Meny

Boliglån fra DNB Bank

Alle boliglån
Bytt til DNB Bank
Vis flere valg
LÅNEBELØP
BOLIGENS VERDI
BEL. GRAD DIN BELÅNINGSGRAD
62%
NEDBETALINGSTID
DIN ALDER
LÅNETYPE
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Boliglån inntil 75 %
DNB Bank
Eksempelrente: Nominell rente 2,04%, Effektiv rente 2,11% lånebeløp 3 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 850 240 kr, totalt: 3 850 240 kr
465 omtaler
2,11%
eff. rente
12 834 kr
kost/mnd
Detaljer
Bytt
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 2,04%, Effektiv rente 2,11% lånebeløp 3 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 850 240 kr, totalt: 3 850 240 kr.
Ikke samarbeid
Boliglån inntil 85 %
DNB Bank
Eksempelrente: Nominell rente 2,14%, Effektiv rente 2,21% lånebeløp 3 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 894 329 kr, totalt: 3 894 329 kr
465 omtaler
2,21%
eff. rente
12 981 kr
kost/mnd
Detaljer
Bytt
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 2,14%, Effektiv rente 2,21% lånebeløp 3 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 894 329 kr, totalt: 3 894 329 kr.
Ikke samarbeid
DNB Bank omtaler og erfaringer
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
144
av 148 innen
bank
22%
anbefaler
DNB Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Super totalbank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Opplever DNB som «med i tiden» og trygg og god! Får alltid den hjelpen jeg ber om, men løser det meste selv i nettbanken - som jeg liker det! Kommer aldri til å bytte bank, her er jeg trygg! ☺️

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
""Excellent" customer support"

Tried to open foreign currency account. On a call I was told that the interest rate can never be negative on such an account. Some time later I received papers from DNB according to which it seemed that I will always have negative interest rate. All right. Trying to reach them via customer service. The first two calls they just hung up after my greeting back. Then I spent about 3 hours in a call most waiting for someone to answer. I was redirected to different departments 5 times. On the last attempt they started to send me back to the departments I have already talked. As result I wasted 3 hours and did not get an answer for a single simple question.

Svar fra DNB Bank
18.01.2021 08:21
Hi, Nikita! We really appriciate your feedback, and I can assure you that we are doing everything we can to available without you having to wait for so long. Regarding your case: A Currency Account will ordinarily have a -2 % interest rate (this is the bank's margin), but because we never offer an account with negative interest rate, the real interest rate for a currency account is usually 0 % anyways. The calculation also involves the specific currency's interest rate. So to summarize: There is no negative interest rate for a currency account in DNB. Hope this helps! /Best regards, Even
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Svindel i nettbank"

Ble svindlet i nettbanken, leverte klage til DnB, de forlangte å få dokumentasjon og jeg leverte inn det jeg hadde, men allerede før innleveringsfrist hadde de stemplet meg som den skyldige, ikke fått hjelp til å få pengene tilbake, dårlig kunde behandling da de reklamerer med forsikring på Mastercardet

Svar fra DNB Bank
18.01.2021 08:20
Hei, Lise! Takk for at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding. Jeg vet ikke hva som har skjedd i den spesifikke saken, men hvis du opplever at reklamasjonssaken din ikke har blitt behandlet riktig, så anbefaler jeg at du holder dialogen direkte med saksbehandler ved å svare på meldingen i postkassen i nettbanken. Da kan vi forhåpentligvis oppklare hva som har skjedd. /Even
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst å komme i kontakt med"

Håpløst å komme i kontakt med. Kommer til en telefonsvarer. Over 50 min ventetid. Får tilbut om tilbakeringing. Når tilbakringing kommer, så er det ingen i den andre enden. Bruker en hel dag på å forsøke å få kontakt uten hell.

Svar fra DNB Bank
18.01.2021 08:20
Hei, Ulf! Beklager for opplevelsen du har hatt hos oss. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. Husk at du også kan chatte med oss, hvor ventetiden normalt er kort, og at du også kan sende oss meldinger fra postkassen i nettbanken. /Even
Dzenan H
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservicen till kreditkort är katastrofe"

Kundeservice er for dårlig. Kredittkortproblemer, og så må du vente 30+ mi i kø. Nesten slik at de vil at mor ikke skal løse det og betale gebyrer.

Svar fra DNB Bank
18.01.2021 08:19
Hei, Dzenan! Beklager for opplevelsen du har hatt hos oss. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. Husk at du også kan chatte med oss, hvor det som regel er kort ventetid, og at du kan sende oss meldinger fra postkassen i nettbanken. /Even
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig på kundekontakt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Må alltid bruke lang til på å vente i telefon for å få direkte kontakt med kunderådgiver. Lagt ned en rekke fysiske kontorer i vårt distrikt, Innlandet. Var trege med å sette ned renta da styringsrenta fra Norges Bank ble satt ned våren 2020.

Svar fra DNB Bank
18.01.2021 08:18
Hei, Dag! Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Beste banken for unge"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig fornøyd med både mobilbanken og spare-appen! Får all infoen jeg trenger, og kan enkelt utføre det jeg skal på en superenkel måte :-) Spennende å være beta-tester og få innblikk i de nye funksjonene. Har vært kunde i 14 år og kommer ikke til å bytte bank.

Svar fra DNB Bank
21.01.2021 09:14
Hei, Ellen! Takk skal du ha for en fin tilbakemelding! /Even
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"dnb VAR bra en gang !"
1 syns denne omtalen er nyttig

For Mange År siden valgte Jeg å bli Kunde hos dnb fordi de var Gode på å drive Bank samt at de hadde Gode Konsulenter

Svar fra DNB Bank
18.01.2021 08:18
Hei! Takk for tilbakemeldingen din. Vi håper at du fremdeles synes det samme :) /Even
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR