Meny

Boliglån fra DNB Bank

Alle boliglån
Bytt til DNB Bank
Vis flere valg
LÅNEBELØP
BOLIGENS VERDI
BEL. GRAD DIN BELÅNINGSGRAD
50%
NEDBETALINGSTID
DIN ALDER
LÅNETYPE
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Grønt boliglån
DNB Bank
Eksempelrente: Nominell rente 1,90%, Effektiv rente 2,00% lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 533 517 kr, totalt: 2 533 517 kr
644 omtaler
2,00%
eff. rente
8 445 kr
kost/mnd
Detaljer
Bytt
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 1,90%, Effektiv rente 2,00% lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 533 517 kr, totalt: 2 533 517 kr.
Ikke samarbeid
Boliglån inntil 75 %
DNB Bank
Eksempelrente: Nominell rente 2,29%, Effektiv rente 2,40% lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 648 186 kr, totalt: 2 648 186 kr
644 omtaler
2,40%
eff. rente
8 827 kr
kost/mnd
Detaljer
Bytt
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 2,29%, Effektiv rente 2,40% lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 648 186 kr, totalt: 2 648 186 kr.
Ikke samarbeid
Boliglån inntil 85 %
DNB Bank
Eksempelrente: Nominell rente 2,39%, Effektiv rente 2,50% lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 678 083 kr, totalt: 2 678 083 kr
644 omtaler
2,50%
eff. rente
8 927 kr
kost/mnd
Detaljer
Bytt
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 2,39%, Effektiv rente 2,50% lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 678 083 kr, totalt: 2 678 083 kr.
Ikke samarbeid
DNB Bank omtaler og erfaringer
1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
146
av 148 innen
bank
19%
anbefaler
DNB Bank
Filipoi L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"my card doesn't work"

I have a good experience with dnd. I'm an old customer. but I don't know why my card doesn't work

Svar fra DNB Bank
21.10.2021 13:21
Hi Filipoi! We are happy to see that you have a good experience with DNB. To check your card, please contact our costumer service at phone: 91504800 or by chat from the online bank, and we will help you. Kind regards, Betina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Apple pay"

DNB living in a cave, where is Apple Pay, their only answer is we have Vipps, what use is Vipps when I’m trying to pay at a supermarket checkout, without my credit card, DNB is like some kind of dinosaur, when it comes to new technology, and like Nokia that learnt far too late DNB could go the same way, Wake up before it’s too late

Svar fra DNB Bank
21.10.2021 13:19
Hi Gary! Thank you for the review. We evaluate Apple Pay and other forms of mobile payment on an ongoing basis. What we bring - and when we bring it - depends on a number of factors such as maturity and demand in the market as well as technical and economic conditions. Best regards! /Betina
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Snart ikke mulig å betale regninger"

Den gode gamle full versjonen er vist slettet😪 Velkommen til ny verson. Fy [email protected]&#. Dårlig oversikt over menyen. Masse skjulte undermenyer. Finner ikke en positiv ting å si om dette😠😡🤬👹 Få den gamle fullversjonen tilbake.

Svar fra DNB Bank
20.10.2021 15:42
Hei Jan, Hvis du går til dnb.no og skriver inn bruker-ID’en din. Da kommer du til innloggingssidene for mobil. Der finner du "Gå til fullversjon" øverst til høyre. Du kan også trykke på Om oss nede på dnb.no, da vil du også komme til fullversjonen. /Maren
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å komme inn på fullversjonen , som jeg MÅ for å kunne betale til UTLAND🤬"

De nye endringene for innlogging er helt grusomme. Får gang på gang beskjed om at jeg er blitt sperret og må kontakte banken👎

Svar fra DNB Bank
20.10.2021 15:41
Hei Turid, Hvis du har problemer med å logge inn så kan du kontakte kundesenteret så kan de hjelpe deg, du når dem på telefon 915 04800 hver dag mellom 07.00 - 23.00. Når det kommer til å logge inn i fullversjonen så går du til dnb.no og skriver inn bruker-ID’en din. Da kommer du til innloggingssidene for mobil. Der finner du "Gå til fullversjon" øverst til høyre. Du kan også trykke på Om oss nede på dnb.no, da vil du også komme til fullversjonen. /Maren
Chorin O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig på absolutt alt."

Lån, Kundeservice. Begge to har jobb. Uten gjeld. Så fikk vi lån på tre millioner. Søkt på sparebank 5,9 sekunder lån. Ettersom vi har en leilighet men har ikke gjeld på den. Hos dnb tok w måneder varje dag hun sier du må sende nye dokumenter. Aldri ferdig med henne. Dårlig rådgiver på Dnb. Bytte til nye rådgiver samme ouensett vem tar din sak. Lei på Dnb. Har vært kunde sedan 97. Verste har opplevd hele mitt liv. Å vara kunde hos DNB. Bytter min firma og man min også. Hadde Dnb.

Svar fra DNB Bank
20.10.2021 15:41
Hei Chorin, det var leit å høre at du har opplevd dårlig kundebehandling fra DNB. Send oss gjerne en klage via nettbanken under fanen Dagligbank og Lån - Postkasse - Skriv til oss, så skal vi se nærmere på hva som har skjedd./Maren
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Lave innskuddsrenter"

DnB er rask med økning av lånerenter, og meget dårlig og sen med økning av innskuddsrenter !!

Svar fra DNB Bank
20.10.2021 15:43
Hei Jan, Leit å høre at du føler det slik. Det stemmer ikke at vi alltid er først ute med renteoppgang. Hvilken bank som er først, varierer. Bankene gjør uavhengige vurderinger av rentesituasjonen når de beslutter å endre renten på boliglån og innskudd, og det er forbudt å utveksle informasjon om mulige eller planlagte renteendringer. Økte innlånskostnader treffer alle banker. Erfaringsmessig stabiliserer prisene seg på det nye nivået seg i løpet av relativt kort tid. /Maren
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Hvorfor er fullversjonen så vanskelig å kunne logge inn i? Dnb har så mange digitale versjoner"

Dnb sin fullversjon er den enkleste og beste og bruke syns jeg. Det har kommet flere versjoner av bankens digitale nett/mobil løsninger og disse gjør det stadig vanskeligere å finne frem til Fullversjon ser det ut til. Det synes bare mere forvirrende å skulle bruke bankens tjenester. Håper ikke målet med alle de nye versjonene er å skulle legge ned eller total forandre den gode gamle fullversjon?

Svar fra DNB Bank
20.10.2021 15:40
Hei Heidi! Vi skal beholde fullversjonen :) Hvis du går til dnb.no og skriver inn bruker-ID’en din. Da kommer du til innloggingssidene for mobil. Der finner du "Gå til fullversjon" øverst til høyre. Du kan også trykke på Om oss nede på dnb.no, da vil du også komme til fullversjonen. Håper dette hjelper deg /Maren
Kundetilfredshet
Kundeservice
"En bra og solid bank."

Vet ikke hvorfor jeg havnet her inne på disse tilbakemeldingene, men synes DnB får lav score. Jeg har vært kunde hos DnB siden de het DnC i gamle dager. De har kanskje ikke hatt den laveste renta, men alltid hatt en god service. Får raskt svar hvis spørsmål. Døgnet rundt! Har aldri hatt noe tull med de. De har alltid vært der. Synes løsningene deres er gode. Og jeg har ikke skylapper som gjør at jeg ikke ser andres løsninger og utfordringer folk har med de. Det er mange regler og retningslinjer en bank må følge selv om det kan bli kjipt for enkelte. Livet kan være kjipt innimellom. En bank som bare kaster penger etter folk, er ikke bra i lengden. En tommel opp for DnB.

Svar fra DNB Bank
20.10.2021 15:39
Hei Are! Tusen takk for fin tilbakemelding! :) Vi ønsker alltid å være på tilbud siden og være tilgjengelige for våre kunder, men som du skriver så har vi mange regler og retningslinjer vi må følge som kan føre til at vi ikke alltid kan hjelpe. Takk for forståelsen, jeg ønsker deg en god dag! :) /Maren
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR