Meny

Båtlån fra DNB Bank

Alle Båtlån
Bytt til DNB Bank
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
KJØPESUM
NEDBETALINGSTID
DIN EGENKAPITAL
62%
LÅNETYPE
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
DNB Båtlån over 7 meter, egenkapital 35 % eller mer
DNB Bank
Eksempelrente: Nominell rente 4,00%, Effektiv rente 5,93% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 16 724 kr, totalt: 141 724 kr
597 omtaler
5,93%
eff. rente
2 362 kr
kost/mnd
Detaljer
Søk båtlån
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 4,00%, Effektiv rente 5,93% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 16 724 kr, totalt: 141 724 kr.
Ikke samarbeid
DNB Båtlån over 7 meter, egenkapital 20-35%
DNB Bank
Eksempelrente: Nominell rente 4,75%, Effektiv rente 6,72% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 19 277 kr, totalt: 144 277 kr
597 omtaler
6,72%
eff. rente
2 405 kr
kost/mnd
Detaljer
Søk båtlån
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 4,75%, Effektiv rente 6,72% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 19 277 kr, totalt: 144 277 kr.
Ikke samarbeid
DNB Båtlån under 7 meter, egenkapital 35 % eller mer
DNB Bank
Eksempelrente: Nominell rente 4,89%, Effektiv rente 7,35% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 19 757 kr, totalt: 144 757 kr
597 omtaler
7,35%
eff. rente
2 413 kr
kost/mnd
Detaljer
Søk båtlån
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 4,89%, Effektiv rente 7,35% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 19 757 kr, totalt: 144 757 kr.
Ikke samarbeid
DNB Båtlån under 7 meter, egenkapital 20- 35 %
DNB Bank
Eksempelrente: Nominell rente 5,80%, Effektiv rente 8,33% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 22 900 kr, totalt: 147 900 kr
597 omtaler
8,33%
eff. rente
2 465 kr
kost/mnd
Detaljer
Søk båtlån
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 5,80%, Effektiv rente 8,33% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 22 900 kr, totalt: 147 900 kr.
Ikke samarbeid
DNB Bank omtaler og erfaringer
1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
145
av 147 innen
bank
19%
anbefaler
DNB Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Kundenegativ"

Lite kundevennlige. Nedlatende bank. Etter flere 10 år som kunde er det vanskelig å forholde seg til en rådgiver.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Finn en annen bank - hvilken som helst - den er garantert bedre"

Alltid først ute med å heve renten, alltid sist med å senke den. Null proaktiv kundebehandling, null fleksibilitet. En kundeservice som virker som den er satt opp for at folk skal gi opp og bare legge på i frustrasjon (robotstemmer som ikke forstår issues, ventemusikk med EN setning på loop i timesvis, 3-4-5-6 avdelinger som ikke vet nok om hverandre til å sende deg riktig etter du har blitt sendt feil en gang, ekstreme ventetider, løfter om å bli ringt tilbake som ikke holdes, osv osv osv) Jeg anbefaler absolutt alle som har mulighet til å finne en annen bank!

Svar fra DNB Bank
27.07.2021 12:52
Hei, Steinar! Dette er langt i fra det inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med etter å ha kontaktet vår kundeservice. Det er bare å beklage for at du har fått en dårlig opplevelse, og vi håper på muligheten til å rette opp inntrykket ved en senere anledning. /Even
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"dårlig en det finnes ikke"

Jeg ventet for en bedrift konto merr en et år uten å få noe , veldig dårlig kunde service . Jeg kommer ikke til å anbefale dnb til noen .

Svar fra DNB Bank
25.07.2021 20:51
Hei, Vasil! Trist å høre om opplevelsen din. Takk for at du sier i fra når noe ikke er bra nok! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 04800 eller på chat i nettbanken slik at vi får gått gjennom saken på nytt. /Even
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dritt bank"

Bruker mange dager på å overføre penger!3 dager og ennå ser jeg ikke at penger har kommet vedkommende👎

Svar fra DNB Bank
25.07.2021 20:51
Hei, Nils! Leit å høre om problemer med overføring. Du kan kontakte oss på telefon 915 04800 eller på chat i nettbanken neste gang du skulle komme ut for slikt, så hjelper vi deg med en gang. /Even
Eivind L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Savner Apple Pay"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fin mobilapp. Enkel og ikke for mange funksjoner. Liker også at den integrerer godt med iOS, feks Snarveier og Widgets. Men et stort savn er Apple Pay. Dette må straks på banen. Kommer til å bytte hvis en aktør med Apple Pay også har en god nok app.

Svar fra DNB Bank
25.07.2021 20:48
Hei, Eivind! Takk for en god tilbakemelding. Apple Pay har jeg dessverre ingen ny oppdatering på. /Even
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Drit-bank"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kunde-service og et sant gebyr-helvete.Var kunde DNB,men hoppet over på Skandiabanken da den etablerte seg i Norge. Jeg har lurt veldig på en ting. På alle undersøkelser om kundetilfredshet har DNB i ti-år ligget desidert på jumbo-plass. Er det virkelig ingen i ledelsen som tar dette alvorlig og gjør noe med det. Banken har også vært innebandet i en hel rekke med lyssky aktivitet som ikke sømmer seg for en bank som ønsker å være seriøs. Det virker mer som inntjening er viktigere enn moralen.

Svar fra DNB Bank
19.07.2021 17:57
Hei Hans, tusen takk for tilbakemelding om hvorfor du er, eller var, misfornøyd som kunde hos oss! Vi kommer til å ta dette med videre internt for videre forbedring. Vi håper at vi en gang i fremtiden kan møte deg med tjenester og priser som er appellerende for deg. /Ann
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"De er ikke verdt 1 stjerne en gang!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble trukket 2 ganger på et uttak i minibank. Jeg har nå ringt mellom dnb og Euronet i 2 dager, og det eneste de klarer er å gi motpart skyld og ansvar for å rette opp. Kommer ingen vei.... På begges Internett sider, står det klart og tydelig at om slike hendelser skjer, skal begge parter kontakter, og de to skal samarbeide seg i mellom for å løse dette. Det har ikke skjedd! Så nå er det nok, nå bytter jeg bank, det er ikke første gang dnb har trukket penger uten å gjøre noe med det eller sette tilbake, ei heller forklart hvorfor eller hva som har gått galt, og det er sikkert ikke siste gang! Men da er det ikke meg!

Svar fra DNB Bank
15.07.2021 12:04
Hei Sarah. Vi beklager for å høre at du opplevde oss på denne måten. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå, hvis du har en klage på behandling av rådgiver eller rutine som ble utført, anbefaler vi deg å skrive til oss fra nettbanken vår under Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, så dette kan bli undersøkt nærmere. Vi håper du ellers har en flott dag! /Ann
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ha det dysleksi, fikk veldig god hjelp til å finne fem på dataen. Han var tålmodig og veldig hjelpso"

God sørvis , brukte god tidd på meg.😀 fikk den hjelpen jeg trengte. Han var høflig å posetiv.

Svar fra DNB Bank
14.07.2021 10:27
Hei, Kitti. Takk for en fin tilbakemelding :) Godt å høre at du har hatt en god opplevelse! /Even
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR