Meny

Sparebanken Øst omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
137
av 147 innen
bank
19%
anbefaler
Sparebanken Øst

"Styr unna. Du blir flådd med gebyr og ekstra kostnader."

Omtale om Sparebanken Øst skrevet av Thomas for 30.07.2020 12:33

Sparebanken Øst har totalt 17 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Sparebanken Øst?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Styr unna. Du blir flådd med gebyr og ekstra kostnader."
5 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice. Vanskelig å komme i kontakt med. Unødvendig fakturagebyr på 70,- (tilsvarer 840,-) Tinglysningsgebyr og gebyr for å opprette lån på over 5.000,- (få seriøse bankatører har så høye gebyr) Ingen automatikk i renteendring. Kunden må ringe og mase, deretter er det flere uker med behandlingstid og nye opprettelses gebyr.

Bytt.no
"Styr unna. Du blir flådd med gebyr og ekstra kostnader." skrev Thomas om Sparebanken Øst

Har du en tilsvarende erfaring med Sparebanken Øst?
Gjør som Thomas og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Sparebanken Øst du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Helt elendig bank"
4 syns denne omtalen er nyttig

Altså jeg har ringt i dag til Sparebank Øst og spørre om hvorfor eff rente er så høy på min boliglån! Og hvorfor dere ikke følge de retningslinjer, lovverket og da får jeg svar om at du har bra rente på din boliglån når den er på 280% og andre tilby 175% alle banken har satt sin rente ned etter siste rente kutt men ikke Sparebank Øst, føler meg utrolig urettferdig behandlet

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke bytt til sparebanken øst"
5 syns denne omtalen er nyttig

Alltid lang tid for og komme i kontakt med kundeservice, det virker som de ikke vil ha kunder. Får alltid beskjed at sentralbordet har så mye og gjøre, de skal ringe opp igjen. Hadde i dag storé problemer med og komme inn i nettbank, 3 ganger kontaktet jeg kundeservice for og få hjelp, tilbakering varierte fra 12 min, 18 min og 40 min, etter min mening altfor dårlig, dette er ikke første gangen. Selv om jeg fortsatt er kunde etter 8 år, vurderer jeg og avslutte kundeforholdet, for de som vurderer sparebanken øst som sin bankforbindelse, TENK dere om.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Lånerenter"
6 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Sparebanken Øst for noen år siden, fikk en ok start rente. Men allerede etter første mnd ble renten økt. Økte på alle justeringene til norges bank, senker ikke renten i samme takt. De valgte nå å senke 0,45%. Fryktelig dårlig etter min mening!

Christoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Gode vilkår og god kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Flyttet boliglånet fra Gjensidige til DinBank (en del av Sparebanken Øst konsernet) for noen år siden. De har vært raskt ute med å nedjustere renter ved markedsendringer. Nettbanken og appen deres fungerer bra. De har hyggelige medarbeidere og man får som oftest svar i nettbanken innen et par dager. Er generelt svært fornøyd med mitt kundeforhold hos dem.

Sparebanken Øst har totalt 17 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR