Nordea Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken pÄ trenden i lÞpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God kundeservice ,beste bank jeg har hatt. Super kundeveileder som jeg har hatt.🙃🙃🙃
Dette varmer å lese, Siri! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) /Silje
Bank som ikke tåler at kundene er prisbevisst og ikke ønsker en total avtale. Nye priser med 25 kr måneden er kraftig bevis på hvor lite fremtidsrettet denne banken er.
Hei Roger, Vi ønsker naturligvis at flest mulig velger å være totalkunder hos oss, og med Dagligbankpakken vil vi synliggjøre alle produktene man som kunde har tilgang til. De som har et kundeforhold, men ikke ønsker å ta i bruk noen av produktene i denne pakken, slipper også å betale. For aktive kunder med ett eller flere bankkort er det ingen endring i pris, annet enn at det belastes månedlig i stedet for én gang i året. /Lasse
Elendig, umulig å få kontakt, mellom 50 og 110 minutter ventetid både dag og kveld. Feilinformasjon når en endelig kommer igjennom. Kundesenteret i Stortingsgt står som åpent på nettet , når en kommer dit er det stengt! Styr unna denne banken, de har fullstendig glemt service!
Hei Helene. Leit å høre at du har hatt problemer med å komme igjennom til oss på telefon. Vi har de siste dagene opplevd en enorm pågang hos vår Kundeservice, dette har dessverre medført lengre ventetid enn ønskelig - jeg kan ikke annet enn sterkt beklage at det er vanskelig å komme i kontakt med oss. Jeg kan garantere deg at vi jobber på spreng alle sammen på kundeservice med å besvare alle henvendelser inn til oss raskest mulig. Husk at du og kan sende oss en sikker melding via Digital Postkasse I nettbanken din som vi besvarer i løpet av 48 timer. På nettoversikten over vårt kontor i Stortingsgata står det "Etter avtale". Dette betyr at du må ha forhåndsbooket en tid ved kontoret for komme innom. Det er beklagelig om dette ikke har fremkommet tydelig nok på nettsiden, det skal jeg ta med videre. Det at kontoret ikke har drop-in nå er som følge av Corona situasjonen. /Cathrine
Jeg har hatt Nordea i alle år og er strålende fornøyd. Gode råd, raske svar og generelt god kundeservice. Ellers fornøyd med både nettsiden og mobilbanken.
Hei Nora! Takk så mye for en hyggelig tilbakemelding! Vi skal fortsette å gjøre vårt ytterste for at du skal være fornøyd med oss også i fremtiden 😊/Lasse
Vurdere hardt og bytte bank der det alltid er noe problem med nettbank, nettbank mobil, tilsending av nytt bankort om man skal sitte 3 timer i telefon også bare legg de på.
Hei Julia, Vi har de siste dagene opplevd en enorm pågang hos vår Kundeservice, dette har dessverre medført lengre ventetid enn ønskelig - jeg kan ikke annet enn sterkt beklage at det er vanskelig å komme i kontakt med oss. Nettbankproblemer oppstår av og til, men det har vært svært få feilsituasjoner de siste månedene. Opplever du dette annerledes, er det naturligvis svært beklagelig. Jeg håper du ønsker å gi oss en ny sjanse, og at vi kan rette opp inntrykket du har av oss! /Steffen
-De siste to ukene har jeg prøvd hver dag å både chatte og ringe dem - har ikke kommet frem *en eneste* gang. Slik har det vært tidligere også. Satt i telefonkø i 73 minutter, hvorpå de bare la på uten å svare. Satt i telefonkø i 55 minutter - ikke noe svar. 60 minutter, ikke noe svar, etc. etc. etc. -Bestilte nytt bankkort da mitt holder på å gå ut, fikk beskjed om at dette var ordnet. Kom aldri noe i posten. Satt i kjent telefonkø flere ganger, og den eneste gangen jeg kom igjennom ble jeg fortalt at "nei her er det ikke bestilt noe." -Spør hva koster det å få nytt bankkort, fikk svar "Ikke noe utover det som er vanlig." Men hva koster det da? "Du kan se prisene på nettsiden." -Mystiske "Omkostninger - se kommentar ved månedsslutt" som dukker opp som småtrekk i nettbanken med forskjellige beløp, finner aldri denne kommentaren som skulle ha kommet ved endt måned. Spør kundeservice hva dette er. "åja, jeg tar det bort nå så du trenger ikke bry deg om det." Men hva er det for noe? "Det skal være borte nå så det er ikke så viktig". Ja, men kan jeg få en *forklaring* på hva det er? Særdeles uprofesjonelt!
Hei Jk, Vi har den siste tiden opplevd enorm pågang hos vår Kundeservice, noe som har medført lengre ventetid enn ønskelig - dette er naturligvis svært beklagelig. Det er leit å høre at bestilling av kort ikke har fått så knirkefritt som du kan forvente av oss som bank. Menneskelige feil kan selvsagt forekomme, dog er det beklagelig og skal normalt ikke skje. Omkostningene du refererer til, er spesifisert på siste side av kontoutskriften som sendes månedlig til Digital postkasse i Nettbanken, her kan du se hvilke omkostninger/ gebyrer som er belastet din konto. Det sagt, skal du naturligvis få en forklaring på dette når du tar kontakt med oss per telefon. /Steffen
Veldig dårlig kundeservice på telefon, lite behjelpelig. Føler deg til bry når du ringer.
Hei Peyton, Det er svært beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med vår Kundeservice, dette er overhodet ikke måten vi ønsker å fremstå ovenfor våre kunder. Kundene er det aller viktigste for oss, og vi bestreber oss for å hver dag kunne yte en kundeservice våre kunder verdig. Jeg håper virkelig at du ønsker å gi oss en ny sjanse, vår kundeservice står klar til å hjelpe hele døgnet, hele året. /Steffen