Nordea Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Skjønner ikke at noen kan være kunde i denne banken, kundeservice er helt elendig.
Hei Petter! Leit å høre at du ikke er fornøyd med kundeservicen vår, vi ønsker gjerne tilbakemelding på hva vi kan gjøre for å bli bedre og utvikle oss. Så legg gjerne inn en tilbakemelding på våre nettsider her: https://www.nordea.no/privat/kundeservice/ris-og-ros.html Slik at vi kan få tatt det videre i vårt arbeid med å bli bedre.
Tekniske problemer, 90 min ventetid i tlf og masse andre problemer. Styr unna! Ville ALDRIG anbefalt Nordea til noen. Verste banken alltså.
Hei Christopher! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med oss og har hatt problemer med å komme igjennom til oss. Vi har for tiden svært stor pågang inn til vår kundeservice, og dette medfører dessverre lang ventetid i perioder, spesielt midt på dagen. Vi jobber iherdig med å besvare alle henvendelser inn til oss så raskt som mulig og vi kan ikke annet enn å beklage den lange ventetiden! Vi jobber også hardt for å levere gode og stabile tekniske løsninger til våre kunder, og dersom du har opplevd problemer gjentatte ganger med nettbank/mobilbank i det siste så ønsker vi veldig gjerne at du kontakter oss slik at vi får undersøkt dette litt nærmere sammen med deg. Vi håper at du vil vurdere å gi oss en sjanse til å rette opp inntrykket og vi blir glade om du sender oss en melding via Digital postkasse eller tar kontakt igjen med vår kundeservice på telefon eller chat (gjerne på ettermiddag/kveld, da er det normalt litt kortere ventetid inn til oss). /Hanne
God kundeservice ,beste bank jeg har hatt. Super kundeveileder som jeg har hatt.🙃🙃🙃
Dette varmer å lese, Siri! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) /Silje
Bank som ikke tåler at kundene er prisbevisst og ikke ønsker en total avtale. Nye priser med 25 kr måneden er kraftig bevis på hvor lite fremtidsrettet denne banken er.
Hei Roger, Vi ønsker naturligvis at flest mulig velger å være totalkunder hos oss, og med Dagligbankpakken vil vi synliggjøre alle produktene man som kunde har tilgang til. De som har et kundeforhold, men ikke ønsker å ta i bruk noen av produktene i denne pakken, slipper også å betale. For aktive kunder med ett eller flere bankkort er det ingen endring i pris, annet enn at det belastes månedlig i stedet for én gang i året. /Lasse
Elendig, umulig å få kontakt, mellom 50 og 110 minutter ventetid både dag og kveld. Feilinformasjon når en endelig kommer igjennom. Kundesenteret i Stortingsgt står som åpent på nettet , når en kommer dit er det stengt! Styr unna denne banken, de har fullstendig glemt service!
Hei Helene. Leit å høre at du har hatt problemer med å komme igjennom til oss på telefon. Vi har de siste dagene opplevd en enorm pågang hos vår Kundeservice, dette har dessverre medført lengre ventetid enn ønskelig - jeg kan ikke annet enn sterkt beklage at det er vanskelig å komme i kontakt med oss. Jeg kan garantere deg at vi jobber på spreng alle sammen på kundeservice med å besvare alle henvendelser inn til oss raskest mulig. Husk at du og kan sende oss en sikker melding via Digital Postkasse I nettbanken din som vi besvarer i løpet av 48 timer. På nettoversikten over vårt kontor i Stortingsgata står det "Etter avtale". Dette betyr at du må ha forhåndsbooket en tid ved kontoret for komme innom. Det er beklagelig om dette ikke har fremkommet tydelig nok på nettsiden, det skal jeg ta med videre. Det at kontoret ikke har drop-in nå er som følge av Corona situasjonen. /Cathrine
Jeg har hatt Nordea i alle år og er strålende fornøyd. Gode råd, raske svar og generelt god kundeservice. Ellers fornøyd med både nettsiden og mobilbanken.
Hei Nora! Takk så mye for en hyggelig tilbakemelding! Vi skal fortsette å gjøre vårt ytterste for at du skal være fornøyd med oss også i fremtiden 😊/Lasse
Vurdere hardt og bytte bank der det alltid er noe problem med nettbank, nettbank mobil, tilsending av nytt bankort om man skal sitte 3 timer i telefon også bare legg de på.
Hei Julia, Vi har de siste dagene opplevd en enorm pågang hos vår Kundeservice, dette har dessverre medført lengre ventetid enn ønskelig - jeg kan ikke annet enn sterkt beklage at det er vanskelig å komme i kontakt med oss. Nettbankproblemer oppstår av og til, men det har vært svært få feilsituasjoner de siste månedene. Opplever du dette annerledes, er det naturligvis svært beklagelig. Jeg håper du ønsker å gi oss en ny sjanse, og at vi kan rette opp inntrykket du har av oss! /Steffen