Meny

MC-lån fra DNB Bank

Alle MC-lån
Bytt til DNB Bank
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
KJØPESUM
NEDBETALINGSTID
DIN EGENKAPITAL
62%
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
DNB MC lån egenkapital 35 % eller mer
DNB Bank
Eksempelrente: Nominell rente 3,95%, Effektiv rente 5,88% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 16 555 kr, totalt: 141 555 kr
621 omtaler
5,88%
eff. rente
2 359 kr
kost/mnd
Detaljer
Søk MC-lån
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 3,95%, Effektiv rente 5,88% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 16 555 kr, totalt: 141 555 kr.
Ikke samarbeid
DNB MC lån egenkapital mellom 20 % og 35 %
DNB Bank
Eksempelrente: Nominell rente 5,25%, Effektiv rente 7,25% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 20 995 kr, totalt: 145 995 kr
621 omtaler
7,25%
eff. rente
2 433 kr
kost/mnd
Detaljer
Søk MC-lån
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 5,25%, Effektiv rente 7,25% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 20 995 kr, totalt: 145 995 kr.
Ikke samarbeid
DNB MC lån egenkapital mindre enn 20 %
DNB Bank
Eksempelrente: Nominell rente 5,70%, Effektiv rente 7,72% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 22 552 kr, totalt: 147 552 kr
621 omtaler
7,72%
eff. rente
2 459 kr
kost/mnd
Detaljer
Søk MC-lån
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 5,70%, Effektiv rente 7,72% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 22 552 kr, totalt: 147 552 kr.
Ikke samarbeid
DNB Bank omtaler og erfaringer
1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
146
av 148 innen
bank
19%
anbefaler
DNB Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Serriøst ingen Apple pay?"

DnB har ikke apple pay men har google pay, dette er bare dumt... alt får dumt

Svar fra DNB Bank
27.09.2021 14:06
Hei Per! Vi vurderer Apple Pay og andre former for mobilbetaling fortløpende. Hva vi kommer med – og når vi kommer med det – avhenger av en rekke forhold som blant annet modenhet og etterspørsel i markedet samt tekniske og økonomiske forhold. Beklager for dette. /Viktoria
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Dårlig kundeservice"

Vanskelig tilgjengelig. Kundebehandlere synes lite interessert i å hjelpe kunden med kundens problem. Virker utilnærmelig. Bør være mer tilgjengelig, også for småsparere.

Svar fra DNB Bank
18.09.2021 17:00
Hei, Kjell! Det var leit å høre, for vi ønsker alle som tar kontakt med oss skal sitte igjen med en god opplevelse. Håper at vi klarer å rette opp inntrykket neste gang. :-) /Hilsen Even
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig bank får personkunder"

Jeg søkte om bolig nytt boliglån i dnb. De kunne ikke svare meg på hvorfor jeg ikke fikk nytt boliglån..! :( Hva er dette får noe tull jeg har hvert kunde i denne banken siden 2013 fram til nå...pga jeg går på uføretrygd er grunnen til jeg ikke får hjelp til kunne kjøpe meg annen bolig dette...! Jeg har god egenkapital mer en 15 % va er problemet med ikke få finansiering av dnb.! :(

Svar fra DNB Bank
16.09.2021 10:44
Hei James. I henhold til finansavtaleloven baseres kredittvurdering på en totalvurdering av betjeningsevne, betalingsvilje og tilbudt sikkerhet. Det er altså flere faktorer som spiller inn når vi gjør vurderinger av boliglånssøknader. I tillegg er det et krav fra myndighetene om at man kun kan låne 5 ganger inntekt. Alle vurderinger vi gjør er individuelle, og alle har krav på svar hvorfor vi ikke kan tilby et lån dersom man får avslag. Ta gjerne kontakt med boliglånsavdelingen vår på 915 04800 eller ved å skrive en melding fra postkassen i nettbanken din dersom du ønsker mer utdypende svar på hvorfor du fikk avslag. /Nina
Ingrida M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kjempe uoversiktlig nettbanken. Jeg liker bedre fullversjonen på PC enn på mobilen."

Jeg liker ikke I det hele tatt,jeg finner ikke det jeg trenger på nettbanken på mobilen. Det er helt uoversiktlig. Jeg liker mye mye bedre fullversjonen på PC,der kan jeg finne både innboksen min på meldinger,avtaler osv. Som sagt mobil sin versjon er helt elendig.

Svar fra DNB Bank
16.09.2021 10:10
Hei Ingrida, leit å høre at mobilbanken ikke falt i smak. Appen er stadig under utvikling, og flere funksjoner vil legges til etterhvert. Postkassen er et eksempel på en av funksjonene det jobbes med å få på plass, så vi håper at du vil ha bedre nytte og glede av mobilbank appen vår i fremtiden. /Nina
Kundetilfredshet
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Grusom behandling og oppfølging."

Dere gjorde motsatt av hva dere ikke sa var mulig. Uten at jeg ble informert.

Svar fra DNB Bank
13.09.2021 09:42
Hei. Vi hadde satt stor pris på om du vil kontakte oss på telefon 915 04800 eller skrive en melding til oss fra postkassen i nettbanken din og utdype hva som gjør at du sitter igjen med denne leie oppfatningen. På den måten kan vi få kommet til bunns i saken og lære av det. /Nina
Rævadnb
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Unngå Dnb/Fremtind/Hodepine"

Uprofesjonelle saksbehandlere som gir deg feil informasjon, tre ganger! Fremtind/Dnb forsikring er det mest ræva forsikringa jeg har vært borti.

Svar fra DNB Bank
13.09.2021 09:42
Hei. Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med DNB og Fremtind. Det er dessverre vanskelig å kommentere dette da jeg ikke har innsyn i hva som har skjedd her, men vi hadde satt stor pris på om du vil sende oss en melding fra postkassen i nettbanken eller slå på tråden til oss på 915 04800 for en prat. Da får vi muligheten til å se nærmere på saken din, og gi deg konkrete svar. /Nina
Jensemann
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig bra!"

Overraskende mange negative kommentarer. Vært kunde i mange år og har ingen problemer og veldig godt fornøyd med tjenestene og servicen. Noen savner Apple Pay. Har selv en Garmin klokke og fungerer utmerket med Garmin Pay.

Svar fra DNB Bank
13.09.2021 09:42
Hei! Tusen takk for flott omtale, supert at d er fornøyd med tjenestene og servicen. Vi skal jobbe hardt for at du fortsatt vil være like fornøyd i fremtiden! :) /Nina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Problemer med å registrer mobil ID, og vanskelig å få bestilt ny kodebrikke"

Jeg har tilbrakt en dag med å forsøke å bestille ny kodebrikke via Chat, det fungerte ikke, deretter prøvde jeg å registre mobilen min for mobil ID, det fungerte heller ikke. Så forsøkte jeg over telefon å bestille møte med kundebehandler på Karl Johan, da ble jeg bedt om å orden alt selv i nettbanken. Deretter fant jeg ut at Dnb i Drøbak er lagt ned. Vurderer nå å skifte bank.

Svar fra DNB Bank
13.09.2021 09:41
Hei. Takk for at du deler din opplevelse med oss. Leit å høre at du har hatt problemer med å få bestilt en kodebrikke, og BankID mobil. Vi får ikke sjekket opp hva som har gått galt via denne nettsiden, men vi hadde satt stor pris på om du ville gi oss en sjanse til å rette opp inntrykket. Vi håper derfor at du enten vil ringe oss på 915 04800 eller sende oss en melding fra postkassen i nettbanken din, så vi kan undersøke saken for deg. Vil også bare nevne at DNB Drøbak ikke er stengt, men det er blitt rådgivningskontor som kun er åpent for forhåndsavtalte møter. /Nina
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR