Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Brdy
2.4
267 verifiserte omtaler

Brdy omtaler og erfaringer

Ingen trend

Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
267 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#74
Forferdelig
Brdy er rangert
#74 av 83 bredbåndsleverandører
20%
Dårlig
20% anbefaler Brdy
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 267 omtaler om Brdy

FILTRER OMTALER
37
15
5
25
185
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Brdy?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Styr unna!

Omtale av  Janne K

Breiband nekter å hjelpe på mail, men vil at jeg skal ringe. Da jeg poengterer at det har vært så mye surr med dem at jeg vil ha skriftlig svar, lar de bare være å svare mer på mail. De sender langt høyere faktura enn avtalt. Nettet forsvinner rett som det er. Kundehjelp har ikke peil på hva de driver med. Og hastigheten varierer veldig. Ofte er nettet så tregt, at det tar flere minutter å laste en side. Ikke velg dette selskapet som din Internett leverandør!

Forferdelig ustabilt

Omtale av  Pål

Aldri vært borti verre. Tatt kontakt gjentatte ganger angående ustabil linje, men aldri blitt noe bedre. Hjelper ikke å få hastigheten man betaler for når linjen er ustabil. Har 10 Mbit ned fra Breiband.no. Eidsiva leverte 100 ganger så stabil linje på kun 4 Mbit. Synd Breiband.no tok over radiobreibandet her. Jeg hadde valgt en annen leverandør når som helst dersom det var mulig.

Svar fra Brdy
01.08.2018 09:49

Hei Pål! Det er leit å høre at du opplever problemer med bredbåndet ditt. Det skal i utgangspunktet ikke ha skjedd noen endringer i kapasiteten på nettet da vi tok over kundeforholdet fra Eidsiva. Ta gjerne kontakt med oss på 21 55 40 00 på nytt slik at vi kan se på saken igjen. Mvh Morten, Breiband.no

Absolutt det værste av kundeservice og informering

Omtale av  Gøran B

Stenger nettet før betalingsfristen. Får ikke faktura men bare purring på melding

Som utleier av strøm til antenne

Omtale av  Eirik J

Som utleier av strøm til antenne, har jeg på mine 13 år ikke fått dekt utgifter fra tidligere direct Connekt som nu er bredbånd.no. Er d vi private som skal stå for deres kostnader? Hvorfor holder de ikke avtaler? Svindler de bevist? Sender til bredbånd fjernet i dag👍 Ingen kunder blir lurt fra dette nettverket mer!

Svar fra Brdy
10.07.2018 22:02

Hei Eirik! Alle som er repeaterverter hos oss har en egen avtale med oss, der det som regel foreligger an avtale om kostnader for strøm og slikt. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] dersom du mener at avtalen ikke er opprettholdt, så skal vi undersøke dette nærmere. Mvh Morten, Breiband.no

Sinnsykt dårlig kundeservice

Omtale av  Kunde Å

Hold dere unna. De leverer utstyr som ikke fungerer, og setter det opp selv om ikke signalet fungerer. De fakturere allikevel. Kundeservice sier det er kundens ansvar om internett ikke fungerer!!

Svar fra Brdy
10.07.2018 21:03

Hei, Dersom kunder bestiller montørhjelp og vi ikke får signaler blir bestillingen kansellert. Fakturering starter som regel bare dersom kunden har bestilt selvmontering og tar kontakt utenfor prøvetid og/eller angrefrist. Ta gjerne kontakt på [email protected] så kan vi se på saken din. Mvh Morten, Breiband.no

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig på dekning å dyrt 😤ustabilt nett

Omtale av  Synnøve

Dårlig nett, detter ut hele tiden er nesten ikke måned de ikke er noe galt. 🤔Lover bedring men ingenting skjer 😴men prisen setter dei opp 😥 eneste som er bra er att dei har fri bruk på de eg har heima, men satellitt nettet sa eg opp på grunn av prisen og ingen rollover

Svar fra Brdy
10.07.2018 20:09

Hei Synnøve, Leit å høre at du opplever problemer med nettet! Ta gjerne kontakt på [email protected] så kan jeg ta en titt på saken din :) Mvh Morten, Breiband.no

Styr unna!

Omtale av  Trude

Høye priser, et nett som konstant kobler ut, og en helt FORFERDELIG kundeservice! Finn aldri på å tegne et abonnement hos Breiband! Det finnes ikke en eneste ting som er positivt med dette firmaet!

Svar fra Brdy
10.07.2018 16:50

Hei Trude, Leit å høre at du opplever det slikt! Dersom du opplever problemer med nettet kan du gjerne sende oss en henvendelse til [email protected] så kan jeg ta en titt på saken din. Mvh Morten, Breiband.no

Elendig kundeservice. Må betale leie for utstyr som er kjøpt! Styr unna!

Omtale av  Inge

Elendig kundeservice! Svarer ikke på tlf eller mail! Øker prisene til sine kunder etter noen mnd. Må betale leie for utstyr som man tidligere har betalt for. STYR UNNA!!

Svar fra Brdy
10.07.2018 16:45

Hei Inge, Alle som ringer oss skal få svar - du kan også velge tilbakering så du slipper å vente i kø. Alle som sender oss en e-post skal også få svar - dersom det ikke er tilfellet for deg ønsker vi gjerne å høre fra deg. Du kan sende en henvendelse til [email protected] og referere til denne Bytt.no siden så tar jeg tak i saken. Mvh Morten, Breiband.no

Dette er et helt useriøst selskap som ikke leverer noe og lopper deg for penger

Omtale av  Senja

Jeg bestilte bredbånd via satellitt til hytta. Glad og fornøyd gikk jeg i gang med monteringen og fulgte oppskriften helt etter instruksjonene. Selv om forholdene ved hytta bør være helt ideelle for satellittkontakt, hjalp ingenting selv med hjelp fra teknisk kompetente venner. Jeg kom ikke ett sekund på nett. Likevel har jeg endt opp med at selskapet har fakturert meg for 5000 kroner, og når jeg finleser betingelsene kommer jeg antakelig ingen vei. Og de skal ha alt utstyret tilbake uten at jeg får noe refundert. Utrolig. Det er første gang jeg har måttet betale for en tjeneste eller et produkt som aldri har fungert. Selskapet tilbød profesjonell assistanse for montering. Det ville ha kostet meg 10-15000 kroner fordi hytta ligger langt unna der vedkommende ekspert oppholder seg. Og en slik assistanse ville ikke kunne ha garantert et godt resultat. Jeg er rimelig sikker på at eksperten heller ikke hadde fått det til. Dette er et helt useriøst selskap. Sjekk forøvrig regnskapene deres på proff.no. Bare underskudd og økende sådann. Går vel konkurs om en stund.

Svar fra Brdy
10.07.2018 16:01

Hei Senja, Alle som bestiller abonnement hos oss får en 14 dagers prøvetid som starter den dagen utstyret ligger klart til henting på postkontoret. Får du ikke signaler eller om du ikke er fornøyd innenfor prøvetiden er det bare å ta kontakt så kan du returnere utstyret - den eneste kostnaden du får da er returkostnaden. Send oss gjerne en henvendelse på [email protected] så kan jeg ta en titt på saken din om du ønsker det :) Mvh Morten, Breiband.no

Dårlig dårlig dårlig og atter dårlig ☹️

Omtale av  Mokikk

Helt ræva internett, det er nesten ikke en hel dag at vi har nett. Må bruke 4g fra andre telefoner, og dele nett. Dette tapper Telefonene våre☹️☹️☹️ Sjelden eller aldri får vi beskjed om at det er noe galt. Vi skal liksom bare godta at det er ræva og betale for det. Jeg og min familie ønsker nok Breiband dit peppern gror!!!

Svar fra Brdy
10.07.2018 15:48

Hei, Leit å høre at dere opplever problemer med nettet! Anbefaler at du tar kontakt med oss på 21 55 40 00 eller [email protected] slik at vi kan undersøke nettet deres, da det ikke skal være slik du beskriver. Håper å høre fra deg! Mvh Morten, Breiband.no

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bra totalopplevelse

Omtale av  Stian

Litt rusk i starten, med lang leveringstid på utstyr. Fikk kompensasjon på månedsavgift. Problemer første måned inntil en kundebehandler fant ut at de måtte gjøre noen endringer på antennmodemet (PPPoE). Etterpå har tjenesten vært upåklagelig, dønn stabilt og får den farten jeg betaler for (20/5). Er som å komme til paradis i forhold til selskapet som jeg byttet fra. *host...NGT... kremt*

Svar fra Brdy
10.07.2018 15:42

Hei Stian, Godt å høre at du er fornøyd :) Mvh Morten, Breiband.no

Kundeservice

Omtale av  Harald

Det finnes ikke kundeservice. kan vente flere uker på det enkleste svar. De er ganske arrogante på sine svar også. Anbefales ikke.

Svar fra Brdy
10.07.2018 10:47

Hei Harald, Leit å høre at det tar lang tid før du får en tilbakemelding på dine henvendelser. Dersom du har spørsmål som trenger hurtig svar anbefaler jeg at du tar kontakt på telefon 21 55 40 00 eller via chat - da det kan være litt lang tid på e-poster i perioder.

Breiband.no hadde vært konkurs hadde de hatt konkuranse

Omtale av  Daniel

All frustrasjonen dette «alternativet» vil påføre deg.. Jeg er på min tredje mottaker nå og det hakker like mye. Har klar sikt til masta og fult signal. Hva skal man si. Flytt om du kan.

Leverer ikke hva jeg betaler for

Omtale av  Tom

Ingen ting er bra, leverer ikke hastigheten som faktureres, kundeservice svarer ikke. Veldig ustabil hastighet, ofte nede. Finnes det andre leverandører så bruk dem. Dette anbefales IKKE!!!

Kjempe dårlig service, dårlig dekning

Omtale av  Jeanette

Kjempe dårlig kundeservice, har hatt en sak gående der de ikke kan levere som avtalt og nekter la meg bryte oppsigelse. Har gått videre til Forbrukerrådet. Anbefaler ingen å bruke denne leverandøren.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Pompøse og avtaler holde de ikke

Omtale av  Akira

Gjeng arrogante ansatte. Les innleggene her så ser du arrogante kommer inn og inn igjen av mange. Kunne skrevet lang men poenget er de er langt fra seriøse så har du andre valg så bruk noen andre

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR