Meny
DNB Bank
Skriv omtale
Gå til DNB Bank
Vis flere valg
TILPASS SØKNADSKRAV
Din alder
Inntekt
TILPASS FORDELER
Omtaler
Fordeler
Eff. rente
DNB Saga Gull MasterCard
Eks: Nom.rente 18,00%, eff.rente 22,30%, lånebeløp 15 000, nedbetalt / o 12 måneder, kost: 3 345, tot: 18 345.
4 omtaler
Cashback og bensinkort
Kreditt 150 000 kr - 150 000 kr
45 rentefri dager
22,30%
eff. rente
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Ikke samarbeid
DNB Bank UNG Mastercard
Eks: Nom.rente 18,60%, eff.rente 21,49%, lånebeløp 15 000, nedbetalt / o 12 måneder, kost: 3 223, tot: 18 223.
1 omtaler
Cashback og bensinkort
Kreditt 2 500 kr - 25 000 kr
45 rentefri dager
21,49%
eff. rente
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Ikke samarbeid
DNB Bank Pluss Mastercard
Eks: Nom.rente 18,60%, eff.rente 23,03%, lånebeløp 15 000, nedbetalt / o 12 måneder, kost: 3 454, tot: 18 454.
1 omtaler
Cashback og bensinkort
Kreditt 10 000 kr - 100 000 kr
45 rentefri dager
23,03%
eff. rente
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Ikke samarbeid
DNB MasterCard
Eks: Nom.rente 19,20%, eff.rente 23,76%, lånebeløp 15 000, nedbetalt / o 12 måneder, kost: 3 564, tot: 18 564.
6 omtaler
Cashback og bensinkort
Kreditt 10 000 kr - 100 000 kr
45 rentefri dager
23,76%
eff. rente
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Ikke samarbeid
DNB Bank omtaler og erfaringer
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
116
av 116 innen
dagligbank
17%
anbefaler
DNB Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig dårlig service"

Får alltid beskjed om at det er 40 minutter ventetid. Den roboten som spør spørsmål er så sykt slitsom og treig. Dere burde virkelig ta en oppvask i kundeservice delen av dnb for dette er helt j***ig dårlig

Svar fra DNB Bank
29.06.2022 21:20
Hei! Leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det er for tiden stor pågang fordi mange vil snakke med oss om legitimering, men vi jobber kontinuerlig med tiltak for å redusere ventetiden. Anbefaler å ta kontakt tidlig på morgenen eller utover ettermiddag kveld, da er det som oftest lite til ingen ventetid. Vi er tilgjengelig på chat og telefon alle dager fra 07-23. /Marthe
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"DNB og Google pay"

Ser ut til at DNB ikke gir sine kunder (Iphone) muligheten til å benytte ApplePay som gjør at vi kan betale med mobilen som andre brukere. Underlig.

Svar fra DNB Bank
29.06.2022 16:30
Hei Anne! Takk for tilbakemelding. Vi vurderer alle relevante betalingsløsninger forløpende, også Apple Pay, men har foreløpig ikke konkludert på dette. /Marthe
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Søkt om finansieringsbevis"

Jeg Søkte om finansieringsbevis i mai 2022 og får ikke noe respons fra dnb enn at `Saken er tatt til behandling`` Og når jeg ringer og sender mail så er plutselig kontakt personen min dratt på ferie og det er 0 tegn på noe svar eller noe som helst i etterkant. Elendig på kundebehandling , Elending på oppfølging og oppleves som veldig uprofesjonelt når ingen gidd å bry seg. Man kan ide minste ha fått tilbakemelding iløpet av noen dager da dette hadde gjort ting 100 % bedre!

Svar fra DNB Bank
29.06.2022 13:06
Hei Oliver! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss med dette. Her skulle saken vært videresendt fra kontaktperson til lånerådgivere som kunne fulgt opp lånesøknaden din slik at det kunne blitt konvertert til finansieringsbevis. Vi har dessverre ikke innsyn i enkeltsaker eller hva som kan ha vært årsaken til at dette ikke har gått videre, men ta gjerne kontakt med vår boliglånsavdeling som er tilgjengelig på telefon 915 04800 eller skriftlig via nettbankmelding (Dagligbank og lån – Postkasse – Skriv til oss) så vil de kunne få sett nærmere på søknaden din i dag. Låneavdelingen vår er tilgjengelig i begge kanaler frem til kl. 21 i dag. /Lars
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Svikter på alt"

De er bare dårlig på alt, styr unna. Bytter bank i dag. Misliker sterkt oppkjøpet av Sbanken. Avslutter kundeforholdet der også.

Svar fra DNB Bank
27.06.2022 17:44
Hei, Andreas! Fair enough, men jeg håper du er villig til å gi oss en ny sjanse en dag. Jeg er trygg på at vi har gode tjenester og produkter å tilby enhver bankkunde :-) /Hilsen Even
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Tenker bare profitt, ikke på ditt beste."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har tapt mye penger på feil Dnb har gjort i både bank, aksje og eiendomstjenester de har gitt meg. Anbefalinger de gir er for dems eget beste. De er flinke til å smigre seg på deg men når det oppstår problemer får du en kald skulder. De avskriver seg alt ansvar. De er utspekulerte, veldig grådige og flinke til å lure seg unna. Styr unna!

Svar fra DNB Bank
27.06.2022 17:43
Hei, navnebror! Det er leit å høre at du har dårlige erfaringer med oss. Vi er opplært til å være og gjøre det stikk motsatte av det du beskriver, så om det har sviktet når du har vært i kontakt med oss er det noe vi ikke liker å høre. Håper du er villig til å gi oss en ny sjanse en dag :-) /Hilsen Even
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig god totalleverandør"

Har alltid fått bra service av DNB. God tjeneste redde. Gode produkter (boliglån, nettbank, mobilbank mv og tilgrensende forsikringsløsninger) til bra priser. Anbefales.

Svar fra DNB Bank
27.06.2022 17:41
Hei, Magne! Tusen takk for en fin omtale. :-) Vi setter stor pris på det! /Even
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Slutt å stress"

Sitter og leser angående DNB NOR og alle de som er misfornøyd.Jeg har hatt denne banken fra de het DnC(grønn sparebok fra 80 tallet) og har aldri vært noe problem med bil lån eller bolig lån.Har selv ringt banken for nedsetting av boligrente,uten problem. Det var en som nevnte sperret konto pga registrering i bank,dette var overhodet ikke noe problem ved å sette av litt tid til drop in time(DnB Nor gikk ut veldig tidlig på dette med registrering,)Selv svigermor fikk vi hjelp av DnB NOR til registrering uten at hun var tilstede i banken. Det jeg mener her er at folk må ta det litt med ro i hverdagen og stress ned og ikke bli opphisset og sinna på grunn av at man ikke kommer igjennom på tlf eller at den du snakker med i banken er ufin,be høflig om at du vil gjerne få snakket med en annen rådgiver.Har selv i årenes løp hatt noen.Bedt om ny rådgiver. Folk må begynne å bli litt mer ydmyk og ikke sånn at man tror hissighet oppnår man mer. Alle banker tror jeg har sitt å stri med i dagens samfunn der alt skal gå så fort.Stress heller ned planlegg gjerne på forhånd når du skal kontakte banken. Da tror jeg det går bedre.

Svar fra DNB Bank
27.06.2022 17:41
Hei, Per! Denne tilbakemeldingen var veldig givende å lese! Tusen takk :) /Even
Haavard H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Aldri hatt noe tull med DNB"

Alltid god kundeservice,nettbanken er grei,kan også få ned renter hvis man gidder.

Svar fra DNB Bank
27.06.2022 14:27
Hei Haavard! Takk for kjempefin tilbakemelding. Det setter vi stor pris på :) /Tonje
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR