Vibb opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra pris. Synes appen er oversiktlig og lett å forstå.
Omtale gitt ut fra prosessen med å bestille. Så gjenstår det å se når man kommer igang. Null i påslag og månedsavgift er jo helt greit. 39,- for bedre tilgang i app er greit nok når man ellers ikke har månedsavgift. Så langt alt vel. Så gjenstår resten... 🙂🙂🤔
Enkel app hvor du kan se når strømmen er billig eller dyr
Billig og bra, men ikke tilgang på info via app uten å betale ekstra kostnad.
Aldri hatt så høy strømregning som med Vibb, ble flyttet fra Talkmore Strøm som jeg var storfornøy med. Vibb er uoversiktlig og dyr.
Super fornøyd! Bytte til Vibb gikk helt strøkent Ingen øre påslag i en 3 års horisont, nettleie og strømstøtte på samme faktura. E-faktura og faktura kopi i appen. Appen kunne vært mere sexy, men helt ok til å dekke mine behov da 😋 Vibb har også solide eiere og blir forhåpentligvis i markedet langsiktig. Tror ikke det er så mange andre strømleverandører som slår dette Kort sagt Er kjempefornøyd🤩
Enkelt og greit og lage strømavtale. Møtte ingen problemer under veis
Har nettopp byttet, alt gikk greit. Håper å få lavere strømregninger i fremtiden😊
Forstår ikke hvorfor ikke appen viser at jeg er kunde. Tar det flere dager? En uke? Hva må jeg selv gjøre?
Virker på meg som et godt tilbud 👍 er ikke interessert i å betale for mye .
Seriøs og meget god leverandør. Aldri noe tull eller feil. Anbefales !
Aldri betalt så høye strømregninger før. Helt rekord. Byttet til en annen leverandør Kunder må være selektive, slik at aktører som disse konkureres ut.
Dette gikk raskt og effektift håper jeg blir fornøyd med dere
Ble overført til Vibb fra Talkmore da sistnevnte dessverre opphørte. At man i motestning til hos Talkmore må betale kr 468 med Vibb+ for å se eget forbruk er useriøst og urimelig. Vibb framstiller dette som noe de har gjort for å gjøre min "strømopplevelse så enkel og kostnadseffektiv som mulig". Vibbs policy om hva de tror er en god "opplevelse" for kundene er helt i utakt med myndighetenes og kundenes ønske om kunnskap og mer bevissthet rundt eget elforbruk - som kan redusere både forbruket og strømkostnadene for den enkelte. Dette bør Forbrukerrådet ta fatt i, slik at kundene får informasjon om løpende forbruk uten kostnader. Vurderer sterkt å skifte leverandør.
Vibb er stabile og med de laveste prisene hele tiden-
Akkurat blitt kunde hos Vibb. Det som trekker ned stjernene så langt er at en må betale for appen som viser spotprisen nå