Grunnen til fire stjerner og ikke fem, er tiden det tok å få overført lånet. Når det er sagt, så vet jeg at det var en travel periode for Bulder. Det er herlig å ikke måtte bruke en pc til å gjøre ting i banken. Håper virkelig at de fortsetter å lage brukervennlige tjenester på mobilen.

Har du en tilsvarende erfaring med Bulder Bank?
Gjør som Anders og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Bulder Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Hatt dem i noen måneder, hatt masse problem med appen. Den er egentlig ikke brukbar eller til å stole på. Men kundeservice er lett tilgjengelig, og de svarer innen 1-2 dager på mail. Bakdelen er at det ser ut som de fleste som er på kundeservice, kommer fra servicebransjen eller noe, så banken sparer penger. Tror ikke noen av dem har hatt noe erfaring fra finansverden før denne jobben. Dette baserer jeg på minst 6-7 forskjellige rådgivere jeg har hatt kontakt med. Men renten er god, så holder meg på bulder bank helt til en konkurent med lik eller bedre rente og stabilitet i banken kommer.

Vi flyttet boliglånet til Bulder i 2020 og var fornøyd til vi skulle låne opp en liten sum. Banken skulle da ha nye inntektsopplysninger, noe som er ok. Men vi er selvstendig næringsdrivende, og Bulder viste lite kunnskap om hvilke inntektsopplysninger selvstendig næringsdrivende har. Flere kundebehandlere krevde papirer som rett og slett ikke eksisterer i alle selskapsformer, og som vi ikke hadde, men som de fortsatte å kreve. Vi oversendte alt vi hadde av papirer relatert til bedriftens inntekt og regnskap siste år, men fikk arrogante og tidvis uforståelig formulerte svar om at de kom til å se bort fra det innsendte. Det innsendte var standard dokumenter som vi har brukt ved andre lån/situasjoner, til og med ved etablering av lånet hos Bulder. Vi ba om å bli kontaktet på telefon av en saksbehandler, ettersom vi gikk lei av alle e-postene som uopplyste saksbehandlere uten evne til selvstendig tenking sendte ut, men dette var det lite vilje til. I Bulder er alt strømlinjeformet og rigid, altfor mange hoder involvert, og kompetansen på selvstendig næringsdrivende lav. Da vi til slutt gikk lei og formidlet at vi kom til å bytte bank om de ikke snarest kunne se på dette med et kompetent blikk og uten å kreve dokumenter som ikke eksisterer, snudde de og sa de hadde de tallene de skulle ha fra oss (!). Helt håpløs prosess, vi har hatt flere banker men aldri opplevd en så dårlig og kunnskapsløs kundebehandling. Det er helt tydelig hvor Bulder sparer midler.

Har kjempetro på Bulder Bank, men det er et stort minus som gjør at jeg ikke ønsker å bytte fra SBanken til Bulder enda. Det er at de ikke tilbyr mobile pay/apple pay. Jeg har ikke brukt bankkort på veldig lenge og tenker ikke å gå tilbake til det nå. Helt supert å slippe å ha med seg lommebok. Alt er på telefonen nå. Både førerkort og betalingskort. Skjønner ikke hvorfor Sbanken kan tilby apple pay, mens Bulder ikke kan…

Søkte om lån her, er selvstendig næringsdrivende med en god inntekt, godt over 5 gangen inntekt og og lånebehov på under 50 % av verdien av boligene. Fikk likevel avslag da det for vanskelig og behandle søknaden min ut fra en næringsoppgave, har drevet eget firma i 30 år nå. Dette er elendig kundebehandling.....
