En bank som setter kunden og brukeropplevelsen først. Fine funksjoner i appen gjør det lett å betale regninger, flytte avtalegiroer og generelt holde kontroll på egen og felles-økonomien. Lave renter på lånet, gebyrfritt og kundeutbytte på toppen av dette, gjør tilbudet umulig å matche (med mindre du har spesielle benefits) for andre banker, såvidt meg bekjent.

Har du en tilsvarende erfaring med Bulder?
Gjør som Julian V og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Bulder du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Var veldig hyggelig og oversiktlig å bytte til. Flott å ikke måtte prute på renta.

Avslått søknad med under 75 prosent belåningsgråd med pant i sentrumsnær leilighet i Bergen sentrum og lånesum som var lavere enn to ganger netto årsinntekt. Avslaget besto videre i standardtekst. Hjelper lite med enkle løsninger og billige avaterte renter hvis Bulder ikke klarer å innvilge et beskjedent boliglån engang.

Bulder har en flott mobilbank, beste jeg har sett i mitt liv så langt! Dessverre er det laaaang ventetid på å få kontakt med banken via chat eller telefon. Aktivering av BankID er veldig trøblete og komplisert, får masse feilmeldinger og må få gjenåpnet BankID på grunn av at den blir sperret. Veldig overkomplisert og dårlig system. Brukte 2 dager på å få dette aktivert!
Enkel og oversiktlig app Kule funksjoner Fin oversikt på månedlig bruk, og hva som er til overs.
