Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
146
av 148 innen
bank
19%
anbefaler
DNB Bank

"Hyggelige og hjelpsomme"

Omtale om DNB Bank skrevet av Olaug E. H for 06.06.2021 20:55

DNB Bank har totalt 644 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Olaug E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Hyggelige og hjelpsomme"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rask behandling av lån og hyggelige både når det gjelder bank og eiendomsformidling

Svar fra DNB Bank
08.06.2021 13:26
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) /Ann
Bytt.no
"Hyggelige og hjelpsomme" skrev Olaug E. H om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Olaug E. H og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Bryr seg ikke om DITT beste .. Kyniske luringer!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dnb's tjenester og er til for å lure deg. Har tapt så utrolig mye på å stole på Dnb Bank og Dnb Eiendomsmeglere i Dnb. De er falske, avskriver seg ansvar og behandler deg kaldt og jævlig. De utnytter deg for hva du er verdt! Jeg og kona mi har blitt helt ødelagt. Det har vært helt katastrofalt økonomisk å stole på DNB for oss. Vær ytterst forsiktig!

Svar fra DNB Bank
14.06.2021 14:38
Hei Even! Dette var ikke kjekt å lese. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men jeg håper du vil sende oss en melding fra postkassen i nettbanken som forklarer nærmere hva som er skjedd, slik at vi kan ta tak i det. Du kan skrive en melding via Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. Ønsker deg en fin dag videre. /Betina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"På alle måter en bank som ikke ønsker kontakt med vanlige private kunder."
2 syns denne omtalen er nyttig

Først før man automatisk beskjed om det du ringer om må du kunne ordne opp i selv! Bare gjør det sånn og sånn. Så ringer jeg igjen, og sannelig klarer de å registrere at jeg nylig har ringt og ber om bekreftelse på at det gjelder samme sak. Dermed tilbyr de seg å sende det automatiske svaret som sms. Banken må vel kunne tillate seg den service å tenke at kunden hadde en grunn for å ta kontakt igjen. Jeg gir ikke opp så lett og holder linjen. >>Sukk - som vanlig advarer de om at det kommer til å bli så lang ventetid (at det er like godt å gi opp). Og dette etter at DnB vil kjøpe opp den mest populære banken -tenk hva de tidligere fornøyde kunder skal gå til !!!

Svar fra DNB Bank
14.06.2021 14:38
Hei Grete og takk for tilbakemelding. Det er trist å se at du ikke er fornøyd med vår kundeservice. Når man ringer inn til oss, vil man bli møtt av en talerobot som har hensikt i å hjelpe kunder før de kommer inn til en rådgiver. Tanken bak dette er at kunder skal få hjelp fort, eller mens de venter i kø. Noen ganger kan ikke robot hjelpe med det man ønsker og da skal man kunne vente og få hjelp av en rådgiver så fort det er din tur i køen. Vi tar likevel med oss dette videre for å forbedre våre tjenester slik at våre kunder skal bli fornøyd. Ventetidene på telefon varierer hos oss. Ofte er det mest kø på dagtid, mens på morgen og ettermiddag/kveld er det mindre/ingen kø. Vi har åpent 07-23 hver dag. I tillegg tilbyr vi hjelp via chat fra innlogget nettbank, her er det også normalt mindre kø enn på telefon når det er størst pågang. Vil igjen takke for innspill og ønsker deg en fin dag videre.
Kundetilfredshet
Rådgivning
Har byttet selskap
"Setter kunder på vent i 30 minutter!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Oppleves først veldig imøtekommende. Jeg spør om jeg få en utgreiing om en faktura jeg er blitt tilsendt. Kunderådgiveren blir usikker og ber meg vente et øyeblikk mens hun snakker med noen kollegaer. i 29 minutter var jeg satt på vent. Har ikke svar på spørsmålet etter denne tiden heller. 100 kr for overføring av aksjer og for å bruke tid på dette. ALDRI MER DNB

Svar fra DNB Bank
08.06.2021 10:47
Hei Mads! Leit å høre at du hadde en slik opplevelse hos oss og ble satt på vent i 29 minutter mens du ventet på svar. Det er vanskelig å si hva som har skjedd her uten innsyn i selve saken, men det høres ut som at rådgiver kanskje har vært nødt til å sjekke opp i saken din med annen avdeling. Men med tanke på tiden du satt på vent hadde det vært bedre om rådgiver heller ringte deg opp når svaret på spørsmålet ditt var klart. Det må vi bare beklage, og vi tar med oss tilbakemeldingen din videre. Jeg håper du ikke lar denne opplevelsen stoppe deg i å ringe oss en annen gang du trenger hjelp til noe, da vi har utrolig mange hyggelige rådgivere som ønsker å hjelpe alle som ringer inn. Man vil også kunne starte en chat med oss i nettbanken eller sende oss en nettbankmelding om man ønsker å kommunisere med oss skriftlig. /Lars
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Finansierer klimahysteri"

0 i rente på lønnskonto og tilnærmet 0 på sparekonto.! En bank som stadig gir store pengebeløp til venstre ekstremister. Virke som de er mere en politisk organisasjon enn en bank

Svar fra DNB Bank
31.05.2021 20:46
Hei, Gunnar. Rentene på brukskonto og ordinær sparekonto er lave i markedet for tiden grunnet den lave styringsrenten. Vi har andre typer sparekontoer med høyere rente enn den ordinære som . Vi tilbyr også et bredt spekter av fond med varierende risiko. Din andre påstand medfører ikke riktighet. /Hilsen Even
DNB Bank har totalt 644 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR