Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde en koselig telefonsamtale med en i går, men kunne ikke hjelpe meg. Har ellers ikke vært i kontakt med dere.
Beste respons på kundeservice jeg har vært borti - de fleste har et uendelig kø-system hvor man sakte rykker framover i køen. Santander har kort kø, og kun få minutter fra nr 11 i køen til jeg i dag fikk kontakt. Spørsmålet mitt ble besvart i løpet av sekunder av en meget hyggelig medarbeider.
Rask saksbehandling, fikk veldig god hjelp når vi stod fast i forhold til kontrakt ved kjøp av bil.
Veldig hjelpsom kundebehandler. Ledet meg gjennom prosessen fint.
Suveren kundeservice og utrolig hjelpsomme, jeg anbefaler virkelig Santander
Møtte en kundebehandler som virkelig forstod mitt problem og deretter fixet dette.
En flott saksbehandler som forsto det oppståtte problem og som ga oss den tiden vi trenger for å komme tilbake til "normalen" Takker masse for for en hyggelig og forståelsesfull samtale
Har ikke noe å utsette på kontakt og oppfølging i aktuell sak
Var i kontakt med en av Deres representanter 08.03.2021 vedr. skifte av kort fra CF til BM. Hyggelig samtale, og vedkommende skulle omgående sende meg det nye kortet. Er godt fornøyd så langt.
Fikk veldig god forklaring på mine spørsmål, noe som gjorde e at jeg ble veldig trygg på at dette er en bank med med gode rutiner og god orden.
Fikk opplysninger om mine muligheter. Muligheter ved å kontakte forsikrings selskapet Axa.
God kundeservice. Rask respons. Hyggelig kundebehandler.
God kundeservice og forståelse. Relativt raskt svar
Fikk behov for forsikring på billån. Gikk raskt å få endelig godkjenning av forsikringen.
Løsningsorientert, svært hyggelig» tross for min del et vanskelig tema
Mot neste holdning..Allsidig valg av alternativer og enkelhert. Rask losning.