Jeg hadde avsluttet et Mastercard hos EIKA som jeg ble anbefalt av JBF. Da jeg skulle bed det slette deres registrering i gjeldsregisteret, så tok det neste en måned med mye at og fram. Prøv å ringe de (Eika Kr.bank). NÅ er jeg kund hos DNB og slipper å stå i 30 min. ventetid uten tilbakeringing. Fy f....
Har du en tilsvarende erfaring med JBF Bank?
Gjør som Sinnataggen og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om JBF Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
hyggelig betjening som hjelper omgående. Lett tilgjengelig bank for mitt vedkommende, og hjelpsom både pr telefon og fysisk fremmøte.

Som de fleste banker er også Jbf blitt veldig anonym. (les digital). Som helkunde siden 1967 er nok den personlige kontakten borte. Det var jo selvsagt noe helt annet i Vestbanegården, hvor det dristigste var kontantsjekker pålydende kr. 200,- etter hvert. Villaforsikring uten å betale pemie var vanlig år om annet. Det ble det forandring på etter at de begynte med bilforsikring! Samtidig som årlig premie økte ... Allikevel hadde de den gunstigste forsikring for alle jernbanefolk.
Uoversiktlig på e-faktura avtaler. Arkivet mangler i nettbanken. Den var der tidligere.

Jeg har vært kunde siden 1960, da het det innterresekontoret. Og siden har jeg holdt med utviklingen til JBF. i alle år .mvh K.L.
