Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av Tinde som sa jeg hadde vært med i en konkuranse og ville tilby meg billig strøm. Jeg fortalte at jeg hadde en strømleverandør der jeg bare hadde vært kunde noen få måneder så var usikker på om jeg hadde bindingstid så kunne ikke takke ja til dette tilbudet. Jeg ser her at du ikke har bindingstid fikk jeg beskjed om da. Så vi fikser alt sånn at du ikke trenger å gjøre noe. Var fortsatt veldig usikker men ja ja under tvil. Joda hadde bindingstid så der ble jeg lurt. Forbanna møkk selskap!
Hei Ragnhild, Om dette er noe selger har sagt er det helt klart et feilsteg og noe vi vil rette opp i. Kan du sende oss en e-post til [email protected] eller ringe oss på 32 17 80 90, så finner vi frem til selgeren og undersøker videre? Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble nettopp oppringt av en selger om at jeg hadde vunnet i en konkurranse, noe som gjorde at jeg umiddelbart takket nei. Jeg har ikke deltatt i noen konkurranser, så dette fikk med en gang alarmbjellene til å ringe.
Hei, Vi både arrangerer og sponser flere konkurranser, og våre salgsrepresentanter ringer primært deltakere i disse. Om du ønsker å vite hvordan informasjonen din ble registrert kan du gjerne sende oss en e-post til [email protected], så hjelper vi deg. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Veldig fornøyd med Tinde kommer til å anbefale mine venner.
Hei Odd, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med våre flinke kunderådgivere om du lurer på noe. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ønsker billigere kwt pris. Ønsker også at nettleverandører kan samarbeide slik at alt som omhandler strøm kommer på samme faktura.
Hei Nina, Dessverre har strømmen vært dyrere enn normalt inn mot denne sommeren, og selv om vi gjerne skulle redusert prisen er denne ute av vår kontroll. Den bestemmes av vær og vind, hvor mye vann som er i magasinene og mye mer. Vi håper alle prisen går ned snart. Angående samfakturering er er dette noe vi håper å tilby om ikke altfor lenge. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ja synes det er greit å lese det som står på regningen. Håper at dere kunne ha hatt nettleverandør på samme regning, men det går greit.
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med en av våre flinke kunderådgivere om du lurer på noe. Vi håper å kunne tilby samfakturering i nær fremtid. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble oppringt av telefonselger og fortalt at jeg hadde vunnet en "konkurranse" om å få rimeligere strøm ut august. Jeg har ikke deltatt i noen slik konkurranse, synes dette er veldig ugrei markedsføring. De mente at de hadde skaffet epostadressen min gjennom en "Spareklubb" konkurranse, men dette er helt ukjent for meg.
Hei Pål, Vi sponser flere konkurranser, inkludert en i regi av Spareklubb Norge. Om du ønsker å vite mer om hvordan din informasjon har blitt registrert kan du gjerne kontakte kundesenteret på [email protected] Ha en fin sommer, Hilsen Malin
God erfaring . God kundeservice . Lave priser og oversiktlig fakrura .
Hei Hege, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med en av våre flinke kunderådgivere om du lurer på noe. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble ringt om tilbud. Fikk ikke svar på spørsmål. Ble overkjørt av forklaringer om utrolige gode betingelser. Når jeg sa jeg ikke var interessert i tilbudet svarte selgeren frekt hvorfor det. Jeg forklarte hvorfor hvor hun svarer latterlig at jeg ville ikke få så gode tilbud der jeg var i dag kom igjen med gode betingelser. Hun var meget pågående. Takket for godt tilbud og sa at jeg ville fortsatt ikke bytte. Da la bare selgeren på.
Hei Camilla, Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at våre salgsrepresentanter skal oppføre seg, og man er i sin fulle rett til å takke nei. Beklager så mye for at du har opplevd dette. Om du ønsker kan du sende oss telefonnummeret som ringte deg og tidspunkt for samtalen til [email protected], så kan vi undersøke hvem som ringte deg. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Hold dere langt unna dem juks og lureri !stygg i kjeften og de sier du har vunnet i en konkurranse bare tull! Anmeldelse neste!
Hei Berit, Så trist å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Vi ønsker tilbakemeldinger, positive og negative, så send oss gjerne en mer konkret beskrivelse til [email protected]. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Min erfaring er følgende: "Hageeventyr" på facebook legger ut en konkurranse om å vinne et drivhus. Når du deltar blir du kontaktet kort tid etter på messenger med beskjeden: "Heisann! Du er en av de 14 heldige som er med på siste delen av trekningen til å vinne en loungesett"! Husk å delta her: https://konkurransefortinde.no/ Beste hilsen Helene" Alle som deltar (i skrivende stund over 5800 pers. som har delt) synes å få denne beskjeden (?) eller tilsvarende. Den som får fordel av konkurransen synes å Tinde, iom at de som blir med i konkurransen godtar at Tinde kan ta kontakt ifm salg av strøm. Tinde tar kontakt kort tid etter for å forsøke å selge deg strøm. De innleder samtalen med at du har vært med i en konkurranse. Straffeloven § 271 sier: § 371.Bedrageri Med bot eller fengsel inntil 2 år straffes den som med forsett om å skaffe seg eller andre en uberettiget vinning a) fremkaller, styrker eller utnytter en villfarelse og derved rettsstridig forleder noen til å gjøre eller unnlate noe som volder tap eller fare for tap for noen, eller b) bruker uriktig eller ufullstendig opplysning, endrer data eller datasystem, disponerer over et kredittkort eller debetkort som tilhører en annen, eller på annen måte uberettiget påvirker resultatet av en automatisert databehandling, og derved volder tap eller fare for tap for noen. Etter min mening bør politiet her etterforske bedrageri/forsøk på bedrageri. Ser ut som flere her har hatt liknende erfaring, og Tinde bør derfor være fullt klar over at konkurransen ikke er reell og at de da medvirker til noe som muligens er straffbart.
Hei Martine, Konkurransen er helt reell, og premien vil deles ut til en vinner som trekkes på oppgitt dato. Konkurransen arrangeres av en ekstern partner på vegne av oss, og jeg har forståelse for at deres fremgangsmåte kunne vært forbedret, men konkurransen er ekte og går frem som opplyst på siden. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Har kun hatt Tinde i 2 mnd. Alt virker bra hittil. Er opptatt av pris og evt sparetiltak. Synes Tinde ligger på et greit prisnivå.
Heisann Vigdis, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med en av våre flinke kunderådgivere om du lurer på noe. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Tinde er god kundeoppfølging på telefon. Har fått flere henvendelser det de spør om jeg er fornøyd og om det er noe de kan bli bedre på.
Hei Svanhild, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med en av våre flinke kunderådgivere om du lurer på noe. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Intet verken positivt eller negativt er opplevd hittil.
Hei Arvid, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt om du lurer på noe. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ryddig og god oppfølging, veldig hyggelig kundeservice
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med en av våre flinke kunderådgivere om du lurer på noe. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble oppringt fra selger for Tinde som sa jeg hadde vært med i en konkurranse for 1,5 måned siden. Han sier da at alle som har gått til finalen får gratis strøm i 2 måneder. Jeg spør da om jeg må bytte strømleverandør og han sier jeg har misforstått og at de er sponsor og de ønsker bare å gi meg 2 måneder gratis støm. Igjen ønsker han å vite hvor mye jeg betaler. Jeg stiller igjen samme spørsmål og han blir irritert og sier han ikke gidder mer og legger på. Er det virkelig sånn dere ønsker å få nye kunder ved å forsøke å lure dem til å bytte. Og ikke en gang svare ærlig når relevant spørsmål blir stilt. Om ikke bør dere virkelig ta en prat med deres leverandør av telemarketing. De driver på kanten til bedrageri i mine øyne. Vurderer sterkt på pur f å kontakte forbrukerombudet for sånn kan dere ikke holde på.
Hei Petter, Vi ønsker selvsagt at selgerne skal være ærlige om avtalen de tilbyr. Når det ikke er tilfellet vil vi svært gjerne ta saken videre. Kontakt gjerne kundeservice på [email protected] og beskriv samtalen, og legg gjerne ved hvilket nummer som ringte deg opp. Vi har eksterne selgere som ringer på vegne av oss og trenger dermed litt mer informasjon for å finne ut av hvem du snakket med. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Lokket med såsålenge halv pris. Månedsfastpris kr 79. Fakturagebyr etter at vi hadde bestilt efaktura.
Hei. Alle våre avtaler er konkurransedyktig og gode avtaler. Vi er åpne om alle våre avtaler og ønsker selvfølgelig ikke at noen skal føle seg "lurt" inn i noen avtaler her hos oss. Det er heller ingen fakturagebyrer på eFaktura, så da burde du eventuelt ta kontakt med banken din angående dette. Om du skulle ha noen spørsmål ta gjerne kontakte med oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] Hilsen Emil