Vet hvilke erfaringer andre har, men fikk besøk av en selger som jeg trodde var fra Telenor ang fiberinstallasjon i mitt område. Jeg skrev kontrakt og oppfattet det som om kr. 599,- mnd omfattet tv internett og ip-telefon. Så kommer første regning lenge før noe er oppe og går. kr.1200 og noe pr mnd. TV og telefon var nemlig ikke med. Jeg oppfattet det annerledes. Får heller ikke sagt opp abonnementet. Dette er med respekt og melde bondefangeri av høy klasse. Canal Digital frarådes herved på det sterkeste å involvere seg med.
Har du en tilsvarende erfaring med Canal Digital Bredbånd?
Gjør som Ola B og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Canal Digital Bredbånd du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
"alltid på nett garanti" er bare tull, nettet er nede hele tiden. Av og til over flere timer. Tregere enn reklamert også.
Sjelden til aldri nedetid og har alltid den nettkapasiteten jeg betaler for. Kjempe fornøyd!
Når man får melding på Netflix, Viaplay o.l. om at kun lyd kan vises pga manglende ressurser på en iPhone eller nettbrett. Jeg er hjemme alene. Da kan jeg vel ikke få det jeg betaler for??? Ifølge canal digital er det ikke noe feil. Kobber til under halvpart av pris leverer bedre enn fiber fra canal digital. Gjett om vi skal bytte leverandør.
Betaler for 250 mbit/s men får bare 25 mbit/s, altså 10% av det jeg betaler for. I tillegg vil de på kundeservice sier at man skal gjøre alt selv, så hvis du ikke er flink med internet og data så er det ikke mye å gjøre siden Canal Digital ikke tilbyr seg å sende noen til å fikse det. Ikke kjøp.