Meny

Nordea Bank omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
144
av 147 innen
bank
17%
anbefaler
Nordea Bank

"Kjempebra"

Omtale om Nordea Bank skrevet av Siri for 16.09.2020 20.39

Nordea Bank har totalt 196 omtaler pÄ Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornĂžyd er du med Nordea Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kjempebra"

God kundeservice ,beste bank jeg har hatt. Super kundeveileder som jeg har hatt.🙃🙃🙃

Svar fra Nordea Bank
17.09.2020 12.15
Dette varmer å lese, Siri! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) /Silje
Bytt.no
"Kjempebra" skrev Siri om Nordea Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Nordea Bank?
GjÞr som Siri og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nordea Bank du ogsÄ og del dine erfaringer!

Ingen registrering nĂždvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Styr unna"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bank som ikke tåler at kundene er prisbevisst og ikke ønsker en total avtale. Nye priser med 25 kr måneden er kraftig bevis på hvor lite fremtidsrettet denne banken er.

Svar fra Nordea Bank
14.09.2020 08.08
Hei Roger,
Vi ønsker naturligvis at flest mulig velger å være totalkunder hos oss, og med Dagligbankpakken vil vi synliggjøre alle produktene man som kunde har tilgang til. De som har et kundeforhold, men ikke ønsker å ta i bruk noen av produktene i denne pakken, slipper også å betale.

For aktive kunder med ett eller flere bankkort er det ingen endring i pris, annet enn at det belastes månedlig i stedet for én gang i året. /Lasse
Helene L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Bank uten kundeservice 110 min venteid"
3 syns denne omtalen er nyttig

Elendig, umulig å få kontakt, mellom 50 og 110 minutter ventetid både dag og kveld. Feilinformasjon når en endelig kommer igjennom. Kundesenteret i Stortingsgt står som åpent på nettet , når en kommer dit er det stengt! Styr unna denne banken, de har fullstendig glemt service!

Svar fra Nordea Bank
10.09.2020 14.39
Hei Helene.

Leit å høre at du har hatt problemer med å komme igjennom til oss på telefon.
Vi har de siste dagene opplevd en enorm pågang hos vår Kundeservice, dette har dessverre medført lengre ventetid enn ønskelig - jeg kan ikke annet enn sterkt beklage at det er vanskelig å komme i kontakt med oss.

Jeg kan garantere deg at vi jobber på spreng alle sammen på kundeservice med å besvare alle henvendelser inn til oss raskest mulig. Husk at du og kan sende oss en sikker melding via Digital Postkasse I nettbanken din som vi besvarer i løpet av 48 timer.

På nettoversikten over vårt kontor i Stortingsgata står det "Etter avtale". Dette betyr at du må ha forhåndsbooket en tid ved kontoret for komme innom. Det er beklagelig om dette ikke har fremkommet tydelig nok på nettsiden, det skal jeg ta med videre. Det at kontoret ikke har drop-in nå er som følge av Corona situasjonen. /Cathrine
Nora F. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig fornøyd!"

Jeg har hatt Nordea i alle år og er strålende fornøyd. Gode råd, raske svar og generelt god kundeservice. Ellers fornøyd med både nettsiden og mobilbanken.

Svar fra Nordea Bank
08.09.2020 19.32
Hei Nora!
Takk så mye for en hyggelig tilbakemelding! Vi skal fortsette å gjøre vårt ytterste for at du skal være fornøyd med oss også i fremtiden 😊/Lasse
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Tar aldri telefonen - dårlig kunder service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vurdere hardt og bytte bank der det alltid er noe problem med nettbank, nettbank mobil, tilsending av nytt bankort om man skal sitte 3 timer i telefon også bare legg de på.

Svar fra Nordea Bank
03.09.2020 11.42
Hei Julia,
Vi har de siste dagene opplevd en enorm pågang hos vår Kundeservice, dette har dessverre medført lengre ventetid enn ønskelig - jeg kan ikke annet enn sterkt beklage at det er vanskelig å komme i kontakt med oss.

Nettbankproblemer oppstår av og til, men det har vært svært få feilsituasjoner de siste månedene. Opplever du dette annerledes, er det naturligvis svært beklagelig. Jeg håper du ønsker å gi oss en ny sjanse, og at vi kan rette opp inntrykket du har av oss! /Steffen
Nordea Bank har totalt 196 omtaler pÄ Bytt.no
SĂžk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR