Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
DNB Bank
1.4
1 299 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
1 299 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#117
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#117 av 118 dagligbanker
15%
Dårlig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Test din gjeld: Banken ser på dette
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!

Utforsk 1 299 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
119
56
57
128
939
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 299 verifiserte omtaler på Bytt.no

Meget dårlig kundebehandling, om du ikke er en honningkrukke da.

Omtale av  Dyre

Kortreklamasjoner behandles lukket og inhabilt. Langt og tro kundeforhold blir ikke verdsatt. DnB behandler henvendelser fra kunder som en offentlig instans; mekanisk, setter sammen ferdig formulerte politiker type svar, kan umulig hjelpe, og bestemmer når saken stoppes. Case closed.

Svar fra DNB Bank
06.11.2023 23:02

Heisann! Dette var leit å høre om. Vi prøver alltid å behandle både kunder og saker med den største respekt, men uten å kjenne til den spesifikke saken er det litt vanskelig å si hva som har skjedd i dette tilfellet. Håper og tror at du får en bedre opplevelse hos oss neste gang :) /Even

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kynisk bank den grusomste

Omtale av  Kjell A

Får du problemer, sparker de deg mens du ligger nede. Kynisme til skyene. Har vært i dette systemet altfor lenge. Sist helg hadde de lutefiskfest for rikinger. På festen ønsket dnb å overraske en velledig organisasjon. 17000 kr. Det forteller alt om dnb

Svar fra DNB Bank
06.11.2023 23:08

Hei, Kjell. Dette var da sterke karakteristikker! Jeg kan forsikre deg om at ingen som jobber hos oss har andre ønsker enn å hjelpe til i vanskelige situasjoner. Angående donasjonen til Kirkens Bymisjon: Utgangspunktet var at vi matchet summen som ble samlet inn, som da ble kr. 17 000. Etter reaksjoner på summen økte vi raskt til 100 000 kr. Det forteller vel også alt om DNB? :) /Even

DnB - En Bankopplevelse Preget av Sperrede Kontoer, Mangel på Kommunikasjon og Kundeservice

Omtale av  Chris

Jeg vil sterkt advare mot å benytte DnB som bank, da de har vist seg å være svært problematiske i min siste erfaring med dem. Etter å ha mottatt en utbetaling fra Stripe, valgte DnB uten forvarsel å sperre kontoen min. Til tross for at jeg har dokumentert alle transaksjonene og forsøkt å komme til en enighet, står jeg nå kun igjen med ønsket om å avslutte kundeforholdet og få tilbake pengene mine, noe som også virker vanskelig. De stjeler penger. Det mest frustrerende aspektet er den ekstremt vanskelige kommunikasjonen med DnB, da alt må gjøres gjennom e-post(DnB-UTV). Dette har ført til en ekstremt frustrerende opplevelse, og jeg håper at DnB kan forbedre sin kundeservice og hjelpe meg med å løse denne saken raskt og smidig. Jeg vil anbefale andre å være forsiktige med å velge DnB som sin bank.

Svar fra DNB Bank
06.11.2023 10:33

Hei! Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Jeg får ikke sett saken det gjelder her, men ut fra det du skriver ser det ut til å gjelde spørsmål om transaksjoner. Banken er pålagt å innhente informasjon om innbetalinger og utbetalinger vi er usikre på. Om konto blir sperret vil denne åpnes igjen så snart vi har mottatt tilstrekkelig dokumentasjon på hva transaksjonen gjelder :-) Vi vil gjerne hjelpe deg med å løse problemet, så anbefaler å ta kontakt med kundesenteret på nytt for mer informasjon. /Frida

Flere år uten tilgang til egen bedriftskonto

Omtale av  Marie F

Elendig kundekontak. har i et par år forsøktt å løse problemer ved tilgang til vår bedriftkonto, men banken klarer ikke å løse det. Vi ønsker å skifte bank. Vi skulle helst ha byttet til en annen bank, men det er for kronglete. Jeg vil ikke anbefale noen å bruke denne banken for sin bedrift. Foreldet og ekstremt lite intuitiv nettside sammenlignet med andre banker.

Svar fra DNB Bank
06.11.2023 10:28

Hei! Så leit å høre at du har hatt problemer med tilgang til bedriftskonto. Mulig det kan være manglende legitimering eller oppdatering av kundeopplysninger som kan være grunnen. Det får vi sjekket opp raskt dersom du ta kontakt med oss på telefon 915 04800, eller via chat i nettbanken. Vi har ingen kø for øyeblikket :-) /Frida

NORGES DÅRLIGSTE

Omtale av  Kjartan

Dette må være norges dårligste bank. Kundesenteret svarer ikke på det man spørr om. Tekniskhelt utdatert, ikke synk av f.eks. mottakere mellom mobilbank og nettbank. Nettbanken ser ut som det vi hadde for 30 år siden. Dårlige betingelser. Høye gebyrer. først til å sette opp rente på lån, sist til å sette ned

Svar fra DNB Bank
03.11.2023 12:36

Hei. Leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss. Vi ønsker gjerne å se om vi kan få til å endre inntrykket ditt, så ta gjerne kontakt med oss igjen dersom du har videre spørsmål til en tidligere sak, produktene våre eller lignende, så skal vi gjøre det vi kan for å overbevise deg om at vi faktisk ikke er så verst :) /Even

Få oversikt over din gjeld
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!
Se gjeldsoversikt
Få innsikt Se hva bankene ser

Veldig bra bank.

Omtale av  Knut

Topp bank. Får lånet jeg ber om til supre betingelser.

Svar fra DNB Bank
30.10.2023 14:27

Hei. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på :) /Elisabeth

Dårlig.

Omtale av  Moa

Dårligere kundeservice og bank tjenester skal du lete lenge etter.. Kan ikke anbefales. Eneste som kanskje var bra, var nettbanken de hadde.

Svar fra DNB Bank
30.10.2023 14:27

Hei. Leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss. Vi ønsker gjerne å se om vi kan få til å endre inntrykket ditt, så ta gjerne kontakt med oss igjen dersom du har videre spørsmål til en tidligere sak, produktene våre eller lignende. /Elisabeth

DNB Bank har 1 299 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR