Uoversiktlig på e-faktura avtaler. Arkivet mangler i nettbanken. Den var der tidligere.

Har du en tilsvarende erfaring med JBF Bank?
Gjør som Morten K. B og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om JBF Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg har vært kunde siden 1960, da het det innterresekontoret. Og siden har jeg holdt med utviklingen til JBF. i alle år .mvh K.L.

Fått masse hjelp og gode råd hos dyktige rådgivere. Anbefales!
Fungerer tilfredsstillende for meg, få eller ingen problemer med alle tilgangsløsninger!
Etter å ha byttet til JBS, klagde jeg på at man ikke kan lese brev/meldinger i appen. Dette fikk jeg beskjed om skulle være på plass innen kort tid(3år siden) ikke noen endring til i dag. Dette medfører at man må på pc for å sjekke renteendringer som banken gjør oftere enn man kunne tenke seg.. Å prøve å kontakte banken, er som å forvente at oldemor i graven tar kontakt! De kan sette opp avtaler mellom 10-14.00! Men om din kontaktperson noen gang er ledig i dette tidsrom er samme sak. Ved forespørsel om rentejustering virker det som om kontaktpersonen din må kontakte direktøren for å få lov å justere ned renten 0.2%. Når andre banker ved en enkel telefonsamtale justerer ned renta til en konkurransedyktig nivå, virker det som denne banken kontakte øverste myndighet for å prøve å presse ned renten i nærheten av de andre banker kan tilby. Nei, mitt første og siste kundeforhold hos dere har jeg hatt. Andre banker har bedre nettbank og kundeservice enn dere noen gang kommer til å få.