
'[email protected]'. Denne avdelingen stoppet en overførsel jeg hadde lagt inn i nettbang, betaling for en bil. Overførselen tok 6 (!) dager. Folkene på avdelingen oppflrer seg som psykopater. De sperret også mitt kort, uten å gi info. De besvarer ikke emsils- men krever svar prompte på sine spørsmål. De nekter å ringe deg, opptrer under anonymitet og navnløshet. Verst av alt, er at man opplever at banken lyver: samne sag overførselen skulle skje, sa de: 'slapp av, pengene kommer om en time'. Det tok seks dager... Selger av bilen ringte de, presenterte seg som bedrageriavd, og hun ble selvfølgelig engstelig. Kortsperren skulle de heve - skjedde ikke i realiteten. Håpløst.
Umulig å komme inn på fullversjonen av dnb sin bank
Hei DNB Hva med denne rente som vi fikk når vi har kjøpt Tesla med 0.25 % de firste tre år.?Bare tull. 👎.
DNB er ikke en bank men en terroristorganisasjon. De gjør hva de kan for å lage livet til et helvete for de som ikke er digitale. De mener analoge mennesker er en pest og en plage og må bare dø.
Det eneste som er noenlunde bra er kundeservicen. Hva som kan bli bedre, hmm lettere tilgang til kunderådgiverene. Min egen erfaring, eg har levd ett hardt liv og kommet veldig skjevt ut. Men for 10+ år siden har eg klart å reise meg igjen. Men når det kommer til banken så virker det som om banken vil ha deg under hælen. Og at det skal koste penger når du tar ut penger på debetkortet, man gjør hele jobben selv men banken skal SELVFØLGELIG ha betalt, uten å gjøre noe som helst. Det er kun banker og forsikrings selskap som kan gjøre noe slikt i dagens samfunn uten å bli tiltalt for svindel. Mvh Tore T.
Tvinges inn i dyrt kundeprogram, ikke mulighet for å få ordinært bankkort utenfor program!
Hadde for flere år siden DnB som eneste bankforbindelse. Men, etter å ha opplevd hvor lite rådgiverne er i stand til eller villige til å gjøre ifm med finansiering gikk jeg til en lokal bank. Her fikk jeg snakke med en bank som var i stand til å vurdere min økonomi utifra beholdning og historikk, og de kunne overhodet ikke se de samme risikoene som DnB. DnB farer med direkte løgn i sin markedsføring (ref. Forbrukertilsynet som vurderte å gå til sak pga markedsføring av billån med såkalt fastrente i 3 år), og dessverre ble jeg nok en gang tvunget til å bli kunde av dem da det viste seg og være DnB som sto bak finansiering ved kjøp av ny bil. DnB er en bank som kun bryr seg om å tjene mest mulig, og aldri virker bevisst sitt samfunnsansvar. Jeg antar at man må ha millioner på bok for å bli behandlet som annet enn mistenkelig. Det er en katastrofe at DnB fortsetter å kjøpe opp konkurrenter og utenfor min fatteevne at dette tillates. Historien deres med behandling av kunder ifm oppkjøp/fusjonering er skammelig - tenk litt på hvordan kundene (og da spesielt de eldre) ble behandlet etter at DnB tok over Postbanken i sin tid. Selv med deres nye overskuddsrekord i milliard-klassen forventer jeg selvsagt at med ny renteøkning på 0.25% at dere umiddelbart kommer til å øke min rente med det dobbelte. Jeg gleder meg til den dagen hvor jeg aldri, aldri behøver å ha noe som helst med DnB å gjøre - dere er den desidert verste leverandøren av noen som helst tjeneste eller produkt jeg har hatt med å gjøre. På toppen av det hele har dere en nettløsning som i beste fall kan kalles arkaisk. Jeg vil anbefale alle å styre så langt unna denne banken som mulig.
Søkte finansieringsbevis, og det tok 5-6 uker å få en endelig svar fra dem. Gjett hva det var? Avslag. Etter å ha fått meg til å løpe frem og tilbake for å skaffe forskjellig dokumenter, og når finansrådgiver i tillegg sier man har mye å gjøre osv. Så begynner man å stusse litt. Det som kan bli bedre er at servicen trengs å forbedres.