Bytte fra Get som skulle levere 300 MB linje til Homenet med 1 GB linje. Kjørte en speedtest på begge to både på PC og mobil. Det skuffende resultatet var Wifi-testen av 300 MB fra Get var raskere enn 1 GB fra Homenet, selv om jeg satt ved siden Homenet sin ruter. Homenet er litt rimeligere men er på ingen måte fornøyd med hastigheten.

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Helge og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Svært hyggelige og imøtekommende folk, men katastrofalt dårlig nett som faller ut ustanselig. Har fått restartet x-antall ganger og hatt teknikere en håndfull ganger, men til ingen som helst nytte i praksis. Interessante tider; man kan sende folk til månen, men stabilt internett og gjerne hastighet litt over krypefart når det tross alt virker? - ...

Ingenting å klage på her. God kvalitet, God kundeservice.

Vi ønsket og ønsker å installere Homenet, men pga reisevirksomhet og andre omstendigheter har jeg måtte avlyse 2 datoer for installasjon. Homenet har da, uten å spørre oss, annullert installasjonen og sendt et avbestillingsgebyr på kr 9.000. Tok da kontakt og sa at dette må være en missforståelse da vi ønsker å installere fiber fra Homenet. De skulle ordne dette og avtale nytt tidspunkt. Fikk da en sms som jeg skulle godkjenne, men da var installasjons gebyret steget fra kr 1.900 til 8.900. Dette kunne de ikke gjøre noe med da de mente jeg hadde avlyst bestillingen da jeg ikke kunne på 2 avtalte tidspunkt pga jobb. Homenet graver nå i min gate og vil ikke ha noen ekstrakostnad med å installere hos meg, men krever likevel at jeg betaler kr. 8.900. Jeg mener det er Homenet har brutt avtalen og vil forfølge dette med juridisk bistand. Homenet kunne brukt denne anledningen til å få en fornøyd og langsiktig betalende kunde, men har valgt å gi meg en svært dårlig kundeopplevelse. Ledelsen i Homenet burde ta et kurs i kundebehandling og satt dette på dagsorden hos sine kundebehandlere. Vil ikke på noen som helst måte anbefale Homenet.

I was informed that in my house I can have the internet, and there is a connection, but after the technician came, he said there are no cables. When I tried to fix it myself by providing a connection through other people, neighbors, Homenet said it's illegal and they can not do anything. I got a cancellation fee for the service I cant use. It took me 3 months to communicate with them, but all my complaints were lost and nobody responded to me. I still don't have internet - 3 months already and I have to pay 2500 thousand for spending my time and nerves.
