Venta i 1 mnd og 5 dager så får jeg høre at det ikke ble lagt inn bestilling pga jeg må sende kopi av bank kortet mitt.. Veldig uprofesjonelt å la folk vente i en så lang tid på en montør som aldri dukket opp også får jeg beskjed om det når jeg først ringer opp selv 1 mnd og 5 dager senere!! Mente på at dere hadde sendt Mail men aldri fått noe mail så er bare tull!! Fikk ingen fordeler pga dette og det er veldig dårlig!! Ville snakke med en leder men det fikk jeg heller ikke. Skal anbefale alle mine venner og bekjente om å ikke bli kunde hos et slik firma.

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Eimen A og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Selger på døren lovet enkel overgang til NextGenTel, men så ikke at min bolig på 3 etasjer kun hadde trådløst Internett i 1.etg. Dårlig tlf service, etterbestilling av ruter, vente på venner som kunne hjelpe med det det tekniske, har gjort at jeg angrer at jeg byttet leverandør.

Levere bedre hastighet enn avtalt hos meg. Eneste jeg synes er litt negativt er at kundeservice har noe lang ventetid hvis du ringer dem. Ikke ofte jeg har bruk for å snakke med dem, men litt irriterende hvis man må.

Det virker og er billigere enn konkurrenten. 😃👍🏻

Jeg har tidligere hatt 150 mbits hos annen leverandør, finner ut at jeg med 50 fra NextGenTel har et like hurtig nett. Bortsett fra "en trang fødsel" har det hele ordnet seg m.h.t problemer. "Nå går alt så meget bedre".
