Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 087 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 087 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 087 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
894
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Telefonterror

Omtale av  Benjamin K

Ser bort ifra andre sine ønsker, hører ikke etter, lite hjelpsom og fortsetter å ignorere meg ved å ringe meg heletiden. Dette har pågått i mange mange år. Viser lite forståelse når jeg pent spør om å ikke ringe meg mer.

Svar fra NorgesEnergi
09.05.2022 14:04

Hei Benjamin, Jeg beklager dersom du opplever uønskede oppringinger fra oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan undersøke dette nærmere samt reservere nummeret ditt internt i våre systemer, om dette skulle være ønskelig. Du kan kontakte kundesenteret per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

God kundeservice

Omtale av  Caroline H

Fastpris på strøm, rimelig mobil abonnement og god kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
05.05.2022 15:23

Hei, Caroline H! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi, både på strøm og mobil! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Bedre avtale kanskje

Omtale av  Nina M

Jeg hører andre har under 1000kr som bruker mer strøm en meg . Jeg har telys på . Lever på stua har bakkeleilighet / hage. Har levd med en varmeovn ved siden av stolen . Må kle på meg hjemme. Er ufør å har sykdomer som sitter i skjellet å da er kald leiligheten . Jeg vet det er dyr strøm men jeg nekter å tro at jeg får mer en folk med varme lys alt på en gang. Jeg har 12000kr i mnd med alt man skal betale + medisiner vær mnd. Er noe som kan gjøres ? Mvh Nina M.

Svar fra NorgesEnergi
05.05.2022 15:22

Hei, Nina M! Det er svært beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og vi håper du har anledning til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss sammen med deg. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Veldig fornøyd

Omtale av  B. A

God kundebehandling, fine priser, oversiktelig og greit

Svar fra NorgesEnergi
04.05.2022 15:23

Hei B. A! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Veldig bra på strøm og kundeservice 🤩

Omtale av  Birte K. F

God kundeservice - samt et av de billigste selskapene på strøm 👍🏼

Svar fra NorgesEnergi
04.05.2022 15:23

Hei, Birte K. F! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Helt greitt

Omtale av  Tor

Gir bra oversikt over forbruket. Norgesenergi ligger stabilt blant de beste på pris. Noen få leverandører ligger ubetydelige beløp bedre an, så jeg slipper å tenke på leverandørskifte.

Svar fra NorgesEnergi
04.05.2022 14:50

Hei, Tor! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar, det setter vi stor pris på! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi

En bra opplevelse!

Omtale av  Pia H

Fikk hjelp til å endre mitt abonnement på en grei måte!

Svar fra NorgesEnergi
04.05.2022 14:48

Hei, Pia H! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din og hjelpen du mottok i dialog med vårt kundesenter! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Sp om fastpris

Omtale av  Leiv L

Effektiv og grei forståelse av mitt behov. Øket ble fornøyd!

Svar fra NorgesEnergi
02.05.2022 14:13

Hei Leiv, Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh Nina, NorgesEnergi

Har brukt dere i mange år og har hvert fornøyd

Omtale av  Arne

Har alltid vært fornøyd kunde hos dere så nå går jeg ikke frem og tilbake som jeg gjorde, men holder meg her.

Svar fra NorgesEnergi
02.05.2022 14:13

Hei Arne, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina, NorgesEnergi

God pris og kvalitet på kundeservicen

Omtale av  Rune L. F

Jeg har ikke vært kunde hos dere før, men har hatt en fin opplevelse i dag. Gode tilbud og god kundeservice her.

Svar fra NorgesEnergi
02.05.2022 14:12

Hei Rune, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. mvh Nina, NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Flink problemløser

Omtale av  Rune A

Positiv og flink problemløser særlig på telefonisk kontakt.

Svar fra NorgesEnergi
27.04.2022 13:55

Hei, Rune A! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi og opplever god hjelp i dialog med vårt kundesenter, det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Vanskelige valg

Omtale av  Spot

Vanskelig og velge rett avtale selv. Man er avhengig av en god kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
27.04.2022 13:21

Hei Spot. Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om du skulle trenge hjelp til sammenligning av strømavtaler eller forklaring på avtaler, så vil du få god hjelp fra våre kundebehandlere! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Kredit hos Norges Energi

Omtale av  Jørgen S

Kredit hos Norges Energi gjør mine innbetalinger fleksibel.

Svar fra NorgesEnergi
27.04.2022 13:15

Hei, Jørgen S! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Meget bra

Omtale av  Halvor V

Dem var hyggelige å service vennlig å meget lett å forstå.

Svar fra NorgesEnergi
27.04.2022 13:14

Hei, Halvor V! Så godt å høre at du var fornøyd med hjelpen du mottok i dialog med vårt kundesenter og takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi

NorgesEnergi A/S = FJUSK JUKS Å BEDRAG

Omtale av  Jostein

De kundebehandlerne som utgir seg for å være berettiget til å representere Norgesenergi og ha fullmakter til å inngå avtaler med forbrukere er ikke til å stole på. De utfører ikke avtalte oppdrag med meg som kunde ved å sjekke ut om at avtalen fortsatt er som den var ved inngåelse av den opprinnelige og første gjeldende avtalen med NORGESENERGI A/S som de har kopi av og lovet i telefonsamtale å på tilsendte e-poster i fra meg som viser min klager på hva angår at alle tilleggsgebyr som skulle tilbakeføres og slettes, slik som avtalt med den kundebehandleren som ba meg om å trekke i fra alle beløp på tilsendte faktura som var gebyr, jeg skulle så deretter bare sende inn en bankgiro med det netto beløp som jeg da kom frem til. Dette har jeg så utført etter mai mnd. 2021 men da sendte Norgesenergi A/S beløpene som dette angår over til sitt eget inkassoselskap LOWELL A/S for inkasso og med varsel om stenging av strømleveringen. Det gikk så langt at jeg ble truet med bruddgebyr av Norgesenergi A/S for de at jeg ville si opp min strømavtale på til-samen noe i overkant på kr 9000 for mine 3 abonnement. Her er noen av Tilleggsgebyrene ANNET= :FAKTURAGEBYR på kr 99,00 +25% MVA kr 24,75 = kr 123,75 ENERGIVAKTEN : kr 85, 00 /mnd. +25%MVA SMART BEDRIFT: kr 45, 00/mnd. VINTERTRYGGHET : kr 49,00/mnd. Dette er alle snikinnførte gebyrer som jeg ikke har fått noen varsel om og jeg vet ikke at jeg skriftlig har godtatt dette. !!!!!!!

Svar fra NorgesEnergi
27.04.2022 11:13

Hei, Jostein! Basert på oppgitt informasjon virker du til å ha bedriftsavtale hos oss og det er beklagelig å høre at du er misfornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Det stemmer at vi tilbyr fordelsprodukter man kan ha i strømavtalen sin. Disse skal derimot bli informert om og takkes ja til når man blir forespurt dem. Håper du har mulighet til å ta kontakt med vår bedriftsavdeling på telefon 38 10 00 81, slik at vi får undersøkt hva som har skjedd på dine avtaler. Vår bedriftsavdeling har åpent mandag - fredag klokken 09.00 - 15.00. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ingenting å klage på , strømmen er dyr vare

Omtale av  Anne L. R

Alt bra . Fornøyd med servicen jeg fikk . Alt å si det . Bare håper at det blir billigere etterhvert .

Svar fra NorgesEnergi
26.04.2022 11:24

Hei Anne L. R! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kontakt med oss i NorgesEnergi! Det setter vi stor pris på. Vi krysser fingrene og håper også på rimeligere strømpriser. Mvh Anna, NorgesEnergi.

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR