Meny

Bulder omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
1
av 117 innen
dagligbank
79%
anbefaler
Bulder

"Mareritt å få bestilt og aktivert bankid - Sparebanken vest/ bulderbank"

Omtale om Bulder skrevet av Simon for 10.10.2022 12:47

Bulder har totalt 777 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Bulder?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Mareritt å få bestilt og aktivert bankid - Sparebanken vest/ bulderbank"
2 syns denne omtalen er nyttig

Godt tilbud på banklån. Men å få bestilt kodebrikke til bankid og hentet denne ut og få aktiviert bank id, er mareritt. For det første så må man legitimere seg med pass for å få ut brikken. I disse passkrise-tider så er det ikke enkelt. Tok kontakt med Sparebank vest som hadde sendt brikken og lurte på muligheten for å møte i en filial for å legitimere med førerkort og fødselsattest. Ble blank avvist og ingen hjelp å få. Bedt om å ta kontakt med Bulder bank da de ikke hadde noe med Bulder B å gjøre. Tok igjen kontakt etter å ha fått kodebrikke og skulle bestille bankid på nettsiden. Fikk ikke stilt spm før kundeservice avviste meg og alt måtte tas med Bulder bank. Alle brev og nettsiden på Bulder bank, ser ut til å være sendt fra Sparebank Vest. Men de har ingenting med Bulder bank å gjøre likevel...

Svar fra Bulder
11.10.2022 11:54
Hei Simon Vi skjønner godt at dette har vært frustrerende for deg. Prosessen rundt å få tak i og aktivere BankID er ikke så enkel som vi skulle ønske den var. Men sikkerhet er ekstremt viktig, og det trumfer alt når det kommer til BankID. Bulder Bank er en del av Sparebanken Vest. Men mens Sparebanken Vest sitt tjenestespekter er tilrettelagt for vestlandet, er Bulder Bank sitt tjenestespekter ment for hele Norge. Derfor kan ikke Bulders tjenester være knyttet til fysiske filialer. BankID på avveie vil utgjøre en stor fare for personvern og mulighet for svindel, derfor er utstedelse av BankID et område der vi setter de aller høyeste kravene til sikkerhet. Det betyr at den eneste måten å få ut en ny BankID på posten en legitimering med pass og avlesing av chipen som finnes i de nye passene. Som du sier er Bulder Bank er en del av Sparebanken Ves. Rådgiverne du har snakket med i Sparebanken Vest har henvist til gjengen som rådgir rundt Bulder sitt tjenestetilbud, fordi de kan mest om hvordan henting og aktivering av BankID skjer på posten. Så for at vi skal kunne hjelpe deg videre oppfordrer vi deg til å ta kontakt med rådgiverne som jobber med dette temaet oftest, og de finner du her https://www.bulderbank.no/kontakt Hilsen alle oss i Bulder :)
Bytt.no
"Mareritt å få bestilt og aktivert bankid - Sparebanken vest/ bulderbank" skrev Simon om Bulder

Har du en tilsvarende erfaring med Bulder?
Gjør som Simon og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Bulder du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"God innskuddsrente på sparekonto"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bedre innskuddsrente på sparekonto enn hos konkurrentene.

Svar fra Bulder
04.10.2022 11:12
Hei Johs! Det stemmer. Vi har meget konkurransedyktig rente på vår sparekonto. Og i tillegg har vi ingen begrensninger på uttak, og heller ingen krav til beløp for å få den gode renten. Den får du fra første til siste krone. Hilsen alle oss i Bulder :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Topp bank!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Flyttet låne mitt enkelt fra DNB. Spennende å se pris utviklingen på boligen. Sendte selfølgelig oppdatert E-takst slik at alt ble riktig. Har i etter tid økt låne for annen invest. Dette gikk også veldig fint. Tusen takk til bulder bank som leverer et enkelt produkt som fungerer helt supert så lenge man gjør som tiltenkt og faktisk leser igjennom papirene. Ser det er mye rare negative kommentarer her, tror det er noe feil med dem og ikke banken :)

Svar fra Bulder
04.10.2022 11:15
Hei Henrik! Så bra du er fornøyd med å bytte over til Bulder. Ja, sant det er spennende å følge boligverdiutviklingen rett i appen. Det er det mange som gir oss tilbakemelding om. Vi skal fortsette å jobbe på for å holde deg og andre kunder fornøyd. Når det gjelder det du beskriver som "rare negative kommentarer" så er det slik at de fleste som er misfornøyde har fått et avlsag på søknad eller annet som gjør at de naturligvis ikke er like fornøyd som de som blir kunder i Bulder. Det er forståelig, men det farger selvsagt tilbakemeldingen vi får fra dem. Ha en herlig dag! Hilsen alle oss i Bulder :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Elendig bank med dårlig kundeservice..."
2 syns denne omtalen er nyttig

Ubrukelig bank, masse problemer, påstår jeg har manuel tid på tlf så jeg ikke kan overføre Mellom egene kontoer.. har sendt flere skjermbilder av automatisk tid innstillinger og all dokumentasjon de krever... 6 mnd langt prosjekt å overføre penger til meg selv.. måtte bytte bank tilslutt.. anbefaler Sbanken.!

Svar fra Bulder
04.10.2022 11:18
Hei Jørgen Det var leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Forstår at det må føles irriterende om du har hatt slike problemer. Det du beskriver er ikke et vanlig problem. Overføring av penger skal selvsagt fungere til enhver tid. Hilsen alle oss i Bulder
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ett godt bytte for oss."
4 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med bytte til Bulder . Appen er enkel , gode rentevilkår på lån og ikke minst på sparekonto. Ett ekstra pluss er utbytte mulighet. Meget fornøyd kunde 👍

Svar fra Bulder
04.10.2022 11:19
Hei Nina! Så bra å høre at du er fornøyd! Du har skjønt hva vi er gode på: appen, boliglån og sparekonto! Og ikke minst, muligheten for kundeutbytte. Det er en fin bonus. Vi skal jobbe på videre for at du fortsatt skal kunne være en meget fornøyd kunde! Hilsen alle oss i Bulder :)
Bulder har totalt 777 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR