunne tilby flere funksjoner som gjør at våre kunder får god oversikt over strømforbruket sitt, og strømavtalen sin. Derfor setter vi stor pris på din tilbakemelding! Ila kort tid vil appen vise løpende strømutgifter slik at man får enda bedre oversikt, og vi håper du blir fornøyd med funksjonen. Ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg er fornøyd med norgesenergi. Alt i alt veldig glad. Å spare 800 kr i året ved å bytte strømleverandør høres jo fint ut. Men det betyr også at man bytter ut bra kundeservice. Så da dropper jeg det. Heier på norgesenergi:)
Hei Tonje! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi håper du fortsetter å være fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerner kontakte vårt kundesenter. Ha en fin dag! mvh Nina - NorgesEnergi
Ble ringt av en ivrig selger som lovte å redusere mine strømutgifter mer 20% på mitt private hjem siden jeg er selvstendig næringsdrivende, er allerede kunde hos norgesenergi som privatkunde. Selgeren sa at han kunne sende mail der han lover minst 20% reduserte kostnader sammenlignet med spotpris over de neste 12 mnd og at avtalen har ingen binding. Når jeg spurte om hvorfor jeg ikke kunne finne informasjon om den avtalen på nettet så sa selgeren at norgesenergi var «for redd at folk ville lage bedrift for å få ordinasjonsnummer slik at de kan få denne rabatten». Jeg ba selgeres ringe tilbake senere, i mellomtiden søkte jeg på nettet om denne avtalen, fant flere omtaler her på bytt om folk som føler seg svindlet etter å ha fått slik avtale, siden den 20% rabatten er UTEN MVA, så den blir faktisk 5% dyrere enn med spotpris inkludert MVA. Og selv om det er ingen binding så er det 6 mnd oppsigelse. Når selger ringte tilbake så konfrontere jeg han om MVA og oppsigelsestid, han sa at oppsigelsen var faktisk 12 måneder, men han mente at man fikk tilbake MVA da man får det tilbake gjennom bedriften, så han ville at jeg skulle føre mine private strømutgifter på bedriftens konto, snakk om cowboy virksomhet ….
Hei Saad, Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse i samtale med en av våre salgsrepresentanter. Man skal ved avtaleinngåelse alltid få god informasjon om avtalen man får tilbud om. Vi setter derfor stor pris på du gir oss beskjed, og håper du har mulighet til å kontakte vår bedriftavdeling slik at vi kan saken videre. Kontakt dem gjerne per tlf: 38 10 00 81. mvh Nina - NorgesEnergi
Gode til å følge opp om det er noen spørsmål. Spottprisavtalen er gunstig
Hei Johan, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi takker for tilbakemeldingen, og ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Bra ..Norges største med utvalg av strøm og nett . Bra service. Hyggelig medarbeider. Med kunskaper.
Hei Ramin, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kunne hjelpe deg med, mvh Nina - NorgesEnergi
Som flerårig kunde skjønte eg etterhvert at min gamle strømavtale ikke fulgte dagens spotpris.Begynte å sammenligne meg med andre med noenlunde lik forbruk.Mine strømregninger viste seg å være dobbel ift andre.
Hei Klara, Vi tilbyr spotprisavtaler og variable strømavtaler. Dersom du har spotprisavtale får man selve strømmen til den samme prisen som den koster på strømbørsen - time for time. Ved variabel strømavtale er det NorgesEnergi som setter prisen. Prisen følger da markedet men den er langt mer forutsigbar i motsettning til spotprisen som endres time for time. Ved avtaleinngåelse skal du få god informasjon om hvilken avtale du får tilbud om, samt om dette er en spotprisavtale eller variabelavtale. Dersom du føler du ikke har fått tilstrekkelig informasjon om avtalen din hos oss må du gjerne kontakte kundesenteret vår per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Norgesenergi pris og service Akkurat nå 1,99 Supert
Hei Evy, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, er du velkommen til å kontakte vårt kundesenter. Ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Oppdaget etter gjennomgang av avtale at jeg betaler 5,99,-/kWh i påslag, og at de selger spotprisavtale for 0,-kWh. Hvorfor får ikke jeg som eksisterende kunde automatisk det samme betingelsene? I tillegg har de fast mnd. beløp på 47,- som passer meg svært dårlig siden jeg bruker veldig lite strøm. Byttet til leverqandør uten fast mnd. beløp og 0,01,-/kWh i påslag.
Hei Espen, Vi ønsker selvfølgelig at alle våre kunder skal være fornøyd med avtalen sin hos NorgesEnergi, og det er derfor beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med avtalen din hos oss. Avtalen din, Strøm til spotpris er en av våre eldre strømavtaler. Avtalen har fastbeløp kr 47,-/mnd og et påslag på 5,99 øre/kwh. Ut over dette betaler du det samme for strømmen som vi kjøper den for. Vi har nå lansert ny spotprisavtale som heter Spotpris. Avtalen har fastbeløp kr 49,-/mnd og ingen påslag. Dette er selvsagt en avtale som er tilgjengeligfor alle våre kunder, og man kan derfor enkelt endre avtalen sin via min side om man ønsker det. mvh Nina - NorgesEnergi
satt på en rett og slett dritt avtale med tibber byttet deretter til fjordkraft og begge var dritt
Hei Axel, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi
Kjapt svar og god hjelp. Ærlige tilbakemeldinger. Føler ikke at jeg blir lurt noe jeg har fra andre selskaper
Hei Jorunn, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! mvh Nina - NorgesEnergi
Lyver når dem selger deg produktet, snakker dritt om sine egne kollegaer samt konkurrentene. Byttet bort fra Norges Energi etter 3 dager! Ps: elendig App i tillegg!
Hei James, NorgesEnergi skal selvfølgelig opptre på en fin måte, og ikke snakke ned andre leverandører og jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse i samtale med oss. Dette ønsker vi gjerne å undersøke nærmere, og jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter, slik at vi kan ta saken videre. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Man skal alltid få tilstrekkelig informasjon om våre produkter ved avtaleinngåelse, og man skal også motta tilbudet skriftlig hvor man selv må akseptere tilbudet før vi registrerer tilbudet i våre systemer. Vi lanserte i sommer en ny strøm app, og har per i dag ikke alle funksjoner klare. Vi håper vi ila kort tid vil kunne tilby flere funksjoner som gir kundene våre god oversikt over sine strømavtaler. Håper på å høre fra deg, mvh Nina - NorgesEnergi
Lite kompetanse. Det bør være ett minimum.æ at ma rådgir sine kunder på en fornuftig måte
Hei Tommy, Våre kundebehandlere skal alltid ha god kunnskap til å gi deg god hjelp. Dersom du ikke har opplevd å få tilstrekkelig hjelp i kontakt med vårt kundesenter må du gjerne kontakte oss igjen slik at vi får nærmere informasjon om hva det var som gjorde at du følte du fikk utilstrekkelig hjelp. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi