NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg opplever at nettet faller ut, at de vanlige programmene på telefonen (facebook instagram snap etc) bare står og spinner og laster uten å laste inn, og at jeg må slå av wifi wifi. Dette håper jeg det går an å gjøre noe med.
Har i 14 dager forsøkt å få tilbake internett. NextGenTel skylder på Telenor som sender meg tilbake til nextgentel. Når jeg ringer er jeg nr 45 i køen. Når jeg er på chat er jeg nr 8 i køen og blir tatt ut av tel kø. Resultat ikke service eller bistand. Med tre hjemmekontor i huset er dette uhørt. Styr unna denne leverandør.
Gikk fra et rådyrt Telenor til Nextgentel. Alt gikk sømløst og som avtalt. Vi holder til langt ute i havgapet og må kunne ordne alt selv da det ikke er tilgang på ekspertise uten å betale en formue. Prisen ble nesten halvert! Jeg hadde klaget til Telenor på prisen i flere år uten resultat. Men jeg sa opp abonnementet ble prisen halvert, da var det for sent.....
Godt nett veldig dårlig kundeservice, venter ca 1,5 timer! Har ennå ikke fått alt opp og fungere, men 1,5 timer ventetid er ikke akseptalbet. Telenor hadde max 2-3 minutter.
Vi betaler for hastighet på 50, men mottar bare 38-40. Skulle gjerne kunne sendt e-post fro å få kontakt.
Prisen er bra i forhold til alle andre, men chat funksjonen er helt grusom og du detter ut flere ganger i vente på at set skal bli din tur. Noe som forøvrig tar opp mot en time om du klarer å holde deg der, og flere timer om du detter ut. Funksjonen hvor du kan sende og opprette sak skjønner jeg ikke hvorfor de har, for de svarer jo ikke på det du sender selvom det står svar innen 24-48 timer. Telefonnummeret er godt gjemt, men var det jeg tilslutt måtte ty til for å få hjelp. Ellers roter de fælt med levering og tid og fakturaer. Det siste plusset de skal få er at nåe du først får kontakt med kundeservice er de utrolig snille og hjelpsomme, og fikser opp i det meste.
Fungerer som forventet. Ingen problemer med nettet.
Hadde jeg kunne gitt 0 stjerner så hadde jeg gjort dette. Disse svarer ikke på kundeservice og vanskelige og få taki. Nette detter ut flere ganger hver dag og det går ikke Ann og se på film uten at det står og lader hele tiden.
Leverte fiber uten kostnad når ingen andre ville levere.
Allerede fått faktura, samme dag som jeg fikk ruter i posten. Men greia er at den henter ikke inn nett og må da ha tekniker. Og faktura er allerede sendt ut og dem krever betalt for juli måned UTEN at jeg har fått nett.
Alt kom når det skulle. Alt fungerte som det skulle. Det var enkel installasjon. Men savner flere porter for kablet nett ut fra ruteren.
Den 11/7 Tirsdag var nettet borte, kuben lyste rødt, var tilbake utpå kvelden.
Etter 13 dager som NextGentel kunde er jeg godt fornøyd. Overgangen fra Nordix data (Telenor eid) har gått sømløst. Får håpe at jeg blir like fornøyd i fortsettelsen.
Da jeg har problemer med å koble pc til nettet og prøver å få hjelp, sitter jeg først i 43 minutter og plutselig er det stengt. Dette er for dårlig service fra NextGenTel. Kl var da 17 når jeg fikk beskjed om at det var stengt. Dette er jeg veldig misfornøyd med
Angrer umiddelbart på bytte til NextGenTel. Må forholde deg til to-tre selskap og apper, appene håpløst dårlige i bruk. Kundeservice er umulige å komme i kontakt med. Utstyret er dårligere enn det vi byttet fra. Wifi-utstyret holder ikke det det lover. Må restarte ruteren flere ganger per dag.
Vansker med oppkobling, Montør hjelp nødvendig. Stor ekstra kostnad Sender fakturaen fra montør til dere