Meny

Caravanlån fra Sparebanken Sør

Alle Caravanlån
Bytt til Sparebanken Sør
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
KJØPESUM
NEDBETALINGSTID
DIN EGENKAPITAL
62%
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Caravanlån 65 %
Sparebanken Sør
Eksempelrente: Nominell rente 3,35%, Effektiv rente 6,03% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 16 635 kr, totalt: 141 635 kr
41 omtaler
6,03%
eff. rente
2 361 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 3,35%, Effektiv rente 6,03% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 16 635 kr, totalt: 141 635 kr.
Ikke samarbeid
Caravanlån 80 %
Sparebanken Sør
Eksempelrente: Nominell rente 3,95%, Effektiv rente 6,65% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 18 655 kr, totalt: 143 655 kr
41 omtaler
6,65%
eff. rente
2 394 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 3,95%, Effektiv rente 6,65% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 18 655 kr, totalt: 143 655 kr.
Ikke samarbeid
Caravanlån 100%
Sparebanken Sør
Eksempelrente: Nominell rente 4,90%, Effektiv rente 7,64% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 21 891 kr, totalt: 146 891 kr
41 omtaler
7,64%
eff. rente
2 448 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 4,90%, Effektiv rente 7,64% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 21 891 kr, totalt: 146 891 kr.
Ikke samarbeid
Sparebanken Sør omtaler og erfaringer
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
101
av 116 innen
dagligbank
32%
anbefaler
Sparebanken Sør
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Treig kundeservice, treig behandlingstid generelt. Elendig app og nettleser-tjeneste. Får feilmeldinger i hytt og pine. Spørsmål og svar som jeg finner på DERES egne nettsider er enten utdatert eller rett og slett bare feil.

Marianne S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Brukskonto"

Jeg har aldri hatt noe trøbbel med banken min, etter at jeg engang byttet fra en annen bank, der jeg følte med litt degradert.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Innskuddsrente eller heller fravær av disse"

Rask på lånerentoppgang Innskudsrenter derimot... De har eller tar ikke kontanter!!! Er dette lovlig? Kunder blir henvist til kolonial for kontanter . Eneste grunn for at jeg blir værende er personlig kundekontakt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Grei lokalbank, men kunne hatt forbedringer"

Har ALLTID vært kunde hos sparebanken sør. De har en del tullete avgifter. For eksempel å overføre fra sparekonto til en annen konto utløser avgift selv om man er innenfor 12 årlige uttak. Så man må overføre fra sparekonto til brukskonto, og deretter til en annen bank for å gjøre det gratis. BSU-en har ikke en konkurransedyktig rente, og er ellers veldig dårlig renter. De har heller ikke støtte for apple pay. Kundeservice er bra. De svarer raskt enten det er på telefon eller melding.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God bank"

Fikk lån til gode betingelser da andre banker sa nei eller dyrere. Fast kunderådgiver som jeg kan sende spørsmål til og setter seg inn i mine behov

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kjøpte min første bolig gjennom Sparebanken Sør"

Fikk en veldig hyggelig rådgiver i banken som hjalp meg med mitt første boliglån. Veldig hjelpsom og imøtekommende. Ga meg mye nyttig informasjon, både ved kjøp og salg av boligen. Har kun hatt positiv opplevelse med denne banken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Føler meg til bry og belastning som kunde"

Føler meg lite velkommen og at kunderådgiver ikke har interesse eller tro på meg som kunde.

Svar fra Sparebanken Sør
09.09.2021 10:14
Hei Lene. Så leit å høre at du har denne oppfattningen. Ta gjerne kontakt med oss i en av våre kanaler slik at vi kan undersøke dette nærmere med den/de rådgivere dette gjelder, og gjennomgå våre rutiner. Mvh Maylinn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice på telefon"

Jeg skulle aktivere kodebrikke, men jeg opplevde evig lang ventetid, ansatte la på under samtalen. Og ingen god hjelp var å få. Det virket ikke som at ansatte visste hva de holdt på med. Dette var virkelig ikke en god opplevelse. Virker ikke som dette er den rette, trygge banken.

Svar fra Sparebanken Sør
25.07.2021 20:50
Hei. Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse! Vi vil alltid gjøre vårt beste for å hjelpe våre kunder, og samtidig forbedre oss selv. Dersom du ønsker kan du gjerne sende oss en klage via våre nettsider, slik at vi kan undersøke hva som har skjedd i din sak. /Maylinn
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR