Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rett på sak. Ryddig og effektiv saksbehandling. Gode betingelser. Ingen bomber gjemt under liten skrift.
It took a little bit more time on wait for my turn to talk to customer service agent. Its was around 30 mins of waiting on telephone. But I was satisfied.! The customer service agent was nice and friendly. She addressed well my complaints and make action, after our conversation. I received immediately an e-mail from Santander. Thank you and more power to your Company❤️.
Fikk god og rask tilbakemelding på min henvendelse. Mvh Thor
Jeg har hat bra opplevelse med Santander. Jeg har blitt bare for mye ringt. Dere kunne tar de ting mer med E-post.
Ringte for å undersøke et lån jeg har nedbetalt. Noe damen sa ikke stemte, hun oppga feil summer og feil datoer og nektet å høre på hva jeg prøvde å få henne til å forstå. På mine sider står det at jeg har betalt regninger på såkalt restlån noe som ikke stemmer. Det ville hun ikke høre på og hun slengte til slutt på røret. Dårligere kundebehandling skal man lete lenge etter. I tillegg har de veldig dyre lånebetingelser og det finnes mange banker som gir mye bedre lånebetingelser og mye lavere renter. Og skal de sørge for at kunder ønsker å bruke dem videre bør de absolutt gå igjennom ansettelsesrutinene til kundeservice
Handlet på kampanje med 4 måneders utsettelse mot 250kr ekstra på kjøpesummen. Fikk plutselig en regning med 4 kr i rente. Tenkte det var feil, så ignorerte det. Neste måned kastet de på nytt purregebyr og 80 kr. Betalte for å slippe bryet. Fikk så en regning på 90 kr og purregebyr måneden etter. Med 5 dager på å betale før inkassovarsel. Det som stod med stor skrift at skulle være rentefritt i 4 måneder. Ble til 250kr ekstra fordi dem hadde skrevet en, eller annen plass med liten skrift at dem skulle ha rente på de 250 kronene. Dette var på en sum på 250kr. Føler med de stakkars folkene som har store beløp.
Raskt og enkelt med trivelige kundebehandlere Som du møter i telefonen.
Jeg ringte med en enkel forespørsel om hjelp til å sette opp avtalegiro for min far i hans nettbank for å betale leasingen på bilen hans. ble sendt gjennom 2 forskjellige personer som ikke kunne hjelpe og bare skulle sende meg videre. Endte med at jeg rett og slett ikke fikk hjelp og er ikke kommet noe lenger på vei mot noe så enkelt som en avtalegiro..
Søkte om forbrukslån hos Santander den 10.12.2018 og fikk bekreftelse at den er utbetalt på neste dag. Men penger har ikke kommet in på kontoen min . Etter flere telefonsamtaler , hvor det er nesten umulig å komme i kontakt med en av bankens medarbeidere, fikk jeg endelig penger på 13.01.2019, altså 1 månad seinere. Jeg fikk dessverre ikke med meg at Santander betalte ut lån en gang til noen dager seinere. Nesten 1 år seinere blir jeg ringt opp fra en veldig sinte person som mente at han ringer fra Santander og jeg skulle straks betale et lånet tilbake som blir dobbelt utbetalt. Jeg lå bare på siden jeg trodde at dette var en spøkelse og jeg har aldri fått noen post fra Santander i forkant av dette. Så har jeg sjekket kontoen min og funnet at det var nok riktige at banken har gjørt en feil og jeg fikk skylden på denne. Har ringt denne personen igjen og spørt hvordan vi kan løsne problemet siden jeg kan ikke betale så mye tilbake med en gang. Fikk da svare , på en veldig uhøflige måte at det var for seint og jeg måtte avklare det med inkassoselskap. Ok nå har jeg betalt og trodde at jeg var ferdig med problemer med Santander. Men da har jeg tenkt feil siden jeg hadde ja endå en billån hos de. Den har jeg alltid betalt med avtalegiro men fikk nå beskjed at noen fakturaer ikke var betalt. Sjekket på kontoen og funnet at alle betalinger var utført. Ringt Santander men måtte vente i 1 time for å få kontakt med en uhøflige medarbeider igjen som mente at jeg måtte sende inbetalingsbekreftelse til de. Har gjørt dette med en gang og venter på svare av de og unnskyldning på de feil som de gjør hele tiden og skylder det på kundene sine.
Traff en hyggelig dame som hadde raskt svar på mine spørsmål
Mitt spørsmål ble løst på en utmerket måte. Helt perfekt!
Stort sett fornøyd. Har vært litt vanskelig og få til refinansiering, ikke lett når en blir sjuk og få hjelp
Kjapt og greit - ikke noe snikk snakk. Grei utfylling av søknad. Dette er første runde for meg med Santander og føles som rett valg.
Jeg var kunde i lang tid men valgte å refinansiere hos annen bank I etterkant har ikke santander sendt meg info om rest renter og nå er en liten rente rest regning sendt til inkasso selskap Dette burde vært unngått ved å informere meg på mail eller telefon Dårlig kundebehandling ;O(((((((
Jeg er så fornøyd med Santander,fantastisk kunde servise og meget hyggelige i telefonen🌹👍
Rask og hyggelig hjelp. Lett og få tak i folk og god og rydding låneside