Jeg er litt misfornøyd med at Bulder kun er en app og at man ikke har tilgang til nettbank. Det hadde også vært fint hvis de hadde et konkurransedyktig utvalg av fond. Bortsett fra det, er jeg stort sett fornøyd. Jeg bruker Bulder for brukskonto, for regningsbetaling og litt til kortsiktig sparing på høyrentekonto. De har ikke markedets beste rente, men jeg gjør det hovedsakelig fordi det er praktisk.
Automatisk nedjustering av renten plus en brukervennlig app av ytterste klasse. Kan man gi noe annet enn ⭐⭐⭐⭐⭐
Banken er enkel å bruke ved hjelp av en god App. Renten justeres automatisk til laveste mulige prosent hele tiden basert på verdi på hus og styringsrente. Både for lån og innskudd. Bra oversikt over kontoer, og inn og utbetaling, både fortid og fremtid. Skulle ønske det var mulig å få konto og kort til barna også, så hadde det vært enda bedre oversikt. Og sending av fysiske kort kunne være raskere. Topp bank!
Så enkelt og greit! Den beste banken jeg har hatt!!!
Førsteinntrykket mitt av Bulder var at det kom til å bli tungvint å kun måtte forholde seg til mobilapp, og ikke nettbank, men det blir man fort vant til når appen er så lett å bruke! Tydelig at man har hatt designere på banen for å gjøre brukeropplevelsen helmaks! Hadde de også hatt BSU, og bedre aksjehandel hadde ting vært enda bedre, men dette er ting jeg har i andre banker.
Hei Mats! Det du forteller har vi hørt fra flere enn deg. Det kan være litt uvant å bare forholde seg til appen, og ikke en tradisjonell nettbank. Men de fleste som var skeptisk i utgangspunktet sier det samme som deg, det fungerer supert når de har blitt vant til det. Du har helt rett, vi har gode designere som hele tiden flikker på appen på å få den enda bedre. Innspill om BSU og aksjehandel er mottatt. Det vi kan si er at vi ikke har noen umiddelbare planer om disse. Men det kan endre seg. Det er ikke dumt å bruke flere banker, og lage en miks som funker optimalt for deg! Hilsen alle oss i Bulder :)
Styr unna selv om de har god rente. Første masse rot for å bestille kredittkort. Jeg hadde ikke åpnet opp kredittsperren, men fikk ikke beskjed hvorfor jeg ikke kunne få kredittkort. Ble bare avvist. Etter mye om og men med kundeservice gikk det endelig i orden. I appen får man ikke svar på alt man lurer på men må inn på en egen nettside med FAQ. Ikke intuitivt hvordan man f.eks skaffer seg BankID. For min del har dette vært en rotete og overføring. I tillegg skulle man tro de helst vil ha 16 åringer som kunder med tekstene som kommer opp mens man signerer lånepairer. Mulig jeg er gammeldags, men savner også å kunne logge inn i nettbank på PC. Bytter bank så fort jeg kan.
Hei Kari For noen år siden skrev mediene mye om at det kunne være lurt å aktivere en kredittsperre. Det kan være gode grunner for å gjøre dette, men noe mange glemmer er at dette også vil sperre for kundens egne søknader om lån eller lignende. Vi tar imot tilbakemeldingene dine om at du synes det var vanskelig å finne ut av ting i appen, og at det var vanskelig å bestille BankID. Det høres ut som Bulder kanskje ikke var en god match for deg. Vi håper du blir mer fornøyd i din neste bank. Hilsen alle oss i Bulder :)
Å bytte til Bulder gikk knirkefritt og jeg har spart mye penger på boligrenta. De har i tillegg en veldig god innskuddsrente på sparekontoen, særlig med tanke på at den ikke har noen binding. Bulder flytter alle AvtaleGiroene dine med et tastetrykk - det var nydelig. De har en lekker og brukervennlig bankapp. Jeg anbefaler alle som bare har bruk for standard banktjenester å bytte til Bulder.
Hei Simen Så bra å høre at byttet gikk knirkefritt og at du har spart mye på boligrenta! Det stemmer, den nye måten å flytte Avtalegiroer på er en drøm, og veldig etterlengtet funksjon hos kundene. Dette har vært altfor vanskelig frem til nå. Takk for anbefalingen din, og velkommen til Bulder. Hilsen alle oss i Bulder :)