Meny
Canal Digital Bredbånd
Canal Digital Bredbånd blir Telenor Bredbånd
Canal Digital Bredbånd ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor. Les omtaler om Telenor Bredbånd.

Canal Digital Bredbånd omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Middels
0
av 85 innen
bredbåndsleverandør
12%
anbefaler
Canal Digital Bredbånd

"Alltid på nett garanti er bare tull"

Omtale om Canal Digital Bredbånd skrevet av Kasper E for 07.09.2018 17.41

Canal Digital Bredbånd har totalt 33 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Canal Digital Bredbånd?
Kasper E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Alltid på nett garanti er bare tull"
2 syns denne omtalen er nyttig

"alltid på nett garanti" er bare tull, nettet er nede hele tiden. Av og til over flere timer. Tregere enn reklamert også.

Bytt.no
"Alltid på nett garanti er bare tull" skrev Kasper E om Canal Digital Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Canal Digital Bredbånd?
Gjør som Kasper E og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Canal Digital Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Fiber 100/100"

Sjelden til aldri nedetid og har alltid den nettkapasiteten jeg betaler for. Kjempe fornøyd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Betaler for hastighet jeg ikke mottar!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Når man får melding på Netflix, Viaplay o.l. om at kun lyd kan vises pga manglende ressurser på en iPhone eller nettbrett. Jeg er hjemme alene. Da kan jeg vel ikke få det jeg betaler for??? Ifølge canal digital er det ikke noe feil. Kobber til under halvpart av pris leverer bedre enn fiber fra canal digital. Gjett om vi skal bytte leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Får ikke det man betaler for"
2 syns denne omtalen er nyttig

Betaler for 250 mbit/s men får bare 25 mbit/s, altså 10% av det jeg betaler for. I tillegg vil de på kundeservice sier at man skal gjøre alt selv, så hvis du ikke er flink med internet og data så er det ikke mye å gjøre siden Canal Digital ikke tilbyr seg å sende noen til å fikse det. Ikke kjøp.

Ronny A. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Forholder seg ikke til egne retningslinjer"
3 syns denne omtalen er nyttig

Installasjon av bredbånd skal visstnok ta 2-4 uker med Canal Digital. Så langt har det gått 9 uker. I mellomtiden har jeg som student og dermed avhengig av Internett, brukt tusenvis på ekstra mobildata og forespurt kompensasjon. Det nekter de på, og viser til sine generelle vilkår.

Jeg leste litt i deres vilkår, og finner et punkt hvor det står at "Kunden kan kreve erstatning for direkte økonomiske tap (dvs nødvendige og dokumenterte merutgifter) som skyldes feil ved Tjenestene og som Canal Digital kunne ha forutsett som en mulig følge av feilen". Dette har jeg påpekt, men har ikke hørt tilbake fra Canal Digital. Det er forresten også noe som går igjen - urimelig lang behandlingstid.

Anbefaler på det sterkeste å finne en annen leverandør.

Canal Digital Bredbånd har totalt 33 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR