Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 081 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 081 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God kundeservice

Omtale av  Eva

God kundeservice og fin app til min side med Gid info.

Svar fra NorgesEnergi
04.08.2022 16:39

Hei Eva, Takk for en fin tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du hadde en god opplevelse med kundeservice, og at du var fornøyd med appen vår! Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi

branok

Omtale av  Per K. R

god info om avtaler syns jeg fordeler med fastpris så en ikke får overraskelser

Svar fra NorgesEnergi
04.08.2022 16:50

Hei Per, Takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du var fornøyd med avtalene våre, og informasjonen rundt disse! Jeg ønsker deg en fortsatt fin sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi

Fikk raskt oppklart mitt spørsmål pm en faktura

Omtale av  Terje F

Raskt svar på mine spørsmål. Ikke noe ventetid i telefonkø. Hyggelig og forståelsesfull konsulent på mine spørsmål

Svar fra NorgesEnergi
05.08.2022 12:03

Hei Terje, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er kjekt å høre at du fikk svar på det du lurte på. Ta kontakt med oss dersom det skulle være flere spørsmål! Ha en god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi

Dere kunne vært billigere

Omtale av  Ivar

NorgesEnergi har ikke nettleie,først skal man betale til NorgesEnergi så kommer nettleia i tilleg

Svar fra NorgesEnergi
05.08.2022 14:11

Hei Ivar, Takk for tilbakemeldingen din. Vi forstår at mange synes strømmen er altfor dyr om dagen, det synes vi også. Om du ønsker vi skal sjekke om vi kan gi deg en billigere avtale enn den du har må du gjerne kontakte oss, så skal vi selvsagt undersøke det nærmere. Når det gjelder gjennomfakturering, altså strøm og nettleie på samme faktura, så opplevde vi at mange av våre kunder synes det var vanskelig å forstå hva man betaler for strømmen og hva som går til nettleie. Derfor mottar man nå en faktura som viser strømforbruket, og en egen faktura som viser nettleien. Nettleien vil da sendes direkte fra din netteier. Vi forstår derimot at noen av våre kunder gjerne skulle ønske at vi fortsatt kunne sendt strømforbruk og nettleien på en faktura. Slik lovverket er i dag er det ikke mulig for oss å differensiere og gi noen kunder muligheten til å få alt på en faktura. ​Dersom vi skal ha en gjennomfaktureringsavtale med et nettselskap må det gjelder for alle kundene i dette området. Skulle du ha flere spørsmål angående deling av faktura eller din strømavtale, så må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80 Mvh Arne, NorgesEnergi

For å bli kunde

Omtale av  Pascoal

Jeg har valgt p bli kunde via El-kjøp. Men har ikke mottatt noe info ennå.

Svar fra NorgesEnergi
05.08.2022 12:07

Hei Pascoal, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager at du ikke fikk den informasjonen du trengte. Om du enda ikke har fått den informasjonen du behøvde, vennligst ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 , så skal vi hjelpe så godt vi kan. Mvh Arne - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lading av el Bil

Omtale av  Erling N

Bkk anbefaler å lade el bil om natten, tviler på at det svarer seg. For oss som er har mulighet til å lade i perioder på dagtid når spotpris er er lav må det være bedre utnyttelse. Erfarer ellers at fastpristiltid er fra norgesenergi kan bli kostbart. Januar februar kostet meg kr.1500.- ekstra, det svir, aldri mer prøve det.

Svar fra NorgesEnergi
05.08.2022 14:04

Hei Erling, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager at du hadde dårlig erfaring med fastpristilbudet vårt i januar og februar. Når det gjelder våre fastpristilbud gjennom tillegsproduktet Prissikring, er hovedfordelen at man skal få en god og forutsigbar pris. Det er vanskelig å forutse om det blir lønnsomt i forhold til spotpris, da det er flere faktorer som påvirker strømprisen på markedet, men historisk sett så har prissikringstilbudene ofte lønnt seg. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker mer informasjon om våre avtaler, så skal vi hjelpe så godt vi kan. Mvh Arne, NorgesEnergi

Enkelt og greit

Omtale av  Gordon

Ingen skjulte tillegg, de leverer de som de sier, kjempe fornøyd med mitt valg av bytte til NorgesEnergi, var det noe som jeg kunne ønske meg, så må det være bedre fastpris tilbud og over lengre tid.

Svar fra NorgesEnergi
05.08.2022 12:16

Hei Gordon, Takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med avtalen din. Per idag har vi ikke fastprisavtaler, utover det som blir tilbudt i tilleggsproduktet Prissikring, men vi setter pris på forslaget ditt og tar det med videre. Ønsker deg en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi

Forferdelig leverandør av mobilabonnement

Omtale av  Torjus

Ble oppringt med et «fantastisk» tilbud om halvpris av hva jeg betalte i daværende mobilabonnement. Ble lovet halvpris og det ene og det andre, forklarte at jeg trengte E-sim/dual-sim , elektronisk tvillingsim for å koble opp SIM-kortet fra jobb telefonen på mitt private SIM-kort så jeg kunne bruke en telefon. Dette hadde jeg muligheten til hos forrige leverandør og var veldig fornøyd med det. Dette skulle jeg ha muligheten til hos Norgesenergi også, men det viste seg å ikke være sant, ble tilsendt et tvillingsimkort som var det jeg påpekte jeg ikke skulle ha fordi jeg trengte dual sim for å slippe to telefoner. Hele opplegget har vært en fiasko og svært misfornøyd med dekning, kundeservice og rotete fakturaer. Disse to «halvpris månedene» som skulle gjøre det verdt å bytte abonoment har bare blitt tull, fakturaene har endt opp på det samme eller dyrere enn hva jeg betalte tidligere til tross for at dette skulle være «halvpris». Etter å sagt opp abonomentet og fått utrolig lite hjelp av kundeservice med dårlige svar angående fakturaene, må jeg betale for nærmest en hel ny måned hvor jeg ikke bruker abonomentet grunnet jeg har byttet til tidligere leverandør.

Svar fra NorgesEnergi
05.08.2022 13:49

Hei Torjus, Takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du hadde en dårlig opplevelse som mobilkunde hos oss, og at du ikke fikk de vilkårene du ble lovet ved innsalget. Når det gjelder oppsigelsestid opererer vi som de fleste andre mobilleverandører med oppsigelsestid ut måneden. Det vil si at dersom du bytter abonnement midt i måneden vil du allikevel få faktura på abonnementspris ut den kalendermåneden. Dette står beskrevet i avtalevilkårene våre. Ut ifra det du skriver høres det ut som du har fått mye ulik informasjon av oss, og det må vi beklage. Om du ønsker at vi skal se nærmere på avtalen du hadde og fakturaene er det veldig fint om du kontakter vår kundeservice på telefonnummer 38 10 00 80, så skal vi selvsagt hjelpe deg så godt vi kan, og rette opp dersom det har skjedd noe feil. Mvh Arne - NorgesEnergi

Stømmafia hele gjengen

Omtale av  Arnor N

Dere er endel av strømmafiaen her sør, som kun tenker på å tjene mest mulig på bekostning av oss forbrukere. M**kafolk!!

Svar fra NorgesEnergi
20.07.2022 15:13

Hei Arnor, NorgesEnergi er en strømleverandør og ikke en strømprodusent. Vi har ingen fortjeneste pga de høye strømprisene som er nå. Vi ønsker å kunne være en lavprisaktør som tilbyr gode strømavtaler til våre kunder. Dersom du er strømkunde hos NorgesEnergi, må du gjerne kontakte vårt kundesenter dersom du ønsker en gjennomgang av avtalen din hos oss. kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Rotet og uoversiktlig

Omtale av  Pham Q. V

Det å gå fra felles faktura til separate skaper bare ukontrollerbar situasjon. Det må ventes 2 regninger fra 2 forskjellige steder, BARE ROTET

Svar fra NorgesEnergi
20.07.2022 15:12

Hei Pham, Vi opplevde at mange av våre kunder synes det var vanskelig å forstå hva man betaler for strømmen og hva som går til nettleie. Derfor mottar man nå en faktura som viser strømforbruket, og en egen faktura som viser nettleien. Nettleien vil da sendes direkte fra din netteier. Vi forstår derimot at noen av våre kunder gjerne skulle ønske at vi fortsatt kunne sendt strømforbruk og nettleien på en faktura. Slik lovverket er i dag er det ikke mulig for oss å differensiere og gi noen kunder muligheten til å få alt på en faktura. ​Dersom vi skal ha en gjennomfaktureringsavtale med et nettselskap må det gjelder for alle kundene i dette området. Skulle du ha flere spørsmål angående deling av faktura må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Ønsker deg en god sommer, mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Norge Energi har vært bra for meg.

Omtale av  Bjørn E. H

Informasjon om endringer, hva jeg bør gjøre for å få den beste avtalen.

Svar fra NorgesEnergi
20.07.2022 15:06

Hei Bjørn, Så flott å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! mvh Nina - NorgesEnergi

Svært effektivt.

Omtale av  Christian

Etter å ha bodd i USA i lengre perioder, hvor god service er å forvente, noe som dessverre ikke er hva jeg har opplevet her hjemme, ble jeg imponert. Godt fornøyd👌🏼😊.

Svar fra NorgesEnergi
20.07.2022 15:05

Hei Christian! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fortsatt god sommer, mvh Nina - NorgesEnergi

Mye mas

Omtale av  Terje O

Jeg vil bare ha billig strøm, men her blir man oppringt regelmessig fra Norgesenergi sine egne selgere som vil prakke på deg bonusordninger og avtaler. Har forsøkt å avvise høflig, men da ringer det bare noen andre neste gang. Kan jeg ikke bare ha den avtalen jeg tegnet i utgangspunktet og få være i fred?

Svar fra NorgesEnergi
20.07.2022 15:04

Hei Terje, Jeg beklager dersom du har opplevd uønskede oppringinger fra oss. Dersom du ønsker å reservere nummeret ditt hos NorgesEnergi kan du gjøre det her: https://norgesenergi.no/reservasjon/ Ønsker deg en fortsatt god sommer! mvh Nina - NorgesEnergi

Strømpriser -

Omtale av  Jonerik C

- alt for dyre! Som trofast og mangeårig kunde bygges tillit til at vi har det optimalt beste i et sterkt konkurransepreget marked!

Svar fra NorgesEnergi
13.07.2022 15:38

Hei Jonerik, Strømprisene er for tiden dessverre svært høye. Det er derfor viktig for oss å kunne tilby våre kunder rimeligst mulige strømavtaler. Håper derfor du har anledning til å kontakte vårt kundesenter, så tar vi gjerne en gjennomgang av avtalen din. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Elendig kundeservice

Omtale av  Solbjørg

Unngå å bruke NorgesEnergi, her får du ikke hjelp av kundeservice hvis det ikke gjelder A 4 saker. Lite kunnskap/service på kundeservice. Jeg fikk ikke hjelp eller svar på e-post henvendelse. Personen på kundeservice var arrogant og i helt feil jobb.

Svar fra NorgesEnergi
13.07.2022 15:36

Hei Solbjørg, Det er svært beklagelig å høre at du hadde en dårlig opplevelse i kontakt med vårt kundesenter. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss igjen, så skal vi selvfølgelig hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Gir tilbud om ekstra tjenester som ikke alltid er gunstig.æ

Omtale av  Norvald

Stort. sett fornøyd med service, men er vanskelig å komme i kontakt pr tlf. Tar lang tid, ofte flere dager

Svar fra NorgesEnergi
12.07.2022 15:52

Hei Norvald, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi opplever for tiden stor pågang og beklager dersom du har opplevd lengre behandlingstid hos oss. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Ha en flott sommer, mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR