Får alltid beskjed om at det er 40 minutter ventetid. Den roboten som spør spørsmål er så sykt slitsom og treig. Dere burde virkelig ta en oppvask i kundeservice delen av dnb for dette er helt j***ig dårlig

Ser ut til at DNB ikke gir sine kunder (Iphone) muligheten til å benytte ApplePay som gjør at vi kan betale med mobilen som andre brukere. Underlig.

Jeg Søkte om finansieringsbevis i mai 2022 og får ikke noe respons fra dnb enn at `Saken er tatt til behandling`` Og når jeg ringer og sender mail så er plutselig kontakt personen min dratt på ferie og det er 0 tegn på noe svar eller noe som helst i etterkant. Elendig på kundebehandling , Elending på oppfølging og oppleves som veldig uprofesjonelt når ingen gidd å bry seg. Man kan ide minste ha fått tilbakemelding iløpet av noen dager da dette hadde gjort ting 100 % bedre!

De er bare dårlig på alt, styr unna. Bytter bank i dag. Misliker sterkt oppkjøpet av Sbanken. Avslutter kundeforholdet der også.

Jeg har tapt mye penger på feil Dnb har gjort i både bank, aksje og eiendomstjenester de har gitt meg. Anbefalinger de gir er for dems eget beste. De er flinke til å smigre seg på deg men når det oppstår problemer får du en kald skulder. De avskriver seg alt ansvar. De er utspekulerte, veldig grådige og flinke til å lure seg unna. Styr unna!

Har alltid fått bra service av DNB. God tjeneste redde. Gode produkter (boliglån, nettbank, mobilbank mv og tilgrensende forsikringsløsninger) til bra priser. Anbefales.

Sitter og leser angående DNB NOR og alle de som er misfornøyd.Jeg har hatt denne banken fra de het DnC(grønn sparebok fra 80 tallet) og har aldri vært noe problem med bil lån eller bolig lån.Har selv ringt banken for nedsetting av boligrente,uten problem. Det var en som nevnte sperret konto pga registrering i bank,dette var overhodet ikke noe problem ved å sette av litt tid til drop in time(DnB Nor gikk ut veldig tidlig på dette med registrering,)Selv svigermor fikk vi hjelp av DnB NOR til registrering uten at hun var tilstede i banken. Det jeg mener her er at folk må ta det litt med ro i hverdagen og stress ned og ikke bli opphisset og sinna på grunn av at man ikke kommer igjennom på tlf eller at den du snakker med i banken er ufin,be høflig om at du vil gjerne få snakket med en annen rådgiver.Har selv i årenes løp hatt noen.Bedt om ny rådgiver. Folk må begynne å bli litt mer ydmyk og ikke sånn at man tror hissighet oppnår man mer. Alle banker tror jeg har sitt å stri med i dagens samfunn der alt skal gå så fort.Stress heller ned planlegg gjerne på forhånd når du skal kontakte banken. Da tror jeg det går bedre.

Alltid god kundeservice,nettbanken er grei,kan også få ned renter hvis man gidder.
