NextGenTel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Generelt godt fornøyd med fiber levert av NextGenTel. Opplever delvis noe ustabilt nett.
Hei Sindre.Tusen takk for at du velger nett fra NextGenTel, og for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no. Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med fiberen, vi i NextGenTel jobber på for at det skal være enkelt å bli kunde. Det ustabile nettet vil vi gjerne få sett på, ta kontakt på chat eller telefon 98707979 så står vi klare til å hjelpe! Ha en nydelig onsdag. Beste hilsen, Jenny fra NextGenTel.
Ble lovet gull å grønne skoger for å skifte abonnement. Lite forståelse når man ikke er fornøyd med produktet.
Hei Anders. Veldig kjedelig å høre at du ikke er fornøyd med produktet og at løftene ikke ble innfridd. Det er jo ikke en god start på kundeforholdet. Jeg håper at du kunne tatt deg et par minutter å sende meg en e-post til [email protected], med litt mer informasjon om ditt. Jeg kan ikke se informasjon om ditt kundeforhold ut fra denne omtalen. Vi vil jobbe hardt for å gjøre det enkelt for deg som kunde fremover! Beste hilsen, Jenny fra NextGenTel.
Fungerer greit med en gang uten omgjøringer av ipadresser og lignende. Kunne ønsket en knapp for skjerm av og på, på fjernkontrollen
Hei Hans. Tusen takk for at du velger nett fra NextGenTel, og for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no. Kjekt å høre at alt fungerer greit med en gang. Vi lover å jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde! Ha en nydelig onsdag. Beste hilsen, Jenny fra NextGenTel.
bredbåndtjenesten virker bra. litt dårlegare forhold enn eg hadde før, men ok.
Hei Øyvind! Tusen takk for at du velger nett fra NextGenTel og for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no! Hos oss skal du få like god kvalitet på fiberen, bare billigere. Siden du opplever dårligere nett enn før, vil vi gjerne hjelpe med dette. Håper du kan ta kontakt med oss på chat eller telefon 98707979, så står vi klare til å hjelpe. Ha en nydelig onsdag. Beste hilsen, Jenny fra NextGenTel.
Har ikke fått hastighet som lovet! Selger lovet bedre og billigere fiber enn den vi hadde! Det er ikke innfridd!
Hei Håvard! Dette høres ikke ut som en god start på ditt kundeforhold. Jeg håper at du kunne tatt deg et par minutter å sende meg en e-post til [email protected], med mer informasjon om hva som har skjedd og om ditt kundeforhold, siden jeg ikke får sett noen detaljer utenom det du skriver her. Håper å høre fra deg sånn at vi kan gjøre så godt vi kan for å rette opp i dette! Beste hilsen, Jenny fra NextGenTel.
Ble fortalt at 100mb var nok, hadde 500 fra telenor, har blitt merkbart tregere
Hei Vidar! Veldig kjedelig å høre at nettet er blitt merkbart tregere, da gir vi jo ikke et godt førsteinntrykk.. Vi i NextGenTel jobber for at kundene ikke skal betale for mer hastighet enn de faktisk trenger. Men det skal ikke gå utover kvaliteten. Jeg håper du kan ta kontakt med oss, så skal vi se på om du har den riktige hastigheten eller om det kan være nok å optimalisere WiFi-utstyret. Vi står klare til å hjelpe på chat og telefon 98707979. Håper vi hører fra deg 😊 Ha en fin tirsdag. Beste hilsen, Jenny fra NextGenTel.
Enkelt å skifte, alt har gått av seg sjølv. Ingen nedetid. Dog litt overraska over bindingstid på avtalen, dette burde vore betre informert om når tilbodet vart gitt. Det finnes billegare leverandørar t.d. Global Connect.
Hei Halvard. Tusen takk for at du velger fiber fra NextGenTel, og for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no! Kjekt å høre at byttet gikk esømlost, vi jobber hver dag for at det skal være enkelt å bli kunde hos NextGenTel. Vi beklager at informasjonen om bindingstid ikke var tydelig nok, kunne du ha tatt et par minutter og sendt meg litt mer informasjon om dette til [email protected]? Det er viktig for oss å gi riktig forventning til de som ønsker å bli kunde hos oss. Håper å høre fra deg! Ha en nydelig onsdag. Beste hilsen, Jenny fra NextGenTel.