Nordea Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
"Ubrukelig nettbank som er nede annenhver gang man trenger den!" Jeg hadde en fantastisk bra saksbehandler, men hun har dessverre sluttet.
Hei Peppern. Forrige uke opplevde vi en del problemer i nettbanken vår grunnet tekniske utfordringer hos en av våre underleverandører. Dette første dessverre til mer nedetid i nettbanken enn normalt, og det er selvsagt meget beklagelig. Vi jobber hardt for å levere gode og stabile tekniske løsninger til våre kunder men noen ganger oppstår det det situasjoner som vi selvsagt skulle vært foruten. Dersom du opplever problemer med nettbank annenhver gang du bruker den vil jeg råde deg til å kontakte vår kundeservice direkte slik at vi kan undersøke om det er andre årsaker som fører til de utfordringene du opplever. /Cathrine
Jeg søkte om et enkelt finansieringsbevis og ga klar beskjed om at jeg skulle på visning om en ukes tid. Merk dere at jeg selv jobbet for denne banken i flere år og kjenner godt til rutinene. DNB, sparebank 1 samt Obos ga meg tilbud innen 2 virkedager. Først ble jeg videresendt hele 3 ganger før jeg kom frem til vedkommende som brukte over en uke på be om dokumentasjon. Hun ba gang på gang om ny dokumentasjon annenhver dag, selv etter jeg gang på gang spurte om hun hadde alt hun trengte. Først løy hun og sa at det var mye å gjøre og at svartiden var 4 dager, men så fort jeg sa at jeg måtte på visning og kunne gå for en annen bank, kunne hun plutselig få det til over dagen. De sier at de har mye å gjøre men mine gamle kollegaer i banken sier at de knapt har noen søknader for tiden... Helgen kom og jeg hadde ikke hørt noe, forsøkte meg på chat og tlf men til ingen nytte. Chat vier kø på 15 min, men etter 49 min stod det fortsatt 15 min!!! De legger opp til hindringer for å få ting gjort, men er på ingen måte kundebevisste eller behjelpelige. Det er en grunn til at dere har ligget på bånn i KTI år etter år! Elendig bank! Hadde jeg kunne gitt minus hadde jeg gjort det å!!!!
Hei Hamid! Vi har i sommer har mye pågang både hos oss på kundeservice og også på våre lånebehandlere. Nå vet jeg ikke hva som har skjedd i ditt tilfelle, men det er ikke slik vi ønsker å fremstå, så det må jeg bare beklage. Vi ønsker å bli bedre og å utvikle oss som bank, så om du har ytterligere tilbakemeldinger så setter vi pris på disse og vil gjerne ta de imot. De kan du sende til oss her: https://www.nordea.no/privat/kundeservice/ris-og-ros.html / Andreas
Skjønner ikke at noen kan være kunde i denne banken, kundeservice er helt elendig.
Hei Petter! Leit å høre at du ikke er fornøyd med kundeservicen vår, vi ønsker gjerne tilbakemelding på hva vi kan gjøre for å bli bedre og utvikle oss. Så legg gjerne inn en tilbakemelding på våre nettsider her: https://www.nordea.no/privat/kundeservice/ris-og-ros.html Slik at vi kan få tatt det videre i vårt arbeid med å bli bedre.
Tekniske problemer, 90 min ventetid i tlf og masse andre problemer. Styr unna! Ville ALDRIG anbefalt Nordea til noen. Verste banken alltså.
Hei Christopher! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med oss og har hatt problemer med å komme igjennom til oss. Vi har for tiden svært stor pågang inn til vår kundeservice, og dette medfører dessverre lang ventetid i perioder, spesielt midt på dagen. Vi jobber iherdig med å besvare alle henvendelser inn til oss så raskt som mulig og vi kan ikke annet enn å beklage den lange ventetiden! Vi jobber også hardt for å levere gode og stabile tekniske løsninger til våre kunder, og dersom du har opplevd problemer gjentatte ganger med nettbank/mobilbank i det siste så ønsker vi veldig gjerne at du kontakter oss slik at vi får undersøkt dette litt nærmere sammen med deg. Vi håper at du vil vurdere å gi oss en sjanse til å rette opp inntrykket og vi blir glade om du sender oss en melding via Digital postkasse eller tar kontakt igjen med vår kundeservice på telefon eller chat (gjerne på ettermiddag/kveld, da er det normalt litt kortere ventetid inn til oss). /Hanne
God kundeservice ,beste bank jeg har hatt. Super kundeveileder som jeg har hatt.🙃🙃🙃
Dette varmer å lese, Siri! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) /Silje
Bank som ikke tåler at kundene er prisbevisst og ikke ønsker en total avtale. Nye priser med 25 kr måneden er kraftig bevis på hvor lite fremtidsrettet denne banken er.
Hei Roger, Vi ønsker naturligvis at flest mulig velger å være totalkunder hos oss, og med Dagligbankpakken vil vi synliggjøre alle produktene man som kunde har tilgang til. De som har et kundeforhold, men ikke ønsker å ta i bruk noen av produktene i denne pakken, slipper også å betale. For aktive kunder med ett eller flere bankkort er det ingen endring i pris, annet enn at det belastes månedlig i stedet for én gang i året. /Lasse
Elendig, umulig å få kontakt, mellom 50 og 110 minutter ventetid både dag og kveld. Feilinformasjon når en endelig kommer igjennom. Kundesenteret i Stortingsgt står som åpent på nettet , når en kommer dit er det stengt! Styr unna denne banken, de har fullstendig glemt service!
Hei Helene. Leit å høre at du har hatt problemer med å komme igjennom til oss på telefon. Vi har de siste dagene opplevd en enorm pågang hos vår Kundeservice, dette har dessverre medført lengre ventetid enn ønskelig - jeg kan ikke annet enn sterkt beklage at det er vanskelig å komme i kontakt med oss. Jeg kan garantere deg at vi jobber på spreng alle sammen på kundeservice med å besvare alle henvendelser inn til oss raskest mulig. Husk at du og kan sende oss en sikker melding via Digital Postkasse I nettbanken din som vi besvarer i løpet av 48 timer. På nettoversikten over vårt kontor i Stortingsgata står det "Etter avtale". Dette betyr at du må ha forhåndsbooket en tid ved kontoret for komme innom. Det er beklagelig om dette ikke har fremkommet tydelig nok på nettsiden, det skal jeg ta med videre. Det at kontoret ikke har drop-in nå er som følge av Corona situasjonen. /Cathrine