Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Oppleve kanskje at jeg ble lokket med gratis strøm i 2 måneder, og binding på 1 år.
Hei Per, Jeg forstår at du ønsker en bedre oversikt over prisen historisk sett, og jeg tar tilbakemeldingen videre så vil ansvarlig for web-innhold ta en titt. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Er kjempe kjempe fornøyd med Tinde som vår strømleverandør.
Hei Khadija, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med oss om du lurer på noe. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Ble oppsøkt hjemme på kveldstid av en pågående selger som ga inntrykk av at han var fra forbrukerrådet. Han sa at han spesielt hadde kommet til meg fordi jeg hadde et abonnement som han mente forbrukerrådet hadde avslørt drev med lureri. Han viste til variable strømavtaler, som jeg ikke har. Når jeg sa det ba han om å få se siste faktura fra mitt strømselskap, som jeg gjorde. Da kunne han vise til Norpool sine nettsider om at prisen jeg betalt e i strøm var mye dyrere enn det selskapet mitt hadde gitt meg i pris og at jeg ble lurt av mitt strømselskap. Han mente jeg betalte et påslag på over 25 øre kWh, noe jeg så absolutt ikke gjør. Siden han henviste til hos Norpool var gjengitt i Euro/MWh og ikke øre/kWh, som angir strømprisen her i Norge, og kunne da forveksles med at jeg betalte en alt for høy strømpris. Lureselskap som kun er ute etter å lure folk til å bytte strømselskap til Tinde Energi, som ikke en gang ligger oppført på forbrukerrådets sider for prissjekk. STYR UNNA!
Hei Sivert, Opplevelsen du beskriver tar vi på høyeste alvor og er helt uakseptabelt. For å ta saken videre må vi ha litt mer informasjon om hvilken selger som oppsøkte deg, og jeg ønsker derfor å be om at du sender oss en e-post til [email protected] med beskrivelsen du har skrevet her, hvilket område du bor i og ca. tidspunkt. Selgerne som representerer oss har strenge rutiner og instrukser, og når det avvikes fra disse må det få konsekvenser for selgeren. For øvrig er våre strømavtaler publisert på Forbrukerrådets strømportal, strompris.no. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Svindel, styr unna Tinde Energi, uærlig, bryter markedsføringsloven. De prøver å lure deg til å ta rask beslutning på bytte av strømavtale. Svært ubehagelig og pushete selger. De la på med en gang jeg begynte å stille spørsmålstegn. Fremgangsmåten: Ble ringt opp. Jeg var en av bare en av 20 som kunne vinne en premie verdt 10 000 kr om en dag, men skulle får en liten premie uansett utfall hvis jeg meldte meg opp i dag med 2 måneder gratis strømavtale mot en binding på 12 måneder.. En konkurransen jeg ikke har vært med på, de mente at jeg var med på en konkurranse for mange måneder siden, og skyldte på pandemien for at man ikke hadde rukket og gjennomføre den før nå. Ser også på andre svar her at konsensus er at hele konkurransen bare er oppspinn/fabrikasjon for å forvirre og lure deg til å takke ja raskt fordi premien ikke gjelder dagen etter.
Hei Per, Samtalen du beskriver er ikke slik vi ønsker at våre selgere skal gå frem i det hele tatt. Dessverre er det svært få som tar kontakt med oss etter slike opplevelser, og det gjør det vanskelig for oss å ta saker videre. Jeg ønsker derfor gjerne at du tar kontakt med kundesenteret på [email protected], og legger ved telefonnummeret som ringte deg opp og tidspunkt for samtalen. Det er viktig for oss å identifisere selgere som avviker fra våre instrukser, slik at det får konsekvenser for vedkommende og andre slipper å oppleve det samme. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Telefon selgerne er dyktige til å forklare prisene. Max pris, fastpris og rabatter. Hyggelige telefonselgere.
Hei Hege, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Og spesielt hyggelig å få ros til våre selgere. Bare ta kontakt med oss om du lurer på noe. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Billig strøm, hyggelig kundeservice. Ingen problemer så langt.
Hei Rune, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med oss om du lurer på noe. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Beste tilbudet jeg kunne finne på det tidspunktet jeg byttet leverandør
Hei Katrine, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med oss om du lurer på noe. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Hyggelig kundeservice og konkurransedyktig priser. Makspris på 69øre kWh
Hei Levi, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med oss om du lurer på noe. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Jeg greier ikke med letthet finne ut hva jag egentlig betaler for strømforbruket mitt.
Hei Brit, Vi gjør vårt beste for å tydeliggjøre hva man betaler for, men som med de fleste finnes det som regel et forbedringspotensiale. Ta gjerne kontakt med kundeservice på [email protected], så kan vi både ta mot tilbakemelding på hvordan fakturaen kan være mer tydelig, og hjelpe deg med spørsmål om hva du betaler for. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Et selskap som holder Norges natur og hav skadefrie fra Vindkraft. Et fremtidsrettet selskap som muligens ser bedre og større muligheter. I ren kraft. Gjennom å bytte ut gamle vannturbiner med nye. Å forhåpentligvis ser på termisk varme gjennom jord og bergvarme med varmepumpe.
Hei Terje, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, og at du setter pris på vår innsats for bærekraftige og gode energiløsninger. Bare ta kontakt med oss om du lurer på noe. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
God kundebehandling Har ingen negative erfaringer.
Hei Karin, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med oss om du lurer på noe. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Det ringte på døren kl. 21:45 på kvelden. To stk pent kledde menn, sa de var fra Tinde energi og spurte om strømabonnementet til borettslaget. Sjanseløst å ringe på så sent, helt uakseptabelt!
Hei, Vi ønsker selvsagt ikke at dørselgere skal ringe på så sent. Om du kan sende oss en e-post til [email protected] med området du bor i vil vi gjerne ta det videre. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Så mye er det ikke å si en regnin på strøm da blir eg bli. Fornøyde kunder, ja det er jo vi! Vennligst Asbjørn.
Hei Asbjørn, Takk for god tilbakemelding, og et fint dikt! Ha en riktig god sommer. Hilsen Malin
Veldig god kundebjetjening og hyggelig og lett og oversiktlig nettside. syns det kunne blitt et bedre system visst noen allerede er satt opp med en bindingstid hos en leverandør og en annen strømleverandør ringer deg 6 mnd seinere og du har glemt at du er bindt opp og Di kommet med et supert tilbud og du takker ja og så står du plutselig og betaler for to leverandører. Skulle kommet opp hos Di andre ikke hos tinde men alle andre at obs obs denne kunden er bindet og kan ikke gå over til ny kunde før om 5 mnd etc.
Hei Kim, Så hyggelig at du er fornøyd som kunde hos oss. Vi er i prinsipp helt enige i at det er informasjon vi hadde hatt stor nytte av, men det er regulert av personvernloven og ikke noe hvem som helst har lov til å se. Men er man usikker kan vi alltids hjelpe med å komme til bunns i det. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Ble oppringt av Tinde Energi som kunne fortelle meg at jeg hadde vunnet en konkurranse. Tinde Energi skulle dekke 50% av strømkostnadene mine de første to månedene og jeg skulle ikke skifte strømleverandør. Syntes det hørtes for godt ut til å være sant og unnlot naturligvis å svare "JA" på SMSen, men etter det har jeg fått SMSn på nytt + nye oppring slik at jeg måtte blokkere nummeret.
Hei Thomas, Vi ønsker selvsagt at våre eksterne selgere skal være åpne om avtalen de tilbyr. Når det ikke er tilfellet vil vi svært gjerne undersøke hvem som ringte deg opp. Om du hadde sendt oss en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og tidspunkt for samtalen vil vi gjerne ta saken videre. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Hyggelig å bli ringt opp og at det gikk raskt. Viktig å bli kontaktet som kubde slik at man føler seg ivaretatt.
Hei Line, Takk for at du tar deg tid til å skrive om oss. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd, og skulle du ha noen spørsmål er det bare å ta kontakt. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin